Beantwoord

Internetverbinding valt om de haverklap weg

• 14 februari 2018
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Hallo,

Ik word er helemaal knettergek van, heb al 3 maanden een bar slechte internetverbinding, verschillende malen gebeld, monteur is al langs geweest, heeft een nieuwe modem geplaatst, maar een week later weer ellende. Al regelmatig van kanaal verwisseld door helpdesk, al regelmatig weer terug in fabrieksinstellingen. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee, dit is gewoon een wanprestatie van T-mobile, ik betaal ergens voor, wat gewoon niet geleverd word. Ik ben zelf ondernemer, en als ik iets niet goed doe, word ik er ook op aangerekend en kom ik tot een oplossing, maar wat t-mobile doet is mensen aan t lijntje houden. Deze klacht zie ik constant terug komen bij jullie, en allemaal sinds die overname, daarvoor een jaar Vodafone en nooit klachten. Mijn geduld is na 3 maanden weleens klaar. Hoe kan ik in godsnaam ondernemen zonder internet. In contact komen met iemand anders dan de helpdesk is onmogelijk. Ik zeg ook mijn contract op wegens wanprestatie en/of niet geleverde diensten.
icon

Beste antwoord door Sterre 20 februari 2018, 14:25

Hoi Mark,

In een ander topic heb ik gereageerd op je situatie. Hierin heb ik aangegeven dat ik achter de schermen direct achter de gemeten wifi-snelheid van de monteur aan ben gegaan. Hier heb ik tot nog toe nog geen reactie op gekregen. Zodra ik dat wel heb, kan ik jouw probleem verder onderzoeken. Tot die tijd kun je gelukkig gebruikmaken van jouw bekabelde verbinding. Ook kun je de tips uit het wifi-topic proberen. Als ik meer weet, kom ik met alle liefde bij je terug!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Mark,

In een ander topic heb ik gereageerd op je situatie. Hierin heb ik aangegeven dat ik achter de schermen direct achter de gemeten wifi-snelheid van de monteur aan ben gegaan. Hier heb ik tot nog toe nog geen reactie op gekregen. Zodra ik dat wel heb, kan ik jouw probleem verder onderzoeken. Tot die tijd kun je gelukkig gebruikmaken van jouw bekabelde verbinding. Ook kun je de tips uit het wifi-topic proberen. Als ik meer weet, kom ik met alle liefde bij je terug!

Reageer