Beantwoord

Klacht contact Klantenservice en de manier waarop ik word behandeld


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben ondertussen helemaal klaar met de manier waarom T-mobile met zijn klanten omgaat.
Het abonnement loopt nu ongeveer 4 maanden en heb zo'n spijt dat ik ben overgestapt.

Heb al maanden last van blokjes als ik tv kijk, heb alle adviezen opgevolgd maar niets helpt.
Probleem blijft het zelfde, de installatie hier thuis is goed, is niets aan veranderd.

Dan zit je zondag 10 juni de formule 1 te kijken die om 20:00 begonnen is en dan rond 21:00 gaat hier alles op zwart, geen tv, telefoon of internet meer.
Dat er op zondag avond geen storingsdienst te bereiken in snap ik al helemaal niet.
Dan plaats je een storingsmelding hier op het forum, en dan duurt het echt uren voor er een reactie kom.
Dat er dan in de loop van de ochtend wordt beweerd dat deze storing al om 00:30 is opgepakt klopt gewoon niet, een grote leugen, webcare heeft zelf aangegeven dat deze pas om 06:30 is opgepakt.
Dat deze storing dan nog tot de 13:30 heeft geduurd kan, maar geloof mij er is geen enkele communicatie over. Op andere forums zoals allestoringen.nl http://allestoringen.nl/storing/t-mobile/nieuws/216492-storing-bij-t-mobile staan zelfs meer reacties.
Dan duurt deze storing dus van rond 21:00 tot de volgende dag 13:30 dus ruim langer dan 12 uur, maar denk je dat je dan een compensatie krijg, echt niet, terwijl in hun algemene voorwaarde onder punt 9.5 toch echt staat dat er compensatie wordt betaald bij storingen langer dan 12 uur.
Waarom wordt dit dan toch niet gedaan?? Echt slechte zaak.

Dan het terug kijken van programma's, echt mijn partner is woedend.
Zij keek via afleveringen gemist de serie Masterchef Austalia, dan komt de finale en wat denk je, staat de hele week waarin deze aflevering is uitgezonden er dus gewoon niet op.

Dan ga je de klantenservice bellen en leg het probleem voor, wordt er gezegd meneer we gaan er mee aan de slag binnen 3 tot 5 werk dagen krijgt uw antwoord.
Nou na 6 werkdagen natuurlijk ook weer niets van T-mobile gehoord.
Dan bel je na 7 dagen dat je boos bent en weg wil omdat je gewoon niet geholpen wordt en beloften niet worden nagekomen en dat je er ondertussen klaar mee ben.
Heb een zekere Gea gesproken die het kosteloos opstappen zou gaan aanvragen na mijn hele verhaal met alle problemen te hebben aangehoord en ook van mening is dat dit een slechte zaak is.
Ze kon dit niet zelf regelen maar moest dit aanvragen.
Meneer ik moet het aanvragen maar uiterlijk vrijdag laat ik wat weten, ik heb een melding in het systeem gemaakt dat ik uiterlijk vrijdag een terugkoppeling geef aan uw.
Wat denk je, natuurlijk ook dit weer niet gebeurd, dus bel ik zaterdag (vandaag) heel boos op naar de klantenservice.
Krijg een zekere Mustafa aan de lijn na doorverbonden te zijn, wat denk je, niets in het systeem over dat een kosteloos opzeggen aangevraagd zou zijn.
Dan spring ik bijna uit mijn vel, zeker als ik alleen maar te horen krijg, meneer er staat niets in het systeem en als uw weg wil moet uw een afkoopsom betalen.
T-mobile zou dinsdag contact met mij opgenomen hebben, kleine correctie ik heb contact met T-mobile gezocht en niet anders om.
Nou dan heb ik mijn kookpunt ondertussen wel echt bereikt.
Dat ik dan ook nog moet aanhoren dat hij T-mobile in dit verhaal herkend, dat ze altijd alles terug koppelen aan de klanten, als ik dan vraag waarom ik nooit na diverse keren contact het hebben gehad nooit iets hoor krijg ik geen antwoord.
Na lang praten en geen antwoorden krijgen waarom dit allemaal zo gaat krijg ik alleen te horen meneer ik ga het aan Gea vragen, maar wanneer ze weer werkt weet ik niet en ook moet ik weer wachten tot woensdag omdat Mustafa dus weer maandag en dinsdag vrij is.
Echt ik ben zo klaar met dit k...t bedrijf, service is ruk, moet nu weer dagen wachten op misschien een antwoord, want als die Gea toevallig vrij is krijg ik weer geen antwoord.
Maar goed alles genoteerd en zal als we er niet uitkomen wel naar de geschillencommissie stappen wat ben niet van plan om hier nog maanden klant te zijn.
icon

Beste antwoord door Sterre 13 juli 2018, 16:01

Hallo jvtoorn,

Allereerst excuses voor de situatie waarin je je bevindt. Sorry dat de communicatie vanuit T-Mobile niet goed verloopt. Ik heb direct gekeken wat de status van jouw TV Box probleem is. Onze leverancier is dit nog druk aan het onderzoeken voor je. Ook zie ik dat je Gea inmiddels gesproken hebt, ik vind het fijn te zien dat jullie contact hebben gehad om het voorval te bespreken.

Ik denk graag in oplossingen, deze wil ik dan ook samen met jou gaan opzoeken. Je zegt dat je last hebt van blokjes in het beeld op jouw TV en dat je verschillende adviezen hebt opgevolgd. Wil je voor mij op een rijtje zetten welke stappen je reeds hebt ondernomen? Op die manier kan ik bedenken en onderzoeken waar het probleem ligt en hoe we dit kunnen oplossen. Wellicht is een nieuwe TV Box nodig.

Toegegeven, de algemene storing van 11 juni was inderdaad geen pretje. Sorry dat je hier last van hebt ondervonden. Onze Community is voornamelijk gericht op klant-helpt-klant contact, daarom kan een antwoord op dit kanaal langer op zich wachten dan via de andere kanalen. Dit als uitleg waarom reactie op jouw melding langer duurde dan gewenst. Dit neemt niet weg dat we het erg waarderen wanneer je een storing meldt bij ons, dit helpt ons enorm! Mede hierdoor wil ik je graag een vergoeding aanbieden. Deze ga ik zometeen voor je inschieten. Je krijgt hier een e-mail van zodra de vergoeding op jouw rekening wordt verrekend. Laat je mij het weten zodra je deze hebt ontvangen?

Aangezien kosteloos opzeggen inderdaad niet mogelijk is (jouw jaarcontract loopt nog een aantal maanden), wil ik jouw ontevredenheid weghalen zodat we samen met jou er de beste tijd van maken zodat je in ieder geval de komende maanden een tevreden klant bent. Hopelijk mogen we daarna ook nog samen verder. Bedankt voor het geduld dat je getoond hebt!
Bekijk origineel

39 reacties

Gaat niet om de tijd, moraal van het verhaal: communicatie dat tekort schiet
Uhm, gaat over bijna een jaar geleden, nu speelt er een ander iets, schaarste waardoor er gebruikte boxen worden ingezet.
Ik ben nieuwe klant en na een dag viel mijn internet uit en nu moet ik 3 weken wachten op een modem swap (mediaconverter en/of modem zijn kapot). De tv decoder die ik kreeg kwam bij mij binnen met losse onderdelen binnenin. Hij rammelt als je hem omdraait. Deze deed het nagenoeg niet na het aansluiten. Na vele gesprekken kan ik bevestigen dat medewerkers aan de lijn aan klanten vertellen dat deze mediaboxen omgeruild moeten worden omdat ze niet deugen. "Ze zijn verouderd en moeten omgewisseld worden voor nieuwe types." Daarnaast wordt gecommuniceerd dat de combinatie modem en tv decoder problemen oplevert en dit in onderzoek is bij de leverancier. Dit is meerdere malen gezegd aan de telefoon. Het verbaasd mij ten zeerste dat een medewerker hier beweerd dat er niets mis is met de boxen. Ik begrijp deze meneer volkomen. De communicatie is afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt en er wordt op geen enkele manier een eenduidig verhaal verteld. op dit forum ben ik achter meer informatie gekomen dan via de helpdesk. Dit zegt mij dat er structurele problemen bij T-Mobile spelen. De zorgeloos overstappen campagne is een farce en slecht gepland. Het is een drama om dongen geregeld te krijgen en het is een kwestie van tijd voordat tmobile wordt uitgenodigd voor kassa.
@Brian

Klopt ik heb ook deze brief per post ontvangen maar goed, ik heb gebeld en is aangepast.
Dat jullie het jammer vinden snap ik niet, ik heb maanden problemen gehad.
Heb TMT ruim de tijd gegeven problemen op te lossen, helaas niet gebeurd.
Daar hebben ze steken laten vallen, ik had geen andere keuze meer.
Ben gewoon helemaal klaar met TMT, voor de rest einde verhaal en nooit meer TMT.
Reputatie 7
Badge +7
Hi jvtoorn, jammer dat het op deze manier moest maar goed om te zien dat het gelukt is. Ik kan je inderdaad bevestiging dat je opzegging gepland staat, die laatste e-mail mag je dus als niet verzonden beschouwen!
@Doeffgek
Helemaal mee eens met jou verhaal, ik stap niet voor niets over naar TMT maar verwacht toch een normaal beeld.
Dat heeft TMT nooit kunnen leveren, diverse keren contact gehad en na 3 maanden was ik het zat.
Dus heb ik de vervolgstap gezet.

Nu gaan we lachten, dit vond ik vandaag in mijn mailbox


Ik heb gelijk maar even gebeld met TMT en na weer lang wachten toch de toezegging gekregen dat ik toch echt per 27 september weg ben bij TMT.
Vraag mij wel af wat ze in vredesnaam daar zitten te doen.
Ik heb ten sloten een bevestiging via de geschillencommissie ontvangen van TMT dat het 27 september stopt.
Gek wordt je er van..............
Reputatie 2
@jvtoorn

Gefeliciteerd met het resultaat. Laten we er vanuit gaan dat je in beginsel het vertrouwen had een fatsoenlijk werkend geheel te krijgen. Natuurlijk is die standaard breed uitlegbaar. Wat voor de een goed is, vind een ander onacceptabel maar die is weer tevreden met dingen waar de een niet tevreden over is.

Als ik de screenshots bekijk die je met enige regelmaat gepost hebt vind ik het niet meer dan terecht dat je daarover aan de bel hebt getrokken. Het is dan aan TMT om een oplossing te verzorgen. In eerste instantie zal daar wat testwerk mee gepaard gaan, en het uitproberen van andere bekabeling is dan een eerste stap. Als dat geen soelaas bied ligt het blijkbaar aan de door TMT geleverde hardware of aan je aansluiting. Beide kun je als klant niet beïnvloeden en daarom is het aan TMT om op dat moment actie te ondernemen, en alles in het werk te stellen om de problemen op te lossen. Je mag als klant verwachten dat dit binnen een redelijke termijn gebeurt, maar die termijn word nergens gedefinieerd. Helaas is het niet alleen hier bij TMT waar dat gebeurt.

Uiteindelijk heb je natuurlijk niet het gewenste resultaat behaald, want in beginsel wou je gewoon je diensten bij TMT afnemen. Doordat de dienst niet naar behoren heeft gefunctioneerd en het uitblijven van een oplossing zag je geen andere uitweg dan deze. Hier zijn alleen maar verliezers.
Laatste Update,

@Doeffgek

Vandaag weer via de geschillencommissie bericht ontvangen van TMT.
Ze laten mij inderdaad gaan als klant en mijn betaalde 50 euro voor de geschillencommissie wordt verrekend met de laatste factuur.
Per 27 september wordt contract ontbonden.
Gelukkig deze maand nog weg en dan kan ik eindelijk weer normaal tv gaan kijken.

Als er verder geen nieuws meer komt zal dit mijn laatste post zijn hier.

Mensen allemaal succes met TMT, ik ben er inieder geval klaar mee.
Ik ga gewoon terug naar KPN, dan maar een beetje meer betalen, maar heb wel 4K tv en als zo goed als 100% zeker beter beeld.

Mensen als je denk dat je klachten niet worden opgelost door TMT en TMT ook niets doet, schakel de geschillencommissie dan gewoon in.
@Brian Ik snap heus wel dat jullie een klachten afdeling hebben maar ik geloof niet dat deze de afdelingen geschillencommissie heet, dit zou betekenen dat jullie heel veel zaken daar hebben lopen en waarom is de brief dan getekend door iemand van de afdeling klachtenmanagement?

Maar goed zou mij allemaal worst zijn, hoe die afdeling heet.
Waar het mij om gaat is dat er weer gelogen wordt of dat ze mij zogenaamd afgelopen periode niet konden bereiken. in totaal is er toch zeker 1 keer gebeld.
Dit is de zoveelste keer dat er gelogen wordt tegen mij, ik ben daar al even klaar mee en denk dan wat een bullsh....t allemaal. zelfde als die email waarin er gevraagd wordt of er als nog een monteur mag komen kijken na dat de brief van de geschillencommissie bij TMT is bezorgd.
Daar wordt gesteld dat ze mij net gesproken hadden, ik heb nooit iemand aan de telefoon gehad. Leugen nummer zoveel.

Maar het ergste vind ik de reactie op mijn mail van gisteren.
Ik heb de zelfde dag jullie laten weten wat mijn keuzen is geworden, krijg ik een mail dat een antwoord langer dan 6 dagen (lees werkdagen) op zich zal laten wachten.
Dit betekend met de periode dat ik bij de geschillencommissie aan kan geven of ik het aanbod van TMT accepteer of niet wel erg krap wordt als ik dat binnen 14 dagen (lees 10 werkdagen) moet laten weten.
In die bevestigingsmail wordt ook nog gesteld dat bellen sneller gaat, dat heb ik gedaan maar ja dan krijg je dus geen antwoord, want dat mag alleen de afdeling geschillencommissie doen of hoe deze afdeling ook mag heten.
Nee ik heb eigenlijk geen keuze, ik kijk het begin volgende week nog even aan en dan zal ik de geschillencommissie laten weten dat ik geen antwoord van TMT heb ontvangen op mijn keuze en dat ik dan maar de zaak zal voort zetten.
Ik denk namelijk dat TMT zoals mij de afgelopen maanden al zo vaak is overkomen gewoon niets van zich laat horen, althans niet binnen nu nog 9 werkdagen.
We gaan het allemaal zien, ik zie die behandeling bij de geschillencommissie wel zitten, kan ik eindelijk eens zien wat voor druiloren en werken bij TMT, want laten we eerlijk zijn, iemand maanden laten aanrommelen met blokjes in zijn tv en zelfs niet de moeite nemen eens een nieuwe tv box te sturen en alleen maar naar mijn huisinstallatie wijzen.
Als er dan een zaak van wordt gemaakt bij de geschillencommissie kan er volgens een van jullie medewerkers in eens mijn huisinstallatie tot aan de tv box op afstand worden gecontroleerd en worden er geen problemen gevonden (wat ik zal al heel lang wist en ook getest had met andere kabel even te proberen van het modem naar de tv box)
TMT heeft maanden niets gedaan en dan onderneem ik stappen, nu ik de keuze heb blijven en kijken of problemen als nog opgelost kunnen worden of weg gaan is de keuze niet echt moeilijk.

Wordt vervolgd....
Reputatie 7
Badge +7
Hi jvtoorn, je kan hier zeker aangeven wat je wil, dat is geen probleem! We hebben inderdaad dus echt een aparte afdeling die zaken van de Geschillen Commissie afhandelt, je e-mail zal daar ook terecht komen. Deze klachten worden dus niet afgehandeld door een willekeurige medewerker. Wees gerust, je gaat zeker antwoord ontvangen!
Moet ik hier nog op reageren, nou nee hoor weer een hoop non informatie van jou kant.
Lees nu eerst een het hele verhaal voor je begin met mijn opstelling enz....
Thanks!
Reputatie 5
Badge +3
Of je hebt juist hele goede ervaringen met T-Mobile zoals ik. Ik heb nooit last van storingen of uitval. Wat internet haal ik makkelijk de hoogste snelheid. Ik had wel wat problemen in het begin. Maar die zijn super goed opgelost. Misschien ligt het aan de manier van je opstellen tegen het bedrijf.

En in principe heeft elk groot bedrijf een juridische afdeling die zich bezig houdt met geschillen. Die is echt niet speciaal voor jou specifieke probleem opgetuigd.
@stefan.1997
Punt 1 Simpel er zijn mensen die wilde weten hoe dit zich verder ontwikkeld.

Punt 2 het gaat sowieso geen 6 werkdagen maar langer dan 6 werkdagen duren voor ik een antwoord krijg, als ik dan bel wat het advies om sneller geholpen te worden, wat ik dieze mail staat wordt ik ook weer niet geholpen!!
Ik moet sowieso binnen 10 werkdagen reageren op het voorstel van TMT bij de geschillencommissie.
Met deze situatie heb ik eigenlijk geen keuze, snap je dat dan niet, dat dit voorstel eigenlijk geen voorstel is omdat ik wel binnen 10 werkdagen moet reageren?

Punt 3 mag ik niet vertellen hoe knullig alles is geregeld bij T-mobile?
Ik heb in alle contacten nog nooit van de afdeling geschillencommissie gehoord van TMT.
In eens is dat de afdeling die alleen een antwoord kan geven.
Kom op zeg, er is gewoon een afdeling klachtenmanagement niets meer en niets minder.
Stop met liegen en bedriegen en help mensen gewoon ipv tijd te rekken!
Ik snap ook niet waarom TMT dit sowieso doet, ik ga toch weg en des te langer het duurt des te eerder ga ik toch de geschillencommissie inschakelen omdat TMT niet op tijd een reactie wil geven om mijn email.

Punt 4 Mag ik weer niet laten weten dat er weer gelogen wordt tegen mij?
Nee ik vertel gewoon hoe alles gaat en hoe knullig alles geregeld is.
Heb netjes de namen weggehaald uit die brief dus ook dat mag geen probleem zijn.
Ik plaats die brief om aan te tonen dat TMT gewoon lieg tegen mij met dat ze diverse keren contact hebben geprobeerd te krijgen. Wat zowel bovenin als onderin de brief te lezen is!!!

Dus Stefan, ik vertel gewoon zoals het is en misschien kan ik zelfs andere mensen een hele grote bak ellenden besparen. als ze dit lezen voor ze willen overstappen naar TMT.
Reputatie 5
Badge +3
Wat denk je te bereiken met deze post?

Waarschijnlijk heeft T-Mobile het recht om op die termijn van 6 werkdagen te reageren. En de moderators op dit Forum kunnen dit echt niet voor je regelen.

Volgens mij ben je ontzettend boos en denk ik dat je niet objectief genoeg bent om deel te nemen aan dit forum. Het zou voor iedereen een goede beslissing zijn als je van dit forum af zou gaan. En je beklag te doen bij andere takken van T-Mobile. Andere klanten hebben geen belang bij een klacht over een individuele klacht.

Je kunt ook je beklag doen op het avrotros Radar forum. Of het Forum van de Consumentenbond. Misschien kunnen zij daar iets voor je doen en misschien hebben andere klanten ook klachten over de service van T-Mobile die die kanalen gebruiken.

Succes!
@Doeffgek

De tussenstand is het volgende.
Vandaag via de geschillencommissie een brief van T-Mobile Thuis (TMT).
Daarin wordt weer beweerd dat ze de afgelopen periode diverse keren hebben geprobeerd contact met mij op te nemen.
Helaas weer een leugen, TMT heeft afgelopen dinsdag om 15:48 een keer gebeld, ik was in gesprek met mijn zakelijke mobiel en ook nog eens onderweg. dus kon ik niet opnemen.
Het telefoonnummer was het algemene TMT nummer, er is geen voicemail ingesproken en terug bellen kan dan dus ook niet omdat je niet weet waarom je wordt gebeld.
Verder nooit gebeld door TMT, maar goed het volgende voorstel is gedaan.

Eerste voorstel zoals ik ook heb aangegeven bij TMT waarom ze dit nooit gedaan hebben is een nieuwe TV Box sturen en proberen problemen op te lossen. (weg mijn 50 euro betaald aan de geschillencommissie).
Tweede voorstel is toch zoals door mij verzocht kosteloos vertrekken.
TMT geeft deze optie als coulance.

Ik moest dus antwoord geven per post, dan gaat het wel langer duren volgens de brief, maar per e-mail kan ook.
Dus ik per mail gelijk aangegeven te willen vertrekken op zeer korte termijn.
Verzoek gedaan mijn telefoonlijn / nummer vrij te geven enz enz.
Krijg ik een bevestiging dat mijn e-mail is ontvangen maar het beantwoorden kan wel langer dan 6 dagen (lees werkdagen) gaan duren.
Ik gebeld en 6 keer doorverbonden maar niemand die eens iets gaat ondernemen want niemand mag iets doen.
Alleen de afdeling geschillencommissie mag hier actie ondernemen?
Ik zie het volgende drama alweer ontstaan, ik wil voor het einde van de maand weg bij TMT, zal ook wel weer niet lukken.
Ik denk dat ik maar de geschillencommissie op de hoogte ga stellen dat ik langer dan 6 werkdagen (dit is dus ruim anderhalve week )moet wachten op een antwoord van TMT terwijl ik binnen 14 dagen moet reageren als ik niet instem met het voorstel.
Echt ben zo klaar met deze K...T zooi, ben in staat er dan gelijk maar de geschillencommissie in te schakelen dat ik niet met het voorstel instem omdat ik geen beslissing kan nemen omdat ik te lang op een reactie van TMT moet wachten.
Je zou bijna aan opzet denken.

Brief hieronder

Wordt vervolgd!!

Dit klinkt in mijn oren als een probleem met het IRSA punt of de glasvezel hoofdaansluiting. Vandaar het gebrek aan bandbreedte. Daar mag je als klant niet zomaar aankomen dus moet je een monteur laten komen. Echter is T-Mobile geen netwerkbeheerder dus had je beter zelf een monteur in kunnen schakelen. Dit gaat het makkelijkst en meestal gratis via www.mijnaansluiting.nl.

Kortom een hoop herrie om niks. Waarschijnlijk blijven de problemen aanhouden als je overstapt naar een andere koper-/glasvezelaanbieder. Dus veel succes met overstappen. Tip onthoudt die website!


@stefan.1997
Zoals je boven ergens kan lezen hebben ze vanuit TMT een meeting gedaan en de aansluiting en de huisinstallatie is tot aan de tv box goed.
Dus zit het probleem daar dus niet, wel bedankt voor het meedenken!
Heb je website opgeslagen.😉
@jibbewillem

@jvtoorn ik heb juist geprobeerd om me in je situatie te verplaatsen. Je schreeuwt al drie maanden om een oplossing en als deze er dan EINDELIJK is, hoeft het allemaal niet meer. Dit vond ik vreemd en ik was benieuwd wat hiervoor je beweegredenen waren. Blijkbaar is het voor jou nu te laat, jammer.

Ik hoop van harte dat je de zaak met de geschillencommissie wint, want al die woede kan ook niet goed zijn voor je hart. Wel denk ik dat het afbellen van monteurs je zaak niet goed zal doen, maar ik snap je hierin wel. Immers als de problemen zijn verholpen zul je de rest van het jaar bij TMT moeten blijven... en je wilt graag weer terug naar KPN.

Overigens werk ik niet bij of voor T-Mobile. Ik ben gewoon net als jou een klant van ze. Wij hebben thuis ook een korte periode blokjes in de tv gehad, maar dit is toen door T-Mobile verholpen: vandaar dat ik denk dat dit bij jou ook moet kunnen.


Ik heb geen enkele woede en al helemaal geen last van mijn hart.
Heb gewoon lang genoeg aangekeken en beslissing genomen om naar de geschillencommissie te stappen en wel om de volgende reden.

Ik heb het 4 weken voor ik echt de klacht heb ingediend aangegeven dat ik het ging doen omdat mijn problemen niet werden opgelost en ook diverse belofte van dat ik zou worden terug gebeld niet werden nagekomen.
Lijkt mij een mooie periode dat TMT nog wat kon doen.
Als ik dan 50 euro betaal aan de geschillencommissie en de brief wordt bezorgd bij TMT vallen de mensen van TMT over elkaar heen en moet er in eens wel een monteur komen.
Sorry maar naar alle maanden van geregeld slecht beeld ga ik niet meer deze monteur laten komen.
Stel hij lost het op, ben ik mijn 50 euro kwijt en zegt TMT zo ook weer opgelost.
Als ze dit echt hadden willen doen hadden ze moeten aangeven we willen nu als nog een monteur sturen om te kijken of we het als nog kunnen oplossen, als die het dan zou oplossen en het zit in de spullen van TMT dan betalen we jou die 50 euro terug.
Niets van dit alles, alleen maar doen of ze mij zogenaamd hebben gebeld en dan een mail sturen voor een monteur.
Nee ik ben niet gebeld en vind het nu gewoon te laat voor een monteur te laten komen.
Ze weten dat het probleem er was, niemand die eens aangegeven heeft misschien een kleine korting geven op het abonnement en een monteur sturen of een tv box, niets maar dan ook helemaal niets.
Als ik ergens mee klaar ben is het ook echt klaar en in dit geval wil ik weg bij TMT.
Heb alle geduld gehad en altijd netjes aan de telefoon gebleven, ondanks dat ik gewoon niet serieus ben genomen door TMT.
Reputatie 5
Badge +3
Dit klinkt in mijn oren als een probleem met het IRSA punt of de glasvezel hoofdaansluiting. Vandaar het gebrek aan bandbreedte. Daar mag je als klant niet zomaar aankomen dus moet je een monteur laten komen. Echter is T-Mobile geen netwerkbeheerder dus had je beter zelf een monteur in kunnen schakelen. Dit gaat het makkelijkst en meestal gratis via www.mijnaansluiting.nl.

Kortom een hoop herrie om niks. Waarschijnlijk blijven de problemen aanhouden als je overstapt naar een andere koper-/glasvezelaanbieder. Dus veel succes met overstappen. Tip onthoudt die website!
@jvtoorn ik heb juist geprobeerd om me in je situatie te verplaatsen. Je schreeuwt al drie maanden om een oplossing en als deze er dan EINDELIJK is, hoeft het allemaal niet meer. Dit vond ik vreemd en ik was benieuwd wat hiervoor je beweegredenen waren. Blijkbaar is het voor jou nu te laat, jammer.

Ik hoop van harte dat je de zaak met de geschillencommissie wint, want al die woede kan ook niet goed zijn voor je hart. Wel denk ik dat het afbellen van monteurs je zaak niet goed zal doen, maar ik snap je hierin wel. Immers als de problemen zijn verholpen zul je de rest van het jaar bij TMT moeten blijven... en je wilt graag weer terug naar KPN.

Overigens werk ik niet bij of voor T-Mobile. Ik ben gewoon net als jou een klant van ze. Wij hebben thuis ook een korte periode blokjes in de tv gehad, maar dit is toen door T-Mobile verholpen: vandaar dat ik denk dat dit bij jou ook moet kunnen.
@jvtoorn na het inschakelen van de geschillencommissie geeft T-Mobile netjes gehoor aan je klacht door een (gratis) monteursbezoek aan te bieden. Vervolgens bel je de monteur af, waarom?

Ik vind dat je T-Mobile op zijn minst een kans moet geven om je probleem op te lossen. Wat je nu doet is roepen dat T-Mobile niet luistert en op het moment dat ze je willen helpen hoeft het niet meer... Ik snap dat het frustrerend is als niet alles direct werkt, maar probeer zo veel mogelijk in oplossingen te denken, in plaats van in problemen. :)

T-Mobile is zich er van bewust dat het tv platform niet meer helemaal van deze tijd is en daar zijn ze dan ook druk mee bezig: het wordt alleen maar beter! Geef ze nog een kans! Wat heb je te verliezen? Kost je niks die monteur.

@jibbewillem
Hoe dom kan je zijn, lees je mijn reacties niet?
Waarom er geen monteur meer mag komen, daar hebben jullie maanden de tijd voor gehad.
Waarom ik jullie nu geen kans meer geef, die hebben jullie maanden gehad!!!
Toen lagen jullie allemaal blijkbaar te slapen, ik heb diverse keren contact gehad en nooit is er iemand wakker geworden dat het misschien wel niet in mijn huisinstallatie zou zitten maar in jullie tv box of waar dan ook.
Ik vind jou reactie zeer ongepast, ik ben maanden bezig geweest met jullie, heb jullie alle tijd gegeven!!
Nu is het gewoon voorbij klaar, jullie hebben maanden niets gedaan en als de brief op de mat valt bij TMT van de geschillencommissie komen jullie (drie treinen te laat) in actie.
Dan ben je gewoon te laat, de maat is vol, heb lang genoeg gewacht of er nog iets ging gebeuren.
Niets van dit alles dus, dit voelt als niet serieus genomen worden door TMT!!!.
Dus nogmaals stop met dit soort onzin berichten het zijn gewoon klappen in mijn gezicht.
Verplaats je eens in mijn positie en dat je al maanden een probleem hebt wat niet wordt opgelost!!!
I rest my case.
@MelisaTMT Waarom plaats je nog zo'n domme reactie?
Denk je nu echt dat ik nog wil blijven bij T-mobile, kom op, maanden hebben jullie de tijd gehad om mijn probleem op te lossen, toen werd er alleen maar naar mijn installatie gewezen en heeft er niemand verder contact opgenomen ondanks gemaakte afspraken.
Dan als ik de reeds ruim van te voren aangekondigde stap om naar de geschillencommissie te stappen maak en jullie daar ook bericht van hebben gehad, buitelen de mensen van TMT over elkaar heen en wil er wel in eens een monteur komen .(waarom hebben jullie niet toen ik het al heb aangekondigd eens stappen ondernomen).
Als je weet dat we hier nog steeds dagelijks bokjes in beeld hebben van tijd tot tijd dan zul je wel begrijpen dat we ondertussen klaar zijn met heel TMT.
Dus al krijg ik een gouden kroon ik ga hoe dan ook weg, ik ben er klaar mee!!
Dus nogmaals mensen van TMT hou de eer aan je zelf en laat mij ook met rust, we wachten gewoon de uitspraak van de geschillencommissie af, punt uit!!!
Zoals jou laatste collega per telefoon uit haar mond liet vallen, jullie hebben verzuimd eens een monteur te sturen of een nieuwe tv box!
Echt ik wens geen klappen meer in mijn gezicht te krijgen van medewerkers zoals jij.
Voelt als een belediging als je nu zulke onzin schrijf!!
Nogmaals we wachten gewoon even de uitspraak van de geschillencommissie af punt uit!
Reputatie 3
Badge +2
Hi @jvtoorn,

Ik zie dat de klacht bij de geschillencommissie inmiddels binnen is. Via die weg wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen, beloofd! Weet dat we je niet willen laten gaan, maar je graag als tevreden klant bij ons houden. Ik ga er vanuit dat dit helemaal goed gaat komen!
@jvtoorn na het inschakelen van de geschillencommissie geeft T-Mobile netjes gehoor aan je klacht door een (gratis) monteursbezoek aan te bieden. Vervolgens bel je de monteur af, waarom?

Ik vind dat je T-Mobile op zijn minst een kans moet geven om je probleem op te lossen. Wat je nu doet is roepen dat T-Mobile niet luistert en op het moment dat ze je willen helpen hoeft het niet meer... Ik snap dat het frustrerend is als niet alles direct werkt, maar probeer zo veel mogelijk in oplossingen te denken, in plaats van in problemen. :)

T-Mobile is zich er van bewust dat het tv platform niet meer helemaal van deze tijd is en daar zijn ze dan ook druk mee bezig: het wordt alleen maar beter! Geef ze nog een kans! Wat heb je te verliezen? Kost je niks die monteur.
Natuurlijk ga ik hoe dan ook de afloop vermelden, als ik verlies ben ik wel zeer benieuwd wat de rede dan is.
Maar goed je weet maar nooit.
Zodra er nieuws is in wat voor vorm dan ook zal ik dat zeker vermelden.
Reputatie 2
@jvtoorn,

Ik ben zeer benieuwd naar de afloop. Ik hoop dat je dat ook met ons wilt delen.

Grtz Ger

Reageer