Beantwoord

internet, tv en bellen

  • 21 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Hallo, 

Zijn er meer mensen in Delft die geen internet, tv en bellen hebben vanavond? 

 

Resetten heeft tot op heden geen effect!

 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 oktober 2019, 20:08

Hallo@Mariellak 

 

Zowel op T-Mobile en allestoringen.nl worden er geen storingen in Delft aangegeven.

Als het om glasvezel gaat kan je de converter ook eens even uitzetten en dan weer aan.

Verder kun je in de MY T-mobile thuis omgeving inloggen om te kijken of alles in orde is en voor de avond werkte toen alles?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hallo@Mariellak 

 

Zowel op T-Mobile en allestoringen.nl worden er geen storingen in Delft aangegeven.

Als het om glasvezel gaat kan je de converter ook eens even uitzetten en dan weer aan.

Verder kun je in de MY T-mobile thuis omgeving inloggen om te kijken of alles in orde is en voor de avond werkte toen alles?

Bedankt voor je antwoord! Ik kom alleen nergens ingelogd. Heb al geprobeerd om de stappen volgens de filmpjes te volgen. Dit helaas ook zonder resultaat! 

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Mariellak,

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat alles in gang is gezet om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Een tip is wel om je telefoon de komende dagen nauwlettend in de gaten te houden, omdat je anoniem gebeld kunt worden door netwerkbeheerder voor het maken van een afspraak. Sorry voor het ongemak!

Reageer