Beantwoord

klacht eerste factuur vast internet geen klantvoordeel meegenomen

• 19 januari 2021
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

• is Prince of Content
  • 26 reacties

hallo

Factuur ontvangen van deel december en januari.

klantvoordeel van 5 euro staat duidelijk in account omdat we meerdere abonnementen op 1 adres hebben.

in de factuur staat december en januari maar beide maanden geen klantvoor deel verrekend.

graag aanpassing factuur.

Betreft:
[Gegevens verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten en bump je topic niet.]

groet

jolanda arler

icon

Beste antwoord door Boris 25 januari 2021, 10:12

Hoi @Grr45 ,

Ik heb je een uitleg over de eerste factuur gegeven via je privébericht. Heb je vragen, laat het mij weten. Ik ben d’r voor je! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Grr45  Welkom.dit is een openbaar community, iedereen kan meelezen en gegevens komen op Google terecht. ( ben je vast niet blij mee! (Denk ik)

Als de moderators privégegevens willen hebben vragen ze erom in een privé bericht.

Klik op de puntjes onder je bericht en verwijder de privégegevens.

Je krijgt hulp zodra je onderwerp aan de beurt is! 
MVG. Cris

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Grr45 ,

Dit ga ik graag voor je uitzoeken! Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Ik kan namelijk geen aansluiting vinden met de door jou opgegeven gegevens. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Ga ik nu doen want ik ben er al een week mee bezig.

Hallo

Ik heb nog geen antwoord ontvangen. ZOuden jullie willen reageren ivm de factuur die niet klopt.

Bedankt en mvg

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Grr45 ,

Ik heb je een uitleg over de eerste factuur gegeven via je privébericht. Heb je vragen, laat het mij weten. Ik ben d’r voor je! 

Reageer