Beantwoord

Internetsnelheid verhogen met klantvoordeel is niet meer mogelijk

• 13 november 2019
  • 11 reacties
  • 475 Bekeken

Wij hebben 7 oktober 2019 internetabbonement bij tmobile afgesloten. Deze werd 31 oktober geinstalleerd. We kozen voor initeel 100mb om dan met klantvoordeel 200mb voor dezelfde prijs te nemen. We konden de internetsnelheid pas verhogen na installatie. Maar na installatie bleek dat er per 29 oktober was overgestapt op een nieuw systeem. Dit is helaas niet wat ons beloofd is. Na 2x bellen met klantenservice, krijg ik iedere keer te horen dat ik eerder de snelheid had moeten verhogen, wat dus niet kon. Ook vind ik het raar dar dit niet beter gecommuniceerd is. Volgens de klantenservice stond het overal online. Maar tijdens afsluiten werd er ook niks gemeld.

icon

Beste antwoord door Sander 15 november 2019, 17:17

Hoi @JonathanGr,

Ik begrijp je punt, het is ook net veranderd tussen jouw aanvraag en oplevering. Ik bespreek graag met je de volgende optie. Het is niet meer mogelijk om de optie van 200 Mbps te selecteren. Je kunt wél je huidige snelheid (100) behouden, maar dan voor € 25,-. Dit is € 11,- per maand goedkoper dan je huidige prijs!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JonathanGr,

Ik begrijp je punt, het is ook net veranderd tussen jouw aanvraag en oplevering. Ik bespreek graag met je de volgende optie. Het is niet meer mogelijk om de optie van 200 Mbps te selecteren. Je kunt wél je huidige snelheid (100) behouden, maar dan voor € 25,-. Dit is € 11,- per maand goedkoper dan je huidige prijs!

Hoi @Sander 

Waarom zijn we niet op de hoogte gebracht van de verandering?

En stel dat ik elektrische apparaten verkoop. Ik maak een actie dat als je iets koopt voor X euro, dan krijg je na levering een tv gratis. Maar dan als mensen iets kopen, verander ik net voor de levering van goederen de actie, en krijgen ze nog maar Y euro korting. Lijkt op misleidende reclame vind je niet?

We hadden express voor tmobile gekozen omdat er we er al mobiele abbo’s hebben en daarmee dus goedkoper sneller internet zouden hebben.

Ik zou graag willen dat er gekeken word waarom we niet op der hoogte zijn gebracht, waarom tijdens afsluiten van abbonement er geen waarschuwing kwam dat die actie dan niet meer geldig is, en ik wil alsnog die 200mb die beloofd is.

Greoet,

Reputatie 3
Badge +2

Hi @JonathanGr, ik kan begrijpen dat dit niet ideaal is. De snelheid van 200 Mbps kunnen we niet meer aanbieden. Wel ben je voordelig uit met de nieuwe prijs voor 100 Mbps! 

Okay, maar kunnen ook nog mijn overige vragen beantwoord worden? En waarom is het niet mogelijk om alsnog 200mbit aansluiting te hebben? Want tijdens abbonement afsluiten kon ik wel voor die snelheid kiezen.

@Candy @Sander kan ik nog een antwoord verwachten op mijn vragen?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JonathanGr

Dit hebben we opgenomen in voorwaarden van Klantvoordeel onder het kopje wijzigingsbevoegdheid (p.4).Je abonnement is niet gewijzigd. Je kunt 200 Mbps niet meer selecteren, omdat we dat niet meer aanbieden. We moeten ergens die grens trekken.  Ik help je graag met de opties die wél beschikbaar zijn en waar je volop voordeel uit kunt halen! 

Hallo Jonathan, het zelfde hier bij afsluiten werd mij verteld als ik ook een mobile abonnement nam ik mijn snelheid kon verdubbelen voor het zelfde geld, i.o.l met help desk mijn snelheid naar 100 mbt verhoogd, ook mij werd toe gezegt dat later mijn snelheid mocht verhogen. Nu is dit zonder mededeling verwijderd en kan niet hoger dan 100 mbt. Ik vind alles behalve netjes.

Reputatie 1

ik wou ook overstappen van kpn naar t-mobile

500/500 was leverbaar via t-mobile wat ik nu ook bij kpn heb

het volgende met de thuis actie is nu 100/100 de max

200 en 500 is gewoonweg eruit gehaald omdat het te duur is om dit via kpn te doen

de meeste glaskabels zijn eigendom van kpn dus is hier t-mobile van afhankelijk

ik vind het eigenlijk een macht positie van kpn

firma kpn-netwerk dan

Net overleg gehad met helpdesk, heb nu mijn snelheid maar terug gezet naar 50 mbit. Voor de rest blijven voorwaarden het zelfde.

Nu nog het tv probleem dan ben ik tevreden.

Reputatie 1

mededeling verwijderd en kan niet hoger dan 100 mbt ??

raar je wil hoger en zet het terug naar 50 vreemd

Het nadeel is, is dat ze zonder waarschuwing zijn overgestapt. De klantenservice gaf als (lul)smoes dat het overal online stond. Wel had ik de oude voorwaarden geaccepteerd van klantvoordeel, en volgens hun voorwaarden zou ik er dus recht op moeten hebben. Maar omdat ze het nieuwe systeem gebruiken, kunnen ze geen veranderingen maken voor mensen met oude klantvoordeel. Wat wel heel raar is, als je oude voorwaarden accepteert dan moet je ook de beloofde dienst krijgen lijkt mij. Ik hoop dat ze snel een hogere snelheid kunnen leveren, want anders ga ik wel kijken voor een andere provider.

Reageer