Beste antwoord door Brian
Beste antwoord door Brian
Wat heb je aan een annuleringstermijn van 2 weken als je abonnement pas een maand later ingaat? Het is een farce. De 2 weken bedenktijd zou moeten ingaan op het moment dat het contract ingaat niet op het moment van sturen.
Wat heb ik nu geleerd?
Het enige wat ik van jullie krijg: zijn die sneue mailtjes en brieven van : jammer dat je weggaat, of we hopen je weer te verwelkomen…. Ik denk… wat? Je smeert mij 75 euro extra kosten aan omdat je geen internet kan leveren… Hebben jullie dan echt niet door dat je mensen het totaal niet leuk vinden dat je boete krijgt, omdat Tmobile zijn belofte niet nakomt? dwz het leveren van internet? Kwijtschelding omdat Tmobile zat te klunsen is geen optie… Het antwoord van de klantenservice… Nee u kunt geen leidinggevende spreken, nee u krijgt niet kwijtschelding zo zijn de regels bij Tmobile… Ik moet het gesprek beeindigen.. tuut tuut…. De warmte van dit bedrijf is voelbaar…
Ik ben heel lang een abonnement houder bij tmobile mobiel geweest, ik denk wel 5 jaar, maar jullie zijn met dat gekluns instaat om een trouwe klant extra te laten betalen voor niet geleverde diensten. Na 5 maanden ben ik nog steeds geirriteerd, No way never ga ik ooit nog iets van jullie afnemen. Bij de eerste beste gelegenheid zeg ik mijn mobiele contract ook op.
Hoi
Laat ik beginnen met je te bedanken voor je aanvankelijke aanvraag en de jaren trouw bij de mobiele tak! Ik kan het verleden niet veranderen en zal hier dan voornamelijk uitleggen wat we doen en waarom. Wellicht dat dit wat begrip oplevert.
Het allerbelangrijkste is: wij willen iedere nieuwe klant natuurlijk ook het liefst zo snel mogelijk opleveren. Wij hebben er geen baat bij als hier vertraging ontstaat en erger nog: de klant ontevreden over is. Bij een product heb je twee weken bedenktijd terwijl je het product hebt. Bij een dienst heb je twee weken bedenktijd na aanvraag. Het is dus niet mogelijk om het een dagje uit te proberen en daarna opzeggen. Zeker als je te maken hebt met huurcontracten van een jaar bij de netwerkbeheerder. Ook al heb jij nu opgezegd, wij betalen alsnog de huur van die lijn voor de rest van het jaar. Een lijnaanvraag duurt over het algemeen 8 werkdagen. In principe gaat die aanvraag eruit nadat de bedenktermijn is verstreken. Natuurlijk zijn er situaties waarin het niet mogelijk blijkt om te leveren en dat zullen we dan niet doorberekenen aan de klant. Hier vragen we een schappelijke termijn voor. In dit geval heb je na 2 weken gevraagd de aanvraag te annuleren. Dan berekenen we een fractie van de kosten door. We willen namelijk dolgraag jou als klant behouden en die lijn in gebruik nemen.
Ik betreur het hoe het is gelopen. Het zij zo. Ik sta in ieder geval voor je klaar bij vragen en geef graag uitleg.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.