Beantwoord

Kan factuur (1e) niet inzien en ook niet downloaden.

  • 6 januari 2021
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Kan factuur december niet inzien en ook niet downloaden.

Kan geen rekening inzien

 

icon

Beste antwoord door Jason 6 januari 2021, 11:00

Hoi @Wobbie, van harte welkom op de Community! 

Het is gelukt: jouw rekening is nu zichtbaar en downloadbaar. Check je persoonlijke My T-Mobile Thuis account om deze meteen in te zien: Rekeningen inzien.

Indien ik nog iets voor je kan doen, let me know!

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wobbie, van harte welkom op de Community! 

Het is gelukt: jouw rekening is nu zichtbaar en downloadbaar. Check je persoonlijke My T-Mobile Thuis account om deze meteen in te zien: Rekeningen inzien.

Indien ik nog iets voor je kan doen, let me know!

 

Het lijkt nu inderdaad wel te werken.

Dank voor de snelle service.

Reputatie 7
Badge +7

Graag gedaan @Wobbie! Mocht je nog eens hulp kunnen gebruiken, weet dan dat we allemaal voor je paraat staan! 😄

Reageer