Vraag

Inzet KPN monteur

• 19 augustus 2020
  • 9 reacties
  • 442 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Vorige week is er een guidion monteur geweest en mijn probleem is/wordt door gezet naar KPN. Tot op heden geen reactie over hoe een afspraak te maken danwel vanuit KPN om een afspraak te maken. (WO-01305160/SA-1295562)

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @GvV193, welkom op de Community! 

De Guidion monteur heeft zijn rapport doorgestuurd aan onze technische dienst en die zullen het verder behandelen en onderzoeken met netbeheerder KPN. Omdat we momenteel kampen met een gemiddelde verwerkingstijd bij de techneuten van vijf tot tien dagen, kan het zijn dat een antwoord nog op zich laat wachten. Sorry voor het ongemak!

Wat ik nog met je wil checken, is het volgende: het betreft een instabiele verbinding waarbij je last hebt van wegvallend Internet, klopt dit? 

Ok, zou alleen een goed idee kunnen zijn om klanten te informeren dat het verder in behandeling is, maar dat even kan duren. Zo weet de klant dat het in de planning zit.

Verder, nee dat is incorrect. Het is een wegvallende dsl-verbinding, dat is meer dan alleen internet.

Niet helemaal juist, wegvallende DSL  internet verbinding heeft het een domino effect omdat alles door die trechter moet  daarom kan de TV en Telefonie het ook niet meer doen.

Tot mijn verbazing kreeg ik zojuist onderstaand bericht:

Beste klant,

Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet: 

Website: t-mobile.nl/thuis/klantenservice
Forum: forum.t-mobile.nl/#t-mobile_thuis
My T-Mobile Thuis: https://thuis.t-mobile.nl/my

Wist je dat T-Mobile nu ook al je vragen via chat beantwoordt? Je vindt de chatbutton op https://thuisservice.t-mobile.nl/#chat-ons

Het betreft: [Ticket#2020081311037427], tot op heden is er geen KPN monteur geweest danwel is er contact geweest met een KPN monteur. Gelet op voorgaande hoe kan het dan zijn dat mijn vraag of mijn verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!?

@GvV193 Kan 2 dingen betekenen,

1, de KPN monteur heeft wat in de centrale aangepast en nu is de verbinding goed, hoor je vaker niks van omdat ze niet bij je thuis hoeven te zijn en TM de opdrachtgever is en de terugkoppeling krijgt.

2, De techneuten van T-Mobile hebben je ticket gevonden, effe snel een lijnmeting gedaan die goed was en het ticket afgesloten als opgelost.

Ideaal is optie 1, zou het nu goed moeten zijn.

Optie 2 gebeurd ook vaak, zonder oplossing afsluiten, zou het dus in de gaten houden, maar je merkt het wel.

Ken gevallen dat optie 2 vaker werd toegepast, men noemt dat ook wel, je er met een Jantje van Leiden vanaf maken.

Reputatie 3
Badge +3

@GvV193 Ik heb het direct voor je nagekeken. De technische dienst heeft de afgelopen dagen jouw verbinding gemonitord. Daaruit is te zien dat jouw modem niet meer onderbroken is van het internet. Op dit moment is jouw modem reeds 6 dagen verbonden met het internet. De monteur gaf eerder aan dat er een onstabiele verbinding gemeten werd. Echter, bij een onstabiele verbinding wordt de verbinding met het internet zeer vaak verbroken. Omdat dit bij jou niet het geval is, is de conclusie ‘onstabiele verbinding’ niet juist geweest. Mocht je in de toekomst weer last krijgen van wegvallend internet, dan wil ik je vragen of je exacte data en tijdstippen van de uitval kan noteren. Daarmee kan ik een nieuw onderzoek laten starten!

Het klopt dat mijn modem niet meer onderbroken is van het internet, dit komt door een alternatieve opstelling

@GvV193 Dus zat het in je thuis aansluiting, wat heb je nu dan veranderd zodat het wel stabiel blijft?

Even buiten de box en als een KPN-monteur denken. Dan zijn er nog veel meer mogelijkheden.

Reageer