Beantwoord

internet verhogen lukt niet

• 17 april 2021
  • 7 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 2

Goedemiddag, ik heb momenteel Tmobile Thuis 100mbit internet. Als ik op de Tmobile website mijn postcode invoer, staat dat ik 1000mbit kan krijgen. Echter, via mijn account kan ik mijn internetsnelheid niet verhogen naar 1000mbit. Wel is het mogelijk om het te verlagen naar 50mbit. Waarom lukt het verhogen van de internetsnelheid niet? Hartelijke groet

Mehmet

icon

Beste antwoord door Jason 20 april 2021, 13:08

Hoi @Memo42, momenteel maak je gebruik van het KPN-netwerk op Glasvezel (WBA) zoals @Waqqas correct aangeeft. Normaliter zou het dan lastig zijn om de overstap naar ODF te realiseren, maar gelukkig kan ik dit voor je in orde maken! Je wordt dan binnen vier weken overgezet op ons Glasvezelnetwerk (ODF) met een maximale snelheid van 1000 Mbit/s up en down. 

Er zitten dan wel nieuwe voorwaarden aan verbonden, inclusief een andere maandprijs.

Indien je hiervan gebruik wilt maken, let me know! Dan pak ik dit zo snel mogelijk voor je op en zorg ik ervoor dat je straks van de maximale snelheid kunt gaan genieten.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Memo42 

Dat komt omdat je op het KPN netwerk zit en daarover is de maximale snelheid van T-Mobile 100 MB. ODF is ook mogelijk op jouw adres dus het eigen T-Mobile netwerk waar 1000 MB over geleverd kan worden.

Wacht even de reactie van een moderator af om te kijken wat de opties zijn om over te stappen naar het glasvezelnetwerk van T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Memo42, momenteel maak je gebruik van het KPN-netwerk op Glasvezel (WBA) zoals @Waqqas correct aangeeft. Normaliter zou het dan lastig zijn om de overstap naar ODF te realiseren, maar gelukkig kan ik dit voor je in orde maken! Je wordt dan binnen vier weken overgezet op ons Glasvezelnetwerk (ODF) met een maximale snelheid van 1000 Mbit/s up en down. 

Er zitten dan wel nieuwe voorwaarden aan verbonden, inclusief een andere maandprijs.

Indien je hiervan gebruik wilt maken, let me know! Dan pak ik dit zo snel mogelijk voor je op en zorg ik ervoor dat je straks van de maximale snelheid kunt gaan genieten.

Ha @Jason,

Maandag werd mij telefonisch ook beloofd dat deze overstap eenvoudig kon, maar toen ik geen bevestiging kreeg en er achter aan belde was het ineens heel ingewikkeld en zou ik 2 a 3 weken zonder internet zitten. Ik ben benieuwd of je het voor mij ook kunt regelen.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @TJUtrecht 

Dit is nieuw en voor iedereen, je kunt overstappen zonder opzeggen en zonder downtime, wacht de reactie van een moderator even af.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @TJUtrecht ,

Die belofte is misschien niet netjes gedaan, waarvoor excuses. We zijn hard bezig om een nieuwe tool te gebruiken, waardoor de overstap van technologie een stuk makkelijker gaat. Ik denk dat hier aan de telefoon al enigszins rekening is mee gehouden, ondanks dat dit nog niet altijd het geval is. Mocht je interesse hebben, laat het vooral weten. Dan zorgen we voor de overstap zoals @Jason deze beschrijft.

Hoi @Boris,

Ik ben vanochtend door je collega gebeld en het is inmiddels in gang gezet. Hij gaf aan dat de overstap sinds anderhalve week een stuk makkelijker gaat en dat waarschijnlijk nog niet alle collega's van jullie even goed op de hoogte zijn. Als het allemaal gaat zoals het nu lijkt te gaan, ben ik zelfs zonder nieuw contract over naar de hogere snelheid.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @TJUtrecht ,

Fijn om te lezen dat de belofte kan worden nagekomen! Ik zie dat de stappen al direct in gang zijn gezet en dat je snelheid wordt verhoogd. Alvast heel veel plezier en mocht je in de tussentijd ergens tegenaan lopen, laat het ons vooral weten. De Community zit voor je klaar! 

Reageer