Beantwoord

klacht

• 31 juli 2019
  • 2 reacties
  • 256 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Heb begin juli mijn contract bij kpn per 31 juli beëindigt zodat ik bij jullie 1 augustus kon beginnen. Dit is niet goed gegaan en heb ik pas weer internetverbinding vanaf 6 augustus.

Heb vandaag rond 21:41 contact gehad met de klantenservice lijn. Ik ben onjuist behandeld en wil hierbij mij klacht en ontevredenheid kenbaar maken.

Het gesprek met de medewerker verliep heel stroef en werd er met een ondertoon gesproken. Ik heb hierop aangegeven dat dit niet juiste manier is om met klanten om te gaan. Er is met een nare toon terug antwoord gegeven en in mijn oor opgehangen zonder mij op een juiste manier te helpen.

Ik ben niet gediend van dit gedrag en wil hierdoor helemaal niks meer met tmobile te maken hebben. Ik heb een grote fout gemaakt om een overstap van KPN naar tmobile te maken. Ik ben van mening dat de medewerker hierop aangesproken moet worden. Ik heb het liefst dat ik mijn abbonement allemaal opzeg en niks meer met jullie te maken heb.

Graag ontvang ik een adequate antwoord op mijn verhaal. Ik ben jammer genoeg mijn wettelijke opzegtermijn voorbij anders had ik na mijn telefoon gesprek van vandaag per direct een punt achter tmobile gezet en niet alleen aan huis maar ook 3 abbonementen die ik bij jullie heb lopen.
icon

Beste antwoord door Brian 7 augustus 2019, 16:33

Hi @srehman, jammer om te horen dat gesprek niet prettig is verlopen, dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling! Ik zie de aantekeningen van mijn collega staan en ik zal haar zeker van feedback voorzien!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi @srehman, jammer om te horen dat gesprek niet prettig is verlopen, dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling! Ik zie de aantekeningen van mijn collega staan en ik zal haar zeker van feedback voorzien!
Hallo Brian, bedankt voor jouw reactie. Maar het was een mannelijke collega van jou. Zou vanaf 6 augustus internet hebben maar de activatie lukt niet. Moet nog een week wachten op internet. Super onhandig

Reageer