Beantwoord

Internet+TV Abbonement loop af, verlegen + nieuwe modem

• 9 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 349 Bekeken

Goedemorgen,

11-10-2019 loopt mijn T-mobile Thuis abbonement af. Deze wil ik graag verlengen maar ik zie helaas nergens waar ik dat kan doen, eventueel met een kortingsactie.

Verder is er een nieuwe modem in omloop en deze zou ik erg graag willen ontvangen.

Welke stappen te ondernemen om een verlenging+nieuwe modem te krijgen?

met vriendelijke groet,

Dennis
icon

Beste antwoord door Piotr 10 oktober 2019, 16:14

Hey @dvankemenade

Tof dat je nog een jaartje langer bij ons wenst te blijven! 😄 Verlengingen doen we tegenwoordig alleen telefonisch op het volgende nummer:0800-0419. Mijn collega kan dan gelijk je een mooi aanbod doen.

Je huidige modem en TV Boxen blijf je behouden. Hiervoor hoef je helemaal niks voor te doen! Ervaar je problemen met je huidige modem? Zo ja, laat het ons gerust weten dan lossen we het graag voor je op!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Piotr,

Bedankt voor je reaxctie. Ik heb vanmiddag gebeld met de helpdesk en heb vanuit daar mijn contract met korting mogen verlengen!

thanks!
Reputatie 5
Badge +2
Hey @dvankemenade

Tof dat je nog een jaartje langer bij ons wenst te blijven! 😄 Verlengingen doen we tegenwoordig alleen telefonisch op het volgende nummer:0800-0419. Mijn collega kan dan gelijk je een mooi aanbod doen.

Je huidige modem en TV Boxen blijf je behouden. Hiervoor hoef je helemaal niks voor te doen! Ervaar je problemen met je huidige modem? Zo ja, laat het ons gerust weten dan lossen we het graag voor je op!

Reageer