Beantwoord

Kan factuur (1e) niet inzien en ook niet downloaden.

  • 5 januari 2021
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Kan factuur december niet inzien en ook niet downloaden.

 

icon

Beste antwoord door Jason 5 januari 2021, 11:55

Goedemorgen @Rollo, welkom op de Community!

Jouw rekening was inderdaad nog niet zichtbaar, sorry voor het ongemak. Je kunt deze nu wel inzien en/of downloaden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account: Rekeningen inzien.

Dit topic zal ik nu sluiten.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Kan nu downloaden.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Rollo, welkom op de Community!

Jouw rekening was inderdaad nog niet zichtbaar, sorry voor het ongemak. Je kunt deze nu wel inzien en/of downloaden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account: Rekeningen inzien.

Dit topic zal ik nu sluiten.