Beantwoord

Internet thuis werkt niet

  • 19 juni 2017
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

Ben nog niet eens een week lid, ben gewoon online sinds 20:00 en opeens is het internet eraf!

Heb alle snoeren na gekeken, of ze er goed in zitten stekker eruit gehad! Maar niks geen internet..

Morgen avond heb ik echt internet nodig!
Hoop zo dat het dan opgelost is.

Laptop al opnieuw opgestart!
Was ben behoorlijk tevreden bij t mobile mobiel! Vandaar ook de overstap na tmobile internet/tv maar ben nu nog geen week lid en nu krijgt die keuren.. hoop dat het niet te vaak gaat gebeuren..
icon

Beste antwoord door David 20 juni 2017, 09:27

Hey allemaal.



Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!



Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:

1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.

2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.

3. Wacht 1 minuut.

4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.

5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).

6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.



We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Maar heb er helaas weinig verstand van om van alles te gaan doen waar ik niks geen verstand van heb! 😉

Hopelijk kunt u of iemand me hier helpen
Op dit moment is er geen internet in Nesselande Rotterdam (3059PG), klantenservice storingsdienst is niet bereikbaar, staat nergens vermeld over de storing. Zeer vervelend.
Reputatie 3
Badge +13
Goedenavond cinnepin86,

Er is op dit moment een storing gaande.
Vervelend dat je binnen een week al tegen een storing aan moet lopen! 😞

Je kunt de volgende topic in de gaten houden:
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/geen-diensten-thuis-landelijk-280317/index1.html

Groetjes,
Leroy
Oké dank u voor de snelle reactie! Ga er vanuit dat dit morgen is opgelost, morgenavond iets belangrijks! Heb nog even gereset maar dit hielp ook niet..
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal.

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!