Beantwoord

Klacht contractovername

• 1 mei 2019
  • 8 reacties
  • 441 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik kan nergens informatie vinden over de gang van zaken van T-mobile. Wellicht dat het lukt via dit formulier. Ik zou graag willen weten hoe klachten opgepakt worden bij t-mobile indien je niet verder komt met de klantenservice. Ik begrijp in ieder geval via telefonisch contact dat er geen supervisor aan de lijn komt. Daarnaast geeft de klantenservice aan dat zij de klachten afhandelen. Maar er zal toch ergens een escalatieteam of op de achtergrond iemand zijn waarbij je een officiële klacht indient of meer kan.
Daarnaast wil ik ook het termijn weten hoelang het duurt dat er een mail opgepakt wordt.

Is het mogelijk om via deze weg tot meer informatie te komen?
icon

Beste antwoord door Brian 9 mei 2019, 10:27

Hi @Klant24 Oei wat een verhaal! Omdat het hier gaat om een T-Mobile Thuis abonnement heeft Hajar je bericht doorgestuurd naar mij. Ik heb meteen terug gekeken wat er is gebeurt en we hebben (gelukkig) wel de controle voor de contractsovername uitgevoerd, zelfs meerdere keren, het lijkt er alleen op dat de wijziging uiteindelijk is gedaan onder een verkeerd klantnummer. Mijn oprechte excuses hiervoor, dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Mijn collega's hebben je eerder niet kunnen bereiken maar ik zie dat we inmiddels al actie hebben ondernomen. Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten (eventueel via privébericht), dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Je kunt ook je oorspronkelijke vraag op het forum kwijt, wellicht krijg je hier een oplossing naar tevredenheid.
In mijn abonnement is er zomaar een contractsovername geweest. Een andere klant van t/mobile heeft met mijn klantnummer en met zijn eigen gegevens een mail gestuurd. Geen enkele verificatie kwam overeen en toch is dit contract overgezet. Na twee dagen heeft er iemand binnen het bedrijf gezien dat dit niet klopte en alles terug gezet behalve het rekeningnummer. Met als gevolg dat de andere klant kosten voor zowel mij als zichzelf betaalt.
t-mobile houdt zich niet aan zijn meldplicht & privacywet.

Maandelijks log ik in met mijn t-mobile omgeving voor de betaling, hier staat altijd netjes dat een betaalt is. Voor mij is er nooit een aanleiding geweest om mijn bankgegevens te controleren omdat er nooit een wijziging vanuit mij is geweest. Ik woon al jaren op hetzelfde adres en maak al jaren gebruik van jullie als provider. Hier ben ik zelf achter gekomen.

Ik ben inmiddels al drie weken bezig om tot een oplossing te komen en heb na het zoveelste gesprek een mail gestuurd omdat geen enkele medewerker in staat was om mij hierin verder te helpen. Als ik bel trek ik hier minstens een halfuur elke keer voor uit en ben zonder te overdrijven inmiddels al een stuk of 9 keer doorverbonden. Er zijn terugbelafspraken gemaakt en niet na gekomen. Ik ben er inmiddels gewoon een beetje ziek van. Ik heb tot nu toe nooit problemen gehad maar dit is wel zo’n grove fout en hoe hierna de gang van zaken allemaal verloopt vind ik schandalig.

Daarnaast is er niet alleen mijn privacy niet netjes om gegaan, heeft t-mobile zich niet aan zijn meldplicht gehouden maar zijn ook de gegevens van de andere klant aan mij benoemd. Als ik een kwaadwillig persoon was had ik deze meneer lastig kunnen vallen.

Aangezien de klantenservice niet in staat is om mijn probleem op te lossen wil ik weten wie hier verder een aanspreekpunt binnen het bedrijf is en hoelang zij erover doen om op mijn mail te reageren wat inmiddels ook een week geleden is.

Ik begrijp gewoon niet dit niet serieus genomen wordt. Bij ons in het bedrijf kunnen mensen ontslagen worden voor zo’n grove fout.

ik heb nogmaals 40 minuten gebeld en heb opnieuw een terugbelafspraak staan maar ook deze collega kon mij tot bepaalde hoogte helpen. Dus ik zou graag meer informatie over bovenstaande willen weten hoe dit in dit bedrijf werkt. Naar mijn weten heb ik nu meerdere malen gemeld wat er aan de hand is. Het houdt een keer op.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Klant24,

Ik wil graag met je meekijken en zien wat er aan de hand is. Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en de laatste 5 cijfers van het iban nummer dat bekend is bij ons dan kijk ik graag met je!
Hallo Hajar,

Hoe kan ik je een privé-bericht sturen?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Klant24 Klik op de naam van @Hajar dan kom je bij haar account en kan je een privé berichtje sturen. Veel succes!
Het zelfde hier klantenservice doet zijn best maar de hogere rangrn krijg je niet te spreken.

Ik ben nu verdere stappen aan het ondernemen via rechtsbijstand.

14 dagen bedenktijd voor je contract te ontbinden is voordat je alle spullen krijgt dan krijg je de spullen en werkt het niet met wat ze beloofd hebben dan kan je er niet meer vanaf!!! Oplichters eerste klas.

Dus je wordt gewoon naar de rechtsbijstand gedreven en als normaal funtioneerde mensen kan dit niet worden opgelost!!
Reputatie 5
Badge +4
Je hebt afgelopen vrijdag de casus toegelicht. Geef moderator @Hajar even iets langer dan 2 werkdagen om met een inhoudelijke reactie te komen.
Reputatie 7
Badge +7
Hi @Klant24 Oei wat een verhaal! Omdat het hier gaat om een T-Mobile Thuis abonnement heeft Hajar je bericht doorgestuurd naar mij. Ik heb meteen terug gekeken wat er is gebeurt en we hebben (gelukkig) wel de controle voor de contractsovername uitgevoerd, zelfs meerdere keren, het lijkt er alleen op dat de wijziging uiteindelijk is gedaan onder een verkeerd klantnummer. Mijn oprechte excuses hiervoor, dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Mijn collega's hebben je eerder niet kunnen bereiken maar ik zie dat we inmiddels al actie hebben ondernomen. Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten (eventueel via privébericht), dan ga ik meteen voor je aan de slag!

Reageer