Beantwoord

Klaar met slechte service

• 9 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 871 Bekeken

Reputatie 2
Beste T-Mobile,

graag doe ik toch nog een keer mijn beklad over jullie servicedesk.

NOuja graag....het kost mij veel tijd en irriteert me mateloos dat zaken en persoonen (klanten) genegeerd worden.

Ik heb vandaag de klantenservice voor de zoveelste keer gesproken op mijn initiatief.
Helaas kon de medewerker me niet verder helpen.
Ik heb gebeld omdat het zappen van de tv nog altijd niet is opgelost na 6 maanden. De medewerker kon me geen informatie verschaffen en bood me voor de zoveelste keer aan de Entone
(waardeloos rotding) te resetten.
Ik heb geweigerd aangezien dit al zo vaak is gedaan door T-Mobile en het nooit heeft geholpen. Toen ik vroeg of de medewerker dat niet on zien bleken er toch 9weer) een heleboel
Registraties niet te zijn gedaan. Hier krijg ik zo'n enorm punthoofd van.

Even daargelaten dat webcare me wel goed helpt ben ik he-le-maal zat van die enorm slechte service van de klantenservice.

Daarop heb ik aangegeven het abonnement op te willen wegen wanprestatie.
Je raad het al "Dit verzoek zet ik door naar de technische dienst meneer, zij bepalen of het wel of niet mag".

Op de vraag of ik die mensen niet mag spreken is (zoals altijd ) het antwoord dat zij niet met klanten spreken.
BINNEN 5 werkdagen zal de beslissing vallen en ik wordt dan teruggebeld.

DIT IS AL TIG KEER BELOOFD EN NOOIT GEBEURT.

Je bent dus verplicht om een brutale incompetente persoon zonder motivatie voor het werk te moeten spreken omdat die nou eenmaal dient als afvoerputje voor de goden van de technische dienst.
In al mijn jaren op de front en backoffice van KPN heb ik dit werkelijk nog nooit meegemaakt.

Verder baal ik ervan de
1: de chat niet bereikbaar is:
De chat is helaas niet beschikbaar
Onze medewerkers zijn op dit moment niet beschikbaar via de chat.

Openingstijden chat:
Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur
Zaterdag 8.00 - 18.00 uur

2: Na ruim 2 uur krijg ik eindelijk respons op Facebook Messenger of ik mijn postcode etc wil geven, op naar de volgende 2 uur wachten.

3: OP Twitter inmiddels ook 3 uur lang geen respons is gekomen.

Hoe kan ik in godsnaam iemand van T-Mobile te pakken krijgen die de problemen serieus neemt en ook echt iets voor me kan betekenen.

Sander heeft me de vorige keer teruggebeld maar ik begrijp dat hij dit als webcare medewerker niet altijd kan doen. Ik vind het beschamend voor bijvoorbeeld Sander die de bal voor zijn prutsende collega's moet proberen hoog te houden. Voor hem dan ook niets anders dan lof.

Ik wil inmiddels heel graag opzeggen omdat ik door de klantenservice nog nooit fatsoenlijk ben geholpen sinds ik sinds het begin van mijn abonnement in mei met meerdere problemen nog niet 1 keer juist ben geholpen. Het is zelfs begonnen door te beloven dat Netflix op de Entone geïnstalleerd kon worden. Niet dus. Forum link is:
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-apps-op-entone-278407
Mijn andere topics zijn hier te bekijken:
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/bevestiging-van-bestelling-t-mobile-thuis-278159
https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-en-levertijden-400/nieuw-abonnement-later-laten-ingaan-278157
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/upnp-optie-zichtbaar-maken-bij-t-mobile-thuis-televisie-278655
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/trage-connectie-of-geen-dns-280314
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/teletekst-ondertiteling-279061
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/tapatalk-support-281456
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/bewijzen-met-snelheidstest-in-geval-van-snelheidsprobleem-281454
T-Mobile, ik wil dus wegens wanprestatie van jullie kant opzeggen en hierover binnen 2 werkdagen teruggebeld worden door iemand die hierover gaat, retentie, backoffice, technische dienst, het maakt me niet uit. Zolang het geen FO agent van de klantenservice is.
Mijn betalingen zet ik alsmede ook per direct stop.
icon

Beste antwoord door Sander 9 augustus 2017, 16:54

Hoi dikkedikkie,

Goed dat we even contact hebben gehad. Ik lees al je berichten hier en ik merk zeker dat het zo niet langer kan. Er zijn nu wat zaken in gang gezet en ik ben benieuwd wat hier uitkomt.

We houden contact!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi dikkedikkie,

Goed dat we even contact hebben gehad. Ik lees al je berichten hier en ik merk zeker dat het zo niet langer kan. Er zijn nu wat zaken in gang gezet en ik ben benieuwd wat hier uitkomt.

We houden contact!
Ik ben ook zeer ontevreden over jullie klanten "service" :
Kunnen jullie mij bellen? Want ik word steeds om de tuin geleid.
Goedemiddag,

Na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice ben ik er echt helemaal klaar mee. Er wordt mij van alles belooft en toegezegd, maar het lijkt alsof er niks mee wordt gedaan.
Alle contacten komen nu vanaf mijn kant, heb lange gesprekken waarbij wordt aangegeven dag er een case wordt aangemaakt en dag er snel contact met mij wordt opgenomen, zonder effect. Ik hoor namelijk telkens niks.

Wil graag van TMobile thuis af. Had in januari het pakket besteld omdat ik 1 februari ging verhuizen.
Ten eerste wordt het pakket een week te vroeg verstuurd.
Vervolgens heb ik het pakket 1 februari opgehaald bij een afhaal punt. Omdat het een nieuwe woning is ga ik eerst klussen. 17 februari was ik klaar met het huis, dus heb het pakket geopend van TMobile. Wat blijkt ik heb in huis geen telefoon stopcontacten, loop naar de meterkast en heb daar ook niks.
Gebeld met de technische helpdesk die aangegeven het probleem kosteloos te verhelpen. Maandag komt een monteur die gelijk aangeeft dat een Isra punt maken niet voldoende is, omdat ik daar geen stroom heb. Tevens moet ik volgens hem een utp kabel leggen naar de woonkamer, om fatsoenlijk beeld te krijgen. Dit is mijn bij bestelling niet duidelijk gemaakt dat ik hier op koest letten. Woning is klaar alle wanden en plafonds zijn geverft dus een kavel daar heen trekken is niet meer te doen. Daar komt bij dat de kabel eerst door de hal zou moeten, dan door het toilet, dan door een voorraadkast voordat ik door de kuur bij mijn woonkamer kan komen. Dit was niet mijn idee bij het bestellen van TMobile, waarbij ik uit ga van plug and play oftewel makkelijke installatie.

Vandaar dat ik van mijn abonnement wil, om het namelijk voor elkaar te krijgen gaat mij dit veel te veel geld kosten en ik vind dat ik niet duidelijk ben voor gelicht. Heb er het geld ook niet voor.

Deze week 6 telefoongesprekken gehad, wordt van alles beloofd en toegezegd. Elke keer is er geen leidinggevende aanwezig om goedkeuring te geven en verder hoor je niks. Zelfs ongevraagd is mijn rekening nummer zomaar aangepast. Ik vind dat er van alles mis gaat en ben zeer teleurgesteld dat er geen oplossing komt. Zelfs een reactie of antwoord op mijn telefoongesprekken en mail wordt niet gegeven. Er gaat zoveel mis en ik wordt gewoon aan de lijn gehouden. Ik heb nog geen seconde kunnen genieten van TMobile thuis. Sterker nog het geeft mij alleen maar kopzorgen. Lekker slapen doe ik amper. Mij kinderen willen tv-kijken en internetten en ik durf nog geen ziggo ge bestellen waarvan er wel een aansluiting in de woning zit, omdat ik bang ben dat ik dan veel te hoge kosten krijg welke ik niet kan betalen door mijn scheiding. 2 abonnementen gaat gewoon niet, losse kabels in de hal en woonkamer vind ik absurd. Ik wil gewoon afzien van deze bestelling. En het zou mooi zijn een keer een passend antwoord te krijgen op mijn verzoek in dezer. Hoop dat het via deze weg wel op te lossen is.....
Reputatie 6
Badge +5
Hoi ellenworm,

Welkom op de Community waar ik en vele andere klanten voor je klaarstaan! Waar mag ik je mee helpen? Een tuintje is leuk natuurlijk, maar ik geef liever gerichte service. Ik ben er klaar voor!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi helmur,

Ik begrijp dat er wat verwarring is ontstaan over jouw aansluiting en ons abonnement. Ik help je dan ook graag verder om alles te verduidelijken. Voor het modem is een stroomvoorziening nodig, anders werkt deze niet. Als het niet met een verlengsnoer is te verhelpen, kun je onze monteur vragen er een te maken in de meterkast. Dat is gemakkelijk omdat daar natuurlijk alles binnenkomt! De kosten zijn dan wel voor jou, het is een voorwaarde voor ons abonnement.

We willen het allerbeste beeld op TV dat mogelijk is. Ik moet zeggen dat de scherpte van ons TV beeld dan ook ongeëvenaard is. Hierom hebben we gekozen voor een bekabelde verbinding met het modem. Je kunt er voor kiezen om een draadloze verbinding te nemen. Ook al ondersteunen we dit niet, in dit topic staan uitleg en tips hoe dit te regelen.

Ik hoop dat ik ons pakket en abonnement heb kunnen verduidelijken. Weet één ding zeker: ik behoud je graag als klant! Mocht je nog vragen hebben of iets specifieks willen weten over jouw abonnement, dan kun je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Een oplossing gaan we in ieder geval vinden! 😃
Ook dit is geen passend antwoord op een gefrustreerde en teleurgestelde klant. Er wordt niet eens een excuus gemaakt voor de slechte service tot toe. Vervolgens krijg ik geen reactie op het feit dat ik door de opeenstapeling van alles van dit abonnement af wil.

Ook wel weer erg handig dat ik begin deze middag het abonnement eindelijk kosteloos heb kunnen opzeggen bij Herman.

Deze reactie is dus volkomen onjuist.
Passend antwoord was geweest :

'' excuses voor het ongemak tot dusver, maar ik zie gelukkig dat alles opgelost is. Mochten we in de toekomst nog wat voor elkaar kunnen betekenen, dan ben je altijd welkom! Fijne dag! ''

Wellicht zou de communicatie binnen Tmobile wat beter kunnen....

Met vriendelijke groeten Helmur
Helmut, als je een abonnement afsluit heb je als klant ook een onderzoeksplicht en kan je in dit geval niet alle verantwoording op T-mobile afschuiven. Het is aardig van hen dat ze je abonnement kosteloos ontbinden.
Ik ben echt geen tmobilefanaat, maar in dit geval geeft Sander gewoon het correcte antwoord.
Het was handiger geweest voordat je ging klussen je eerst te verdiepen over de aansluitingen van je abonnement. Je hebt het pakket zelfs eerder gekregen.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Helmur,

Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg frustrerend is en iets dat je er niet bij kunt hebben op dit moment. Zeker als je in (een nasleep van) een scheiding zit en je kinderen alles (in dit geval internet en TV) wilt kunnen geven wat hun hartje begeert. Excuses dat alles bij T-Mobile zo is verlopen, wij hebben echt het beste met je voor en het is niet onze bedoeling geweest om jou rot te laten voelen. Ik zie dat je jouw abonnement kosteloos hebt op kunnen zeggen en ik vind het fijn voor je dat hiermee deze stress bij je kan afgesloten worden. Ik vind het jammer dat ik je moet laten gaan, maar ik denk dat het voor nu beter is om onze wegen te scheiden. Mocht je bij Ziggo toch niet je plek kunnen vinden, sta ik altijd voor je klaar om je met open armen bij T-Mobile Thuis te ontvangen.

Reageer