Beantwoord

Kan niet inloggen Mijn T-Mobile Thuis

• 13 maart 2019
  • 1 reactie
  • 360 Bekeken

Beste, ik heb al vanaf 08-08-2017 een tv abonnement met internet bij T-Mobile, echter ik kan niet (nog nooit gelukt) mijn gegevens inzien in my T-mobile home - er wordt aangegeven dat ik nog geen abonnement heb ??

Graag een oplossing in deze.

Met vriendelijke groet, Ron
Klantnr. RSR44807
icon

Beste antwoord door Brian 18 maart 2019, 14:55

Hi @Ronoliebaron, geen zorgen, ik kan je verzekeren dat je wel een account hebt! 😉 Op welke manier log je in? Er is een onderscheid tussen My T-Mobile Thuis en My T-Mobile (voor mobiele abonnementen). Zou je eens willen proberen om via deze link in te loggen met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres? Mocht het op die manier ook niet lukken stuur mij dan even een privébericht, dan kijk ik het account voor je resetten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Ronoliebaron, geen zorgen, ik kan je verzekeren dat je wel een account hebt! 😉 Op welke manier log je in? Er is een onderscheid tussen My T-Mobile Thuis en My T-Mobile (voor mobiele abonnementen). Zou je eens willen proberen om via deze link in te loggen met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres? Mocht het op die manier ook niet lukken stuur mij dan even een privébericht, dan kijk ik het account voor je resetten!

Reageer