Beantwoord

Klacht contact Klantenservice en de manier waarop ik word behandeld

Toon eerste reactie

39 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Wat denk je te bereiken met deze post?

Waarschijnlijk heeft T-Mobile het recht om op die termijn van 6 werkdagen te reageren. En de moderators op dit Forum kunnen dit echt niet voor je regelen.

Volgens mij ben je ontzettend boos en denk ik dat je niet objectief genoeg bent om deel te nemen aan dit forum. Het zou voor iedereen een goede beslissing zijn als je van dit forum af zou gaan. En je beklag te doen bij andere takken van T-Mobile. Andere klanten hebben geen belang bij een klacht over een individuele klacht.

Je kunt ook je beklag doen op het avrotros Radar forum. Of het Forum van de Consumentenbond. Misschien kunnen zij daar iets voor je doen en misschien hebben andere klanten ook klachten over de service van T-Mobile die die kanalen gebruiken.

Succes!
@stefan.1997
Punt 1 Simpel er zijn mensen die wilde weten hoe dit zich verder ontwikkeld.

Punt 2 het gaat sowieso geen 6 werkdagen maar langer dan 6 werkdagen duren voor ik een antwoord krijg, als ik dan bel wat het advies om sneller geholpen te worden, wat ik dieze mail staat wordt ik ook weer niet geholpen!!
Ik moet sowieso binnen 10 werkdagen reageren op het voorstel van TMT bij de geschillencommissie.
Met deze situatie heb ik eigenlijk geen keuze, snap je dat dan niet, dat dit voorstel eigenlijk geen voorstel is omdat ik wel binnen 10 werkdagen moet reageren?

Punt 3 mag ik niet vertellen hoe knullig alles is geregeld bij T-mobile?
Ik heb in alle contacten nog nooit van de afdeling geschillencommissie gehoord van TMT.
In eens is dat de afdeling die alleen een antwoord kan geven.
Kom op zeg, er is gewoon een afdeling klachtenmanagement niets meer en niets minder.
Stop met liegen en bedriegen en help mensen gewoon ipv tijd te rekken!
Ik snap ook niet waarom TMT dit sowieso doet, ik ga toch weg en des te langer het duurt des te eerder ga ik toch de geschillencommissie inschakelen omdat TMT niet op tijd een reactie wil geven om mijn email.

Punt 4 Mag ik weer niet laten weten dat er weer gelogen wordt tegen mij?
Nee ik vertel gewoon hoe alles gaat en hoe knullig alles geregeld is.
Heb netjes de namen weggehaald uit die brief dus ook dat mag geen probleem zijn.
Ik plaats die brief om aan te tonen dat TMT gewoon lieg tegen mij met dat ze diverse keren contact hebben geprobeerd te krijgen. Wat zowel bovenin als onderin de brief te lezen is!!!

Dus Stefan, ik vertel gewoon zoals het is en misschien kan ik zelfs andere mensen een hele grote bak ellenden besparen. als ze dit lezen voor ze willen overstappen naar TMT.
Reputatie 5
Badge +3
Of je hebt juist hele goede ervaringen met T-Mobile zoals ik. Ik heb nooit last van storingen of uitval. Wat internet haal ik makkelijk de hoogste snelheid. Ik had wel wat problemen in het begin. Maar die zijn super goed opgelost. Misschien ligt het aan de manier van je opstellen tegen het bedrijf.

En in principe heeft elk groot bedrijf een juridische afdeling die zich bezig houdt met geschillen. Die is echt niet speciaal voor jou specifieke probleem opgetuigd.
Moet ik hier nog op reageren, nou nee hoor weer een hoop non informatie van jou kant.
Lees nu eerst een het hele verhaal voor je begin met mijn opstelling enz....
Thanks!
Reputatie 6
Badge +7
Hi jvtoorn, je kan hier zeker aangeven wat je wil, dat is geen probleem! We hebben inderdaad dus echt een aparte afdeling die zaken van de Geschillen Commissie afhandelt, je e-mail zal daar ook terecht komen. Deze klachten worden dus niet afgehandeld door een willekeurige medewerker. Wees gerust, je gaat zeker antwoord ontvangen!
@Brian Ik snap heus wel dat jullie een klachten afdeling hebben maar ik geloof niet dat deze de afdelingen geschillencommissie heet, dit zou betekenen dat jullie heel veel zaken daar hebben lopen en waarom is de brief dan getekend door iemand van de afdeling klachtenmanagement?

Maar goed zou mij allemaal worst zijn, hoe die afdeling heet.
Waar het mij om gaat is dat er weer gelogen wordt of dat ze mij zogenaamd afgelopen periode niet konden bereiken. in totaal is er toch zeker 1 keer gebeld.
Dit is de zoveelste keer dat er gelogen wordt tegen mij, ik ben daar al even klaar mee en denk dan wat een bullsh....t allemaal. zelfde als die email waarin er gevraagd wordt of er als nog een monteur mag komen kijken na dat de brief van de geschillencommissie bij TMT is bezorgd.
Daar wordt gesteld dat ze mij net gesproken hadden, ik heb nooit iemand aan de telefoon gehad. Leugen nummer zoveel.

Maar het ergste vind ik de reactie op mijn mail van gisteren.
Ik heb de zelfde dag jullie laten weten wat mijn keuzen is geworden, krijg ik een mail dat een antwoord langer dan 6 dagen (lees werkdagen) op zich zal laten wachten.
Dit betekend met de periode dat ik bij de geschillencommissie aan kan geven of ik het aanbod van TMT accepteer of niet wel erg krap wordt als ik dat binnen 14 dagen (lees 10 werkdagen) moet laten weten.
In die bevestigingsmail wordt ook nog gesteld dat bellen sneller gaat, dat heb ik gedaan maar ja dan krijg je dus geen antwoord, want dat mag alleen de afdeling geschillencommissie doen of hoe deze afdeling ook mag heten.
Nee ik heb eigenlijk geen keuze, ik kijk het begin volgende week nog even aan en dan zal ik de geschillencommissie laten weten dat ik geen antwoord van TMT heb ontvangen op mijn keuze en dat ik dan maar de zaak zal voort zetten.
Ik denk namelijk dat TMT zoals mij de afgelopen maanden al zo vaak is overkomen gewoon niets van zich laat horen, althans niet binnen nu nog 9 werkdagen.
We gaan het allemaal zien, ik zie die behandeling bij de geschillencommissie wel zitten, kan ik eindelijk eens zien wat voor druiloren en werken bij TMT, want laten we eerlijk zijn, iemand maanden laten aanrommelen met blokjes in zijn tv en zelfs niet de moeite nemen eens een nieuwe tv box te sturen en alleen maar naar mijn huisinstallatie wijzen.
Als er dan een zaak van wordt gemaakt bij de geschillencommissie kan er volgens een van jullie medewerkers in eens mijn huisinstallatie tot aan de tv box op afstand worden gecontroleerd en worden er geen problemen gevonden (wat ik zal al heel lang wist en ook getest had met andere kabel even te proberen van het modem naar de tv box)
TMT heeft maanden niets gedaan en dan onderneem ik stappen, nu ik de keuze heb blijven en kijken of problemen als nog opgelost kunnen worden of weg gaan is de keuze niet echt moeilijk.

Wordt vervolgd....
Laatste Update,

@Doeffgek

Vandaag weer via de geschillencommissie bericht ontvangen van TMT.
Ze laten mij inderdaad gaan als klant en mijn betaalde 50 euro voor de geschillencommissie wordt verrekend met de laatste factuur.
Per 27 september wordt contract ontbonden.
Gelukkig deze maand nog weg en dan kan ik eindelijk weer normaal tv gaan kijken.

Als er verder geen nieuws meer komt zal dit mijn laatste post zijn hier.

Mensen allemaal succes met TMT, ik ben er inieder geval klaar mee.
Ik ga gewoon terug naar KPN, dan maar een beetje meer betalen, maar heb wel 4K tv en als zo goed als 100% zeker beter beeld.

Mensen als je denk dat je klachten niet worden opgelost door TMT en TMT ook niets doet, schakel de geschillencommissie dan gewoon in.
Reputatie 2
@jvtoorn

Gefeliciteerd met het resultaat. Laten we er vanuit gaan dat je in beginsel het vertrouwen had een fatsoenlijk werkend geheel te krijgen. Natuurlijk is die standaard breed uitlegbaar. Wat voor de een goed is, vind een ander onacceptabel maar die is weer tevreden met dingen waar de een niet tevreden over is.

Als ik de screenshots bekijk die je met enige regelmaat gepost hebt vind ik het niet meer dan terecht dat je daarover aan de bel hebt getrokken. Het is dan aan TMT om een oplossing te verzorgen. In eerste instantie zal daar wat testwerk mee gepaard gaan, en het uitproberen van andere bekabeling is dan een eerste stap. Als dat geen soelaas bied ligt het blijkbaar aan de door TMT geleverde hardware of aan je aansluiting. Beide kun je als klant niet beïnvloeden en daarom is het aan TMT om op dat moment actie te ondernemen, en alles in het werk te stellen om de problemen op te lossen. Je mag als klant verwachten dat dit binnen een redelijke termijn gebeurt, maar die termijn word nergens gedefinieerd. Helaas is het niet alleen hier bij TMT waar dat gebeurt.

Uiteindelijk heb je natuurlijk niet het gewenste resultaat behaald, want in beginsel wou je gewoon je diensten bij TMT afnemen. Doordat de dienst niet naar behoren heeft gefunctioneerd en het uitblijven van een oplossing zag je geen andere uitweg dan deze. Hier zijn alleen maar verliezers.
@Doeffgek
Helemaal mee eens met jou verhaal, ik stap niet voor niets over naar TMT maar verwacht toch een normaal beeld.
Dat heeft TMT nooit kunnen leveren, diverse keren contact gehad en na 3 maanden was ik het zat.
Dus heb ik de vervolgstap gezet.

Nu gaan we lachten, dit vond ik vandaag in mijn mailbox

Ik heb gelijk maar even gebeld met TMT en na weer lang wachten toch de toezegging gekregen dat ik toch echt per 27 september weg ben bij TMT.
Vraag mij wel af wat ze in vredesnaam daar zitten te doen.
Ik heb ten sloten een bevestiging via de geschillencommissie ontvangen van TMT dat het 27 september stopt.
Gek wordt je er van..............
Reputatie 6
Badge +7
Hi jvtoorn, jammer dat het op deze manier moest maar goed om te zien dat het gelukt is. Ik kan je inderdaad bevestiging dat je opzegging gepland staat, die laatste e-mail mag je dus als niet verzonden beschouwen!
@Brian

Klopt ik heb ook deze brief per post ontvangen maar goed, ik heb gebeld en is aangepast.
Dat jullie het jammer vinden snap ik niet, ik heb maanden problemen gehad.
Heb TMT ruim de tijd gegeven problemen op te lossen, helaas niet gebeurd.
Daar hebben ze steken laten vallen, ik had geen andere keuze meer.
Ben gewoon helemaal klaar met TMT, voor de rest einde verhaal en nooit meer TMT.
Ik ben nieuwe klant en na een dag viel mijn internet uit en nu moet ik 3 weken wachten op een modem swap (mediaconverter en/of modem zijn kapot). De tv decoder die ik kreeg kwam bij mij binnen met losse onderdelen binnenin. Hij rammelt als je hem omdraait. Deze deed het nagenoeg niet na het aansluiten. Na vele gesprekken kan ik bevestigen dat medewerkers aan de lijn aan klanten vertellen dat deze mediaboxen omgeruild moeten worden omdat ze niet deugen. "Ze zijn verouderd en moeten omgewisseld worden voor nieuwe types." Daarnaast wordt gecommuniceerd dat de combinatie modem en tv decoder problemen oplevert en dit in onderzoek is bij de leverancier. Dit is meerdere malen gezegd aan de telefoon. Het verbaasd mij ten zeerste dat een medewerker hier beweerd dat er niets mis is met de boxen. Ik begrijp deze meneer volkomen. De communicatie is afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt en er wordt op geen enkele manier een eenduidig verhaal verteld. op dit forum ben ik achter meer informatie gekomen dan via de helpdesk. Dit zegt mij dat er structurele problemen bij T-Mobile spelen. De zorgeloos overstappen campagne is een farce en slecht gepland. Het is een drama om dongen geregeld te krijgen en het is een kwestie van tijd voordat tmobile wordt uitgenodigd voor kassa.
Reputatie 6
Uhm, gaat over bijna een jaar geleden, nu speelt er een ander iets, schaarste waardoor er gebruikte boxen worden ingezet.
Gaat niet om de tijd, moraal van het verhaal: communicatie dat tekort schiet

Reageer