-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Ik kan nergens informatie vinden over de gang van zaken van T-mobile. Wellicht dat het lukt via dit formulier. Ik zou graag willen weten hoe klachten opgepakt worden bij t-mobile indien je niet verder komt met de klantenservice. Ik begrijp in ieder geval via telefonisch contact dat er geen supervisor aan de lijn komt. Daarnaast geeft de klantenservice aan dat zij de klachten afhandelen. Maar er zal toch ergens een escalatieteam of op de achtergrond iemand zijn waarbij je een officiële klacht indient of meer kan.
Daarnaast wil ik ook het termijn weten hoelang het duurt dat er een mail opgepakt wordt.
Is het mogelijk om via deze weg tot meer informatie te komen?
icon
Beste antwoord door Brian 9 mei 2019, 10:27
Hi @Klant24 Oei wat een verhaal! Omdat het hier gaat om een T-Mobile Thuis abonnement heeft Hajar je bericht doorgestuurd naar mij. Ik heb meteen terug gekeken wat er is gebeurt en we hebben (gelukkig) wel de controle voor de contractsovername uitgevoerd, zelfs meerdere keren, het lijkt er alleen op dat de wijziging uiteindelijk is gedaan onder een verkeerd klantnummer. Mijn oprechte excuses hiervoor, dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Mijn collega's hebben je eerder niet kunnen bereiken maar ik zie dat we inmiddels al actie hebben ondernomen. Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten (eventueel via privébericht), dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Bekijk origineel