Beantwoord

IPTV Port Errors

• 3 januari 2021
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Beste T-Mobile Community,

Ik heb laatst een nieuwe Nvidia Shield TV Pro gekocht en daarbij heb ik IPTV gekocht. Ik heb nu de gegevens van de IPTV, maar als ik wil inloggen krijg ik errors. Er staat dat failed to connect to en dan de IP adress van de server van de IPTV en dan de port (8000) en dan from en dan mijn IP adress (niet de externe) maar met een 192 begin. en dan port (51000+) dan staat er steeds een andere getal rond 51000. Als ik een VPN aanzet dan werkt het wel. Dan kan ik inloggen maar dan krijg ik steeds buffering problemen omdat VPN mbit niet snel genoeg is om 4K video’s af te spelen. Nu heb ik op mijn internet router instellingen firewall uitgezet etc. en dat helpt ook niet. Ik heb een sectie gevonden genaamd poortdoorschakeling waar ik een protocol kan aanmaken. Daar moet ik wat gegevens invoeren. meeste weet ik maar de beginpoort,eindpoort,vertaling etc weet ik niet. ik heb 8000 enzo ingevoerd en die port codes die ik steeds krijg en dat werkt ook niet. De klantenservice nummer zegt dat er in principe dat alle ports open staan maar dat is eigenlijk niet zo en de klantenservice weet het ook niet. 

Ik hoop dat iemand van jullie mij hiermee kan helpen want ik heb 3 dagen geen TV kunnen kijken.

(en nee dit is geen interactieve TV)

Mvg

icon

Beste antwoord door Boris 4 januari 2021, 16:20

Hoi @Abdullah Dalar ,

Dank je wel voor je bericht! Ik heb een vermoeden dat dit topic (link is klikbaar) je gaat helpen met het openstellen van de poorten. Hiermee vermoed ik dat de Nvidia Shield netjes aangesloten krijgt. Ook wil het wel eens helpen om de DNS op het modem te wijzigen. Deze vindt je bij de DHCP instellingen van het modem. Helpt het wanneer de DNS wordt veranderd naar die van bijvoorbeeld Google (8.8.8.8) of Cloudflare (1.1.1.1)? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Abdullah Dalar ,

Dank je wel voor je bericht! Ik heb een vermoeden dat dit topic (link is klikbaar) je gaat helpen met het openstellen van de poorten. Hiermee vermoed ik dat de Nvidia Shield netjes aangesloten krijgt. Ook wil het wel eens helpen om de DNS op het modem te wijzigen. Deze vindt je bij de DHCP instellingen van het modem. Helpt het wanneer de DNS wordt veranderd naar die van bijvoorbeeld Google (8.8.8.8) of Cloudflare (1.1.1.1)? 

Reageer