Vraag

Klacht

• 5 september 2019
  • 0 reacties
  • 189 Bekeken

Ik ben nu sinds 3 maanden klant bij T-Mobile Thuis. Ik heb vanaf het begin alleen maar problemen ervaren, zo betaal ik voor het opnemen maar kan ik op de geleverde tuner niet opnemen omdat ik dan de melding 'geen opslagruimte' krijg. Tevens kan ik niet terugkijken via de tuner, terwijl hiervoor wel geadverteerd wordt op de website.

Mijn Wifi-bereik is (ondanks de geleverde wifiversterker) erg slecht en het grootste probleem is dat ik vaak geen internet heb. Ik maak dan gebruik van het internet en wordt er dan plots vanaf gegooid, ondanks dat ik dan nog wel verbinding heb. Er is dan wel verbinding maar geen internet toegang, dit gebeurt op verschillende apparaten en op verschillende tijden. Het is het ergst in de avond en nacht ondanks dat ik dan de enige gebruiker ben.

Tevens is de klantenservice erg slecht bereikbaar en wanneer ik dan iemand te spreken krijg wordt er niet geluisterd en krijg ik te horen dat wifi wel een gratis dienst is maar dat ze gaan proberen te helpen. Uiteindelijk worden er dan alleen oplossingen gegeven die ik al lang geprobeerd heb, zoals het aan en uitzetten van het modem, veranderen van wifi kanaal en terugbellen als dat niet werkt. Deze hulp heb ik uiteraard niets aan gezien ik dat zelf ook wel kan bedenken en al lang heb geprobeerd en dit niet heeft geholpen.

Ik heb nu erg veel spijt dat ik ben overgestapt, dit is bij lange na niet de beloofde service.

0 reacties

Geen reactie

Reageer