Beantwoord

Klacht contact Klantenservice en de manier waarop ik word behandeld

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben ondertussen helemaal klaar met de manier waarom T-mobile met zijn klanten omgaat.
Het abonnement loopt nu ongeveer 4 maanden en heb zo'n spijt dat ik ben overgestapt.

Heb al maanden last van blokjes als ik tv kijk, heb alle adviezen opgevolgd maar niets helpt.
Probleem blijft het zelfde, de installatie hier thuis is goed, is niets aan veranderd.

Dan zit je zondag 10 juni de formule 1 te kijken die om 20:00 begonnen is en dan rond 21:00 gaat hier alles op zwart, geen tv, telefoon of internet meer.
Dat er op zondag avond geen storingsdienst te bereiken in snap ik al helemaal niet.
Dan plaats je een storingsmelding hier op het forum, en dan duurt het echt uren voor er een reactie kom.
Dat er dan in de loop van de ochtend wordt beweerd dat deze storing al om 00:30 is opgepakt klopt gewoon niet, een grote leugen, webcare heeft zelf aangegeven dat deze pas om 06:30 is opgepakt.
Dat deze storing dan nog tot de 13:30 heeft geduurd kan, maar geloof mij er is geen enkele communicatie over. Op andere forums zoals allestoringen.nl http://allestoringen.nl/storing/t-mobile/nieuws/216492-storing-bij-t-mobile staan zelfs meer reacties.
Dan duurt deze storing dus van rond 21:00 tot de volgende dag 13:30 dus ruim langer dan 12 uur, maar denk je dat je dan een compensatie krijg, echt niet, terwijl in hun algemene voorwaarde onder punt 9.5 toch echt staat dat er compensatie wordt betaald bij storingen langer dan 12 uur.
Waarom wordt dit dan toch niet gedaan?? Echt slechte zaak.

Dan het terug kijken van programma's, echt mijn partner is woedend.
Zij keek via afleveringen gemist de serie Masterchef Austalia, dan komt de finale en wat denk je, staat de hele week waarin deze aflevering is uitgezonden er dus gewoon niet op.

Dan ga je de klantenservice bellen en leg het probleem voor, wordt er gezegd meneer we gaan er mee aan de slag binnen 3 tot 5 werk dagen krijgt uw antwoord.
Nou na 6 werkdagen natuurlijk ook weer niets van T-mobile gehoord.
Dan bel je na 7 dagen dat je boos bent en weg wil omdat je gewoon niet geholpen wordt en beloften niet worden nagekomen en dat je er ondertussen klaar mee ben.
Heb een zekere Gea gesproken die het kosteloos opstappen zou gaan aanvragen na mijn hele verhaal met alle problemen te hebben aangehoord en ook van mening is dat dit een slechte zaak is.
Ze kon dit niet zelf regelen maar moest dit aanvragen.
Meneer ik moet het aanvragen maar uiterlijk vrijdag laat ik wat weten, ik heb een melding in het systeem gemaakt dat ik uiterlijk vrijdag een terugkoppeling geef aan uw.
Wat denk je, natuurlijk ook dit weer niet gebeurd, dus bel ik zaterdag (vandaag) heel boos op naar de klantenservice.
Krijg een zekere Mustafa aan de lijn na doorverbonden te zijn, wat denk je, niets in het systeem over dat een kosteloos opzeggen aangevraagd zou zijn.
Dan spring ik bijna uit mijn vel, zeker als ik alleen maar te horen krijg, meneer er staat niets in het systeem en als uw weg wil moet uw een afkoopsom betalen.
T-mobile zou dinsdag contact met mij opgenomen hebben, kleine correctie ik heb contact met T-mobile gezocht en niet anders om.
Nou dan heb ik mijn kookpunt ondertussen wel echt bereikt.
Dat ik dan ook nog moet aanhoren dat hij T-mobile in dit verhaal herkend, dat ze altijd alles terug koppelen aan de klanten, als ik dan vraag waarom ik nooit na diverse keren contact het hebben gehad nooit iets hoor krijg ik geen antwoord.
Na lang praten en geen antwoorden krijgen waarom dit allemaal zo gaat krijg ik alleen te horen meneer ik ga het aan Gea vragen, maar wanneer ze weer werkt weet ik niet en ook moet ik weer wachten tot woensdag omdat Mustafa dus weer maandag en dinsdag vrij is.
Echt ik ben zo klaar met dit k...t bedrijf, service is ruk, moet nu weer dagen wachten op misschien een antwoord, want als die Gea toevallig vrij is krijg ik weer geen antwoord.
Maar goed alles genoteerd en zal als we er niet uitkomen wel naar de geschillencommissie stappen wat ben niet van plan om hier nog maanden klant te zijn.
icon

Beste antwoord door Sterre 13 juli 2018, 16:01

Hallo jvtoorn,

Allereerst excuses voor de situatie waarin je je bevindt. Sorry dat de communicatie vanuit T-Mobile niet goed verloopt. Ik heb direct gekeken wat de status van jouw TV Box probleem is. Onze leverancier is dit nog druk aan het onderzoeken voor je. Ook zie ik dat je Gea inmiddels gesproken hebt, ik vind het fijn te zien dat jullie contact hebben gehad om het voorval te bespreken.

Ik denk graag in oplossingen, deze wil ik dan ook samen met jou gaan opzoeken. Je zegt dat je last hebt van blokjes in het beeld op jouw TV en dat je verschillende adviezen hebt opgevolgd. Wil je voor mij op een rijtje zetten welke stappen je reeds hebt ondernomen? Op die manier kan ik bedenken en onderzoeken waar het probleem ligt en hoe we dit kunnen oplossen. Wellicht is een nieuwe TV Box nodig.

Toegegeven, de algemene storing van 11 juni was inderdaad geen pretje. Sorry dat je hier last van hebt ondervonden. Onze Community is voornamelijk gericht op klant-helpt-klant contact, daarom kan een antwoord op dit kanaal langer op zich wachten dan via de andere kanalen. Dit als uitleg waarom reactie op jouw melding langer duurde dan gewenst. Dit neemt niet weg dat we het erg waarderen wanneer je een storing meldt bij ons, dit helpt ons enorm! Mede hierdoor wil ik je graag een vergoeding aanbieden. Deze ga ik zometeen voor je inschieten. Je krijgt hier een e-mail van zodra de vergoeding op jouw rekening wordt verrekend. Laat je mij het weten zodra je deze hebt ontvangen?

Aangezien kosteloos opzeggen inderdaad niet mogelijk is (jouw jaarcontract loopt nog een aantal maanden), wil ik jouw ontevredenheid weghalen zodat we samen met jou er de beste tijd van maken zodat je in ieder geval de komende maanden een tevreden klant bent. Hopelijk mogen we daarna ook nog samen verder. Bedankt voor het geduld dat je getoond hebt!
Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo jvtoorn,

Allereerst excuses voor de situatie waarin je je bevindt. Sorry dat de communicatie vanuit T-Mobile niet goed verloopt. Ik heb direct gekeken wat de status van jouw TV Box probleem is. Onze leverancier is dit nog druk aan het onderzoeken voor je. Ook zie ik dat je Gea inmiddels gesproken hebt, ik vind het fijn te zien dat jullie contact hebben gehad om het voorval te bespreken.

Ik denk graag in oplossingen, deze wil ik dan ook samen met jou gaan opzoeken. Je zegt dat je last hebt van blokjes in het beeld op jouw TV en dat je verschillende adviezen hebt opgevolgd. Wil je voor mij op een rijtje zetten welke stappen je reeds hebt ondernomen? Op die manier kan ik bedenken en onderzoeken waar het probleem ligt en hoe we dit kunnen oplossen. Wellicht is een nieuwe TV Box nodig.

Toegegeven, de algemene storing van 11 juni was inderdaad geen pretje. Sorry dat je hier last van hebt ondervonden. Onze Community is voornamelijk gericht op klant-helpt-klant contact, daarom kan een antwoord op dit kanaal langer op zich wachten dan via de andere kanalen. Dit als uitleg waarom reactie op jouw melding langer duurde dan gewenst. Dit neemt niet weg dat we het erg waarderen wanneer je een storing meldt bij ons, dit helpt ons enorm! Mede hierdoor wil ik je graag een vergoeding aanbieden. Deze ga ik zometeen voor je inschieten. Je krijgt hier een e-mail van zodra de vergoeding op jouw rekening wordt verrekend. Laat je mij het weten zodra je deze hebt ontvangen?

Aangezien kosteloos opzeggen inderdaad niet mogelijk is (jouw jaarcontract loopt nog een aantal maanden), wil ik jouw ontevredenheid weghalen zodat we samen met jou er de beste tijd van maken zodat je in ieder geval de komende maanden een tevreden klant bent. Hopelijk mogen we daarna ook nog samen verder. Bedankt voor het geduld dat je getoond hebt!
Helaas ik ben klaar met alles wat T-mobile heet.
Leuk dit soort reacties maar ik heb al lang door hoe de vork in de steel zit.
Ben de gegevens en het verhaal aan het verzamelen voor de geschillencommissie.

Als ik met Gea afspreek dat zijn mijn kosteloos vertrek zou aanvragen en ik bel dan zelf naar een week omdat ik niet ben terug gebeld terwijl dat wel zou gebeuren, ik krijg dan Mustafa aan de lijn die beweerd er niets van de aanvraag om kosteloos te vertrekken in het systeem te staat.
Vervolgens krijg ik weer Gea een paar dagen later aan de lijn en dan is in eens de aanvraag afgewezen.
Dit lijkt er op dat er helemaal geen systeem is,Nee echt ik ben er klaar mee!.
Ik heb Gea toen gevraagd of er een regeling getroffen kon worden zodat we er samen (niet kostloos) uit konden komen, dan in eens kan ze wel laten weten dat dit niet kan.
Snap je dat ik nu het vertrouwen in T-mobile kwijt ben.

Dan nog even over de blokjes, toen ik dit aan heb gekaart werd er gedaan of ik de enige was en het probleem niet bekend was.
Nu blijkt dat dit al maanden bekend is en jullie eigenlijk die tv boxen helemaal niet hadden moeten uitleveren. (woorden van Gea).
Dus ga nu niet aan mij vragen wat ik allemaal heb gedaan, probleem zit in die boxen.
Dit is de volgende klap in mijn gezicht van T-mobile, jullie weten donders goed wat er speelt!!!
Ik heb hiervoor ook glasvezel gehad van kpn alles werkte prima,er is niets veranderd alleen de tv boxen en het modem is anders meer niet.

Als laatste puntje, krijg ik vandaag toch in eens een mail dat ik 2,99 terug krijg, dat hadden jullie gewoon bij de laatste factuur moeten doen, maar dan wordt er niets gedaan terwijl ik er wel recht op had.
Nu gaat het mij niet over die paar centen maar meer over hoe T-mobile met zijn klanten om gaat.

Nee ik ben er klaar mee, we zien elkaar vast wel bij de geschillencommissie in Rijswijk.
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @jvtoorn

Zojuist heb ik mij verdiept in de situatie! Ik kan je geruststellen op enkele punten en op andere kan ik een update geven!

Allereerst de TV Box: hier is gelukkig helemaal niets mis mee. Anders zouden we deze ook niet uitleveren. De klant staat op één en daarom leveren we geen prullen. Blokbeeld wordt veroorzaakt door een verbinding die mogelijkerwijs niet genoeg bandbreedte heeft. Dit kan aan de verbinding van buiten liggen, de kabel of een verloopstukje tussen TV Box en modem. Om dit te achterhalen (en op te lossen!) hebben we dit topic gemaakt: het grote blokbeeld topic. Met deze stappen kun je achterhalen waar het euvel ligt. Ik hoor graag je bevindingen, zodat ik de juiste oplossing kan aanbieden!

De communicatie met de klantenservice ging over een storingsmelding met Uitzending Gemist. Op één zender blijken er geen nieuwe programma's aangeboden te worden. Dit is momenteel in onderzoek. We zoeken uit of dit aan de contentkant zit (de zender of leverancier) of dat er bij ons iets misgaat. Wees gerust: wij staan aan jouw kant - we willen dit ook zo snel mogelijk opgelost zien natuurlijk. En daar werken we dan ook hard aan!

Heb je nog vragen, schroom niet om ze te stellen. Daar ben ik voor!
Beste Sander,

Nu beweer je dat ik dus zou liegen over die tv box!!!
Geloof mij, het zijn de woorden van je eigen collega (Gea)
Snap dat jullie dit niet aan de grote klok willen hangen maar het is wel waar.
Je probeert nu te zeggen dat probleem bij mij thuis zit (volgende klap in mijn gezicht van jullie)

Waarom is er anders een onderzoek gaande bij de leverancier naar de werking van deze tv box.

Verder ga ik er niet meer op in. heb de zaak bijna rond om in te dienen bij de geschillencommissie.
We gaan het daar zien wie er nu liegt en wie niet.
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @jvtoorn

Het allerliefste zie ik dat jij weer prima TV hebt. Ik spreek nergens van leugens, ik zou niet durven! Ik weerspreek dat al onze TV Boxen een probleem hebben en dat hier een onderzoek naar loopt. Ook zeg ik niet dat het probleem bij jou ligt. Ik wil juist achterhalen wat het probleem veroorzaakt. Het kán aan een binnenhuisbekabeling liggen, maar ook buitenshuis. Graag kom ik hierachter, zodat ik het kan oplossen voor je. Help je mij om jou te helpen?
Laat JvToorn gewoon kosteloos zijn abonnement ontbinden. Na 15 dagen is hij of zij geen steek verder. Het duurt nog maar 3'.5 maand en daarna is hij of zij toch weg.
De klantenservice wordt er niet beter op de laatste tijd. En van die slijmerige ingestudeerde verhaaltjes wordt de klant alleen maar bozer.
Laat JvToorn gewoon kosteloos zijn abonnement ontbinden. Al vier maanden heeft hij of zij al klachten en er is nog niet opgelost.
JvToorn: je moet nu van tmobile eisen dat ze je klacht binnen14 dagen oplossen en dat je anders tot contractontbinding overgaat vanwege een wanprestatie van tmobile.
Goed idee Hakuin, ik zal het doen, was bezig klacht al in te dienen maar zal ze nog 14 dagen de tijd geven

Dan nog even een paar foto's van hoe mijn tv beeld nog steeds is.
Deze zijn van gisteren 29 Juli 2018

Reputatie 7
Badge +5
Hoi @jvtoorn

Graag help ik je weer aan perfect beeld. Dat is wat wij voor ogen hebben en bovenal waar jij het meest mee geholpen bent. Daar geef ik graag uitgebreide uitleg bij. Dit soort beeld (blokbeeld of vlekkerige beeld) wordt veroorzaakt door een verminderde bandbreedte. Dit kan een aantal oorzaken hebben.

1. Meestal wordt blokbeeld veroorzaakt door de verbinding tussen het modem en de TV Box. Wellicht zit er een draadbreuk in de kabel of maak je gebruik van zogeheten powerline adapters.
  2. Ook kan het aan het aansluitpunt liggen. Is er bijvoorbeeld een vertakking bij dit aansluitpunt, dan kan dit voor vermindering van de prestaties van jouw internetsnelheid (en daarmee het TV beeld).
  3. Het kan aan de verbinding met de buitenwereld liggen. Bij glasvezel is dit vrij ongebruikelijk, maar op DSL is het mogelijk dat de oudere kabel die in de grond ligt niet optimaal meer presteert.

Al deze zaken kunnen het blokbeeld veroorzaken. Graag hoor ik van jou hoe het staat bij jou met punt één en twee. Zijn deze uitgesloten, dan kunnen wij onderzoeken bij de netwerkbeheerder of er met de aansluiting van buiten iets mis is. Want ik ben het helemaal met je eens, het wordt hoog tijd om dit voor eens en altijd op te lossen.
Beste Sander,

Stop A.U.B. met onzin uitkramen, ik zit op een glasvezelverbinding en nee heb ook geen powerline adapters in gebruik.
Sorry maar binnen T-mobile spreken jullie elkaar tegen.
Even een voorbeeld, jou collega Sterre schrijft eerder in mijn topic "Allereerst excuses voor de situatie waarin je je bevindt. Sorry dat de communicatie vanuit T-Mobile niet goed verloopt. Ik heb direct gekeken wat de status van jouw TV Box probleem is. Onze leverancier is dit nog druk aan het onderzoeken voor je."
Verder hadden jullie mij maanden geleden moeten helpen, nu is het te laat, maanden hoor ik niets buiten dat probleem bij mij zou liggen, ondertussen klacht net ingediend bij de geschillencommissie.
Jullie blijven gewoon op je reet zitten, had een monteur gestuurd of een nieuwe tv-box, maar nee niets van dit alles, nu ik een klacht heb ingediend krijg ik in eens tips en moet mijn probleem worden opgelost.
Ik heb weken gewacht met het indienen van een klacht bij de geschillencommissie om te kijken of het probleem nog verholpen zou worden of dat ik iets van T-mobile zou vernemen, niets van dit alles is gebeurd.
Sorry maar dan ben je nu te laat!!!!
Voor de gein nog foto van mijn beeld van Nederland 1 van gisteren avond.

Badge
Hey @jvtoorn ,

De klacht van de Geschillencommissie hebben we niet ontvangen. Waarschijnlijk moet dat nog binnen komen. Dit betekent dat we actie ondernemen omdat we vinden dat je gewoon een goed signaal moet kunnen ontvangen, niet omdat we een klacht hebben binnengekregen. Je betaalt immers voor een goed signaal!

Zoals ik heb kunnen zien, heb je beide TV ontvangers rechtstreeks aangesloten zonder een ander apparaat die het signaal doorgeeft, zoals een powerline adapter of een switch. Het signaal komt perfect aan in je TV ontvanger.

Dan moet er iets fout gaan in je TV ontvanger of daarna, zoals bijvoorbeeld de kabel van je TV ontvangers naar je TV.

Daarom heb ik onze monteursservice van Guidion aan laten sturen. Zij zullen contact met je opnemen voor het maken van een afspraak. De monteur komt dan bij je thuis om het probleem te analyseren en gaat ook zijn uiterste best doen om het op te lossen!
@RoyTMT
Ik heb net deze monteur afgezegd!!!
Nu ik een klacht heb ingediend bij de geschillencommissie, (deze hebben jullie vandaag ontvangen want ik heb de bevestiging ontvangen) komt T-mobile een uur later eindelijk in beweging en willen ze een monteur sturen.
Sorry maar dan ben je nu 3 treinen te laat!
Maanden hebben jullie de tijd gehad om eens een monteur te sturen of een andere box maar helaas niets van dit alles.
Dan ben ik er klaar mee en wil weg als klant, ik heb verzoek ingediend bij jullie en dat kon niet kosteloos, toen heb ik gevraagd kom maar met een voorstel om dan met een betaling uit elkaar te gaan, dat kon ook niet, dus heb ik de geschillencommissie ingeschakeld om dan maar op deze manier uit elkaar te gaan.
Dus stop met dit soort acties van monteurs sturen, die periode is voorbij, maar kom met het bericht dat contract kosteloos wordt ontbonden of kom met een voorstel waarin we een niet kosteloos vertrek in regelen, en dan niet tegen het volle pond!!!
Als dit niet kan zien we elkaar bij de geschillencommissie.
Nogmaals een mail krijgen dat we elkaar net gesproken hebben en dat er een monteur een afspraak wil maken getuigd maar weer van hoe T-mobile denkt te hebben gewerkt, we hebben helemaal geen contact gehad 😉

😉
Reputatie 6
Badge +7
Hi jvtoorn, jammer om te horen dat het voor jouw gevoel te laat is, we willen het graag voor je oplossen. Mocht je je bedenken laat het dan zeker weten!
Hi jvtoorn, jammer om te horen dat het voor jouw gevoel te laat is, we willen het graag voor je oplossen. Mocht je je bedenken laat het dan zeker weten!
@Brian Kom op zeg, maanden klaag ik over het probleem maar niemand reageert en nu ik de geschillencommissie heb ingeschakeld vallen de mensen van T-mobile over elkaar heen om mij te willen helpen.
Nogmaals ik heb jullie alle tijd gegeven, zelfs na ik al heb laten weten dat ik deze stap zou ondernemen bleef heb angstvallig stil van jullie kant, ik heb een extra aantal weken gewacht maar niemand reageerde of liet überhaupt iets weten, niemand maar dan ook niemand heeft zich druk gemaakt en ook beloften zijn niet nagekomen, waarom (zie andere topic over uitzending gemist) wordt er ondanks alle beloftes toch niet terug gebeld of via enig ander kanaal iets laten weten waarom deze problemen zich voor hebben gedaan en ook nog steeds na maanden zich voordoen.
Het enige wat T-mobile heeft gedaan al die tijd dat ik problemen had is wijzen naar mij en dat het probleem in mijn installatie zat.
Waarom niet eens een monteur sturen? Waarom niet eens een nieuwe Tv box sturen? Nee niets van dit alles en dan als de brief van de geschillencommissie is bezorgd moet er een uur na deze brief in eens een monteur hier komen kijken. Echt weer een klap in mijn gezicht!.

Nee medewerkers van T-mobile stop aub met dit soort onzinnige berichten, ik wil weg en ga dit via de geschillencommissie ook zien te regelen, als je dit wil regelen dan kunnen jullie contact met mij opnemen en voor de rest wachten we nu rustig op de dag dat we bij de geschillencommissie mogen komen.
Bedankt!
Reputatie 2
@jvtoorn,

Ik ben zeer benieuwd naar de afloop. Ik hoop dat je dat ook met ons wilt delen.

Grtz Ger
Natuurlijk ga ik hoe dan ook de afloop vermelden, als ik verlies ben ik wel zeer benieuwd wat de rede dan is.
Maar goed je weet maar nooit.
Zodra er nieuws is in wat voor vorm dan ook zal ik dat zeker vermelden.
@jvtoorn na het inschakelen van de geschillencommissie geeft T-Mobile netjes gehoor aan je klacht door een (gratis) monteursbezoek aan te bieden. Vervolgens bel je de monteur af, waarom?

Ik vind dat je T-Mobile op zijn minst een kans moet geven om je probleem op te lossen. Wat je nu doet is roepen dat T-Mobile niet luistert en op het moment dat ze je willen helpen hoeft het niet meer... Ik snap dat het frustrerend is als niet alles direct werkt, maar probeer zo veel mogelijk in oplossingen te denken, in plaats van in problemen. :)

T-Mobile is zich er van bewust dat het tv platform niet meer helemaal van deze tijd is en daar zijn ze dan ook druk mee bezig: het wordt alleen maar beter! Geef ze nog een kans! Wat heb je te verliezen? Kost je niks die monteur.
Reputatie 3
Badge +2
Hi @jvtoorn,

Ik zie dat de klacht bij de geschillencommissie inmiddels binnen is. Via die weg wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen, beloofd! Weet dat we je niet willen laten gaan, maar je graag als tevreden klant bij ons houden. Ik ga er vanuit dat dit helemaal goed gaat komen!
@MelisaTMT Waarom plaats je nog zo'n domme reactie?
Denk je nu echt dat ik nog wil blijven bij T-mobile, kom op, maanden hebben jullie de tijd gehad om mijn probleem op te lossen, toen werd er alleen maar naar mijn installatie gewezen en heeft er niemand verder contact opgenomen ondanks gemaakte afspraken.
Dan als ik de reeds ruim van te voren aangekondigde stap om naar de geschillencommissie te stappen maak en jullie daar ook bericht van hebben gehad, buitelen de mensen van TMT over elkaar heen en wil er wel in eens een monteur komen .(waarom hebben jullie niet toen ik het al heb aangekondigd eens stappen ondernomen).
Als je weet dat we hier nog steeds dagelijks bokjes in beeld hebben van tijd tot tijd dan zul je wel begrijpen dat we ondertussen klaar zijn met heel TMT.
Dus al krijg ik een gouden kroon ik ga hoe dan ook weg, ik ben er klaar mee!!
Dus nogmaals mensen van TMT hou de eer aan je zelf en laat mij ook met rust, we wachten gewoon de uitspraak van de geschillencommissie af, punt uit!!!
Zoals jou laatste collega per telefoon uit haar mond liet vallen, jullie hebben verzuimd eens een monteur te sturen of een nieuwe tv box!
Echt ik wens geen klappen meer in mijn gezicht te krijgen van medewerkers zoals jij.
Voelt als een belediging als je nu zulke onzin schrijf!!
Nogmaals we wachten gewoon even de uitspraak van de geschillencommissie af punt uit!
@jvtoorn na het inschakelen van de geschillencommissie geeft T-Mobile netjes gehoor aan je klacht door een (gratis) monteursbezoek aan te bieden. Vervolgens bel je de monteur af, waarom?

Ik vind dat je T-Mobile op zijn minst een kans moet geven om je probleem op te lossen. Wat je nu doet is roepen dat T-Mobile niet luistert en op het moment dat ze je willen helpen hoeft het niet meer... Ik snap dat het frustrerend is als niet alles direct werkt, maar probeer zo veel mogelijk in oplossingen te denken, in plaats van in problemen. :)

T-Mobile is zich er van bewust dat het tv platform niet meer helemaal van deze tijd is en daar zijn ze dan ook druk mee bezig: het wordt alleen maar beter! Geef ze nog een kans! Wat heb je te verliezen? Kost je niks die monteur.

@jibbewillem
Hoe dom kan je zijn, lees je mijn reacties niet?
Waarom er geen monteur meer mag komen, daar hebben jullie maanden de tijd voor gehad.
Waarom ik jullie nu geen kans meer geef, die hebben jullie maanden gehad!!!
Toen lagen jullie allemaal blijkbaar te slapen, ik heb diverse keren contact gehad en nooit is er iemand wakker geworden dat het misschien wel niet in mijn huisinstallatie zou zitten maar in jullie tv box of waar dan ook.
Ik vind jou reactie zeer ongepast, ik ben maanden bezig geweest met jullie, heb jullie alle tijd gegeven!!
Nu is het gewoon voorbij klaar, jullie hebben maanden niets gedaan en als de brief op de mat valt bij TMT van de geschillencommissie komen jullie (drie treinen te laat) in actie.
Dan ben je gewoon te laat, de maat is vol, heb lang genoeg gewacht of er nog iets ging gebeuren.
Niets van dit alles dus, dit voelt als niet serieus genomen worden door TMT!!!.
Dus nogmaals stop met dit soort onzin berichten het zijn gewoon klappen in mijn gezicht.
Verplaats je eens in mijn positie en dat je al maanden een probleem hebt wat niet wordt opgelost!!!
I rest my case.
@jvtoorn ik heb juist geprobeerd om me in je situatie te verplaatsen. Je schreeuwt al drie maanden om een oplossing en als deze er dan EINDELIJK is, hoeft het allemaal niet meer. Dit vond ik vreemd en ik was benieuwd wat hiervoor je beweegredenen waren. Blijkbaar is het voor jou nu te laat, jammer.

Ik hoop van harte dat je de zaak met de geschillencommissie wint, want al die woede kan ook niet goed zijn voor je hart. Wel denk ik dat het afbellen van monteurs je zaak niet goed zal doen, maar ik snap je hierin wel. Immers als de problemen zijn verholpen zul je de rest van het jaar bij TMT moeten blijven... en je wilt graag weer terug naar KPN.

Overigens werk ik niet bij of voor T-Mobile. Ik ben gewoon net als jou een klant van ze. Wij hebben thuis ook een korte periode blokjes in de tv gehad, maar dit is toen door T-Mobile verholpen: vandaar dat ik denk dat dit bij jou ook moet kunnen.
Reputatie 5
Badge +3
Dit klinkt in mijn oren als een probleem met het IRSA punt of de glasvezel hoofdaansluiting. Vandaar het gebrek aan bandbreedte. Daar mag je als klant niet zomaar aankomen dus moet je een monteur laten komen. Echter is T-Mobile geen netwerkbeheerder dus had je beter zelf een monteur in kunnen schakelen. Dit gaat het makkelijkst en meestal gratis via www.mijnaansluiting.nl.

Kortom een hoop herrie om niks. Waarschijnlijk blijven de problemen aanhouden als je overstapt naar een andere koper-/glasvezelaanbieder. Dus veel succes met overstappen. Tip onthoudt die website!
@jibbewillem

@jvtoorn ik heb juist geprobeerd om me in je situatie te verplaatsen. Je schreeuwt al drie maanden om een oplossing en als deze er dan EINDELIJK is, hoeft het allemaal niet meer. Dit vond ik vreemd en ik was benieuwd wat hiervoor je beweegredenen waren. Blijkbaar is het voor jou nu te laat, jammer.

Ik hoop van harte dat je de zaak met de geschillencommissie wint, want al die woede kan ook niet goed zijn voor je hart. Wel denk ik dat het afbellen van monteurs je zaak niet goed zal doen, maar ik snap je hierin wel. Immers als de problemen zijn verholpen zul je de rest van het jaar bij TMT moeten blijven... en je wilt graag weer terug naar KPN.

Overigens werk ik niet bij of voor T-Mobile. Ik ben gewoon net als jou een klant van ze. Wij hebben thuis ook een korte periode blokjes in de tv gehad, maar dit is toen door T-Mobile verholpen: vandaar dat ik denk dat dit bij jou ook moet kunnen.

Ik heb geen enkele woede en al helemaal geen last van mijn hart.
Heb gewoon lang genoeg aangekeken en beslissing genomen om naar de geschillencommissie te stappen en wel om de volgende reden.

Ik heb het 4 weken voor ik echt de klacht heb ingediend aangegeven dat ik het ging doen omdat mijn problemen niet werden opgelost en ook diverse belofte van dat ik zou worden terug gebeld niet werden nagekomen.
Lijkt mij een mooie periode dat TMT nog wat kon doen.
Als ik dan 50 euro betaal aan de geschillencommissie en de brief wordt bezorgd bij TMT vallen de mensen van TMT over elkaar heen en moet er in eens wel een monteur komen.
Sorry maar naar alle maanden van geregeld slecht beeld ga ik niet meer deze monteur laten komen.
Stel hij lost het op, ben ik mijn 50 euro kwijt en zegt TMT zo ook weer opgelost.
Als ze dit echt hadden willen doen hadden ze moeten aangeven we willen nu als nog een monteur sturen om te kijken of we het als nog kunnen oplossen, als die het dan zou oplossen en het zit in de spullen van TMT dan betalen we jou die 50 euro terug.
Niets van dit alles, alleen maar doen of ze mij zogenaamd hebben gebeld en dan een mail sturen voor een monteur.
Nee ik ben niet gebeld en vind het nu gewoon te laat voor een monteur te laten komen.
Ze weten dat het probleem er was, niemand die eens aangegeven heeft misschien een kleine korting geven op het abonnement en een monteur sturen of een tv box, niets maar dan ook helemaal niets.
Als ik ergens mee klaar ben is het ook echt klaar en in dit geval wil ik weg bij TMT.
Heb alle geduld gehad en altijd netjes aan de telefoon gebleven, ondanks dat ik gewoon niet serieus ben genomen door TMT.
Dit klinkt in mijn oren als een probleem met het IRSA punt of de glasvezel hoofdaansluiting. Vandaar het gebrek aan bandbreedte. Daar mag je als klant niet zomaar aankomen dus moet je een monteur laten komen. Echter is T-Mobile geen netwerkbeheerder dus had je beter zelf een monteur in kunnen schakelen. Dit gaat het makkelijkst en meestal gratis via www.mijnaansluiting.nl.

Kortom een hoop herrie om niks. Waarschijnlijk blijven de problemen aanhouden als je overstapt naar een andere koper-/glasvezelaanbieder. Dus veel succes met overstappen. Tip onthoudt die website!

@stefan.1997
Zoals je boven ergens kan lezen hebben ze vanuit TMT een meeting gedaan en de aansluiting en de huisinstallatie is tot aan de tv box goed.
Dus zit het probleem daar dus niet, wel bedankt voor het meedenken!
Heb je website opgeslagen.😉
@Doeffgek

De tussenstand is het volgende.
Vandaag via de geschillencommissie een brief van T-Mobile Thuis (TMT).
Daarin wordt weer beweerd dat ze de afgelopen periode diverse keren hebben geprobeerd contact met mij op te nemen.
Helaas weer een leugen, TMT heeft afgelopen dinsdag om 15:48 een keer gebeld, ik was in gesprek met mijn zakelijke mobiel en ook nog eens onderweg. dus kon ik niet opnemen.
Het telefoonnummer was het algemene TMT nummer, er is geen voicemail ingesproken en terug bellen kan dan dus ook niet omdat je niet weet waarom je wordt gebeld.
Verder nooit gebeld door TMT, maar goed het volgende voorstel is gedaan.

Eerste voorstel zoals ik ook heb aangegeven bij TMT waarom ze dit nooit gedaan hebben is een nieuwe TV Box sturen en proberen problemen op te lossen. (weg mijn 50 euro betaald aan de geschillencommissie).
Tweede voorstel is toch zoals door mij verzocht kosteloos vertrekken.
TMT geeft deze optie als coulance.

Ik moest dus antwoord geven per post, dan gaat het wel langer duren volgens de brief, maar per e-mail kan ook.
Dus ik per mail gelijk aangegeven te willen vertrekken op zeer korte termijn.
Verzoek gedaan mijn telefoonlijn / nummer vrij te geven enz enz.
Krijg ik een bevestiging dat mijn e-mail is ontvangen maar het beantwoorden kan wel langer dan 6 dagen (lees werkdagen) gaan duren.
Ik gebeld en 6 keer doorverbonden maar niemand die eens iets gaat ondernemen want niemand mag iets doen.
Alleen de afdeling geschillencommissie mag hier actie ondernemen?
Ik zie het volgende drama alweer ontstaan, ik wil voor het einde van de maand weg bij TMT, zal ook wel weer niet lukken.
Ik denk dat ik maar de geschillencommissie op de hoogte ga stellen dat ik langer dan 6 werkdagen (dit is dus ruim anderhalve week )moet wachten op een antwoord van TMT terwijl ik binnen 14 dagen moet reageren als ik niet instem met het voorstel.
Echt ben zo klaar met deze K...T zooi, ben in staat er dan gelijk maar de geschillencommissie in te schakelen dat ik niet met het voorstel instem omdat ik geen beslissing kan nemen omdat ik te lang op een reactie van TMT moet wachten.
Je zou bijna aan opzet denken.

Brief hieronder

Wordt vervolgd!!

Reageer