Beantwoord

internetdrama!

• 2 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 269 Bekeken

Ik ben verhuist maar T-Mobile blijkt onvoldoende capaciteit aan monteurs te hebben om mijn aansluiting in orde te maken. Nu heb ik een vouchercode gekregen voor unlimited data alleen werkt deze vouchercode niet. Ik heb gisterenavond 3 uur gebeld met de klantenservice en 3 codes uitgeprobeerd. Maar niets werkt.

Nu bel ik vandaag en blijkt het weer niet te werken; wat is hier aan de hand? Hoe kan het dat ik met 2 klikken zelf voor 10-20-30-40-50 euro aan tegoed kan opwaarderen, zelfs unlimited data kan instellen; maar dat een klantenservice dit niet voor mij kan regelen.

Ik voel mij echt in de kou gezet door T-Mobile en wens een snelle oplossing!!
icon

Beste antwoord door Piotr 8 augustus 2019, 16:29

Hey @TinusT5543

Door de huisregels houden we het forum overzichtelijk en blijft alle informatie goed vindbaar. In jouw oorspronkelijke topic heb ik een antwoord gegeven op je vraag. Het is niet toegestaan om meerdere topics aan te maken met dezelfde vraag/verzoek.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Hey @TinusT5543

Door de huisregels houden we het forum overzichtelijk en blijft alle informatie goed vindbaar. In jouw oorspronkelijke topic heb ik een antwoord gegeven op je vraag. Het is niet toegestaan om meerdere topics aan te maken met dezelfde vraag/verzoek.