kastjes teruggestuurd en toch nog aanmaningen tot terug sturen

• 18 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

Wij hebben geen Tmobile alles ineen meer kastjes al lang terug gestuurd en nog steeds dreig brieven tot aanmaningen voor terug sturen al meedeee malen gebeld 17 euro aan telefoon kosten maar nog steeds brieven met dreigen tot boeten. Graag op lossen.

Sander 1 maand geleden

Hoi @eobcouwenberg,

Hier help ik je graag bij! Dit soort misstanden moeten we natuurlijk zo snel mogelijk rechttrekken. Ik zie graag het verzendbewijsje, dan kan ik achterhalen waar het pakketje is gebleven. Dan ga ik meteen aan de slag!

Update: Herstel! Ik heb zojuist nog eens gecontroleerd en ik zie dat er contact is geweest over de apparatuur. Het is opgelost! Mocht er onverhoopt toch een bedrag in rekening gebracht worden, neem dan contact met ons op, dan zullen we dat alsnog rechttrekken. Geen zorgen - de boete is niet terecht en er is geen verdere actie meer nodig! 

Bekijk origineel

5 reacties

Helaas, tot 1 uur na plaatsing, is gemeld hoop dat een moderator dit snel op pakt.

Trouwens in je profiel kun je wel je adres weghalen bij woonplaats, hier staat je straat ook te lezen voor iedereen.

Post hier even een foto van het verzendbewijs zodat de moderators het op kunnen lossen, zonder word het lastiger.

Zorg ook dat je profiel is ingevuld met de gegevens zodat ze het kunnen koppelen aan je dossier.

Heb even een melding gedaan, de persoonlijke gegevens kun je beter niet open en bloot op het forum plaatsen, klik even op je profiel en dan aanpassen kun je daar in het afgeschermde deel je persoonlijke informatie kwijt, nu kan de hele wereld dit lezen ook degene die slechte bedoelingen hebben met jou gegevens.

Kan ik dat nog weg halen?

[Persoonlijke info is verwijderd en alleen nog voor Moderators zichtbaar.]

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @eobcouwenberg,

Hier help ik je graag bij! Dit soort misstanden moeten we natuurlijk zo snel mogelijk rechttrekken. Ik zie graag het verzendbewijsje, dan kan ik achterhalen waar het pakketje is gebleven. Dan ga ik meteen aan de slag!

Update: Herstel! Ik heb zojuist nog eens gecontroleerd en ik zie dat er contact is geweest over de apparatuur. Het is opgelost! Mocht er onverhoopt toch een bedrag in rekening gebracht worden, neem dan contact met ons op, dan zullen we dat alsnog rechttrekken. Geen zorgen - de boete is niet terecht en er is geen verdere actie meer nodig! 

Reageer