Beantwoord

Internet snelheid T-Mobile Thuis omgeving Westervoort (6931VG)

• 14 mei 2018
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Beste Heer/Mevrouw,

Bij deze zou ik graag willen weten of er binnenkort een verbetering van de internet snelheid aan zit te komen in mijn postcode gebied, ik ben geïnteresseerd om over te stappen vanaf KPN. Alleen is op mijn postcode maar een internet snelheid van 20mb down en 2mb up te behalen.

Ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet,
Leon Westra
icon

Beste antwoord door Brian 18 mei 2018, 09:10

Hi Leon, goed om te horen dat je interesse hebt om over te stappen! Via deze link kan je voor jouw adres controleren wat de beschikbare snelheid is en of er verbeteringen aan zitten te komen. Ik heb al even op een aantal huisnummers gezocht maar het lijkt er op dat er op korte termijn geen upgrade aan zit te komen. Als je vragen hebt stel ze dan uiteraard gerust, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi Leon, goed om te horen dat je interesse hebt om over te stappen! Via deze link kan je voor jouw adres controleren wat de beschikbare snelheid is en of er verbeteringen aan zitten te komen. Ik heb al even op een aantal huisnummers gezocht maar het lijkt er op dat er op korte termijn geen upgrade aan zit te komen. Als je vragen hebt stel ze dan uiteraard gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer