Klacht geen diensten

• 28 februari 2019
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Vanaf vandaag donderdag werkt niets meer: geen TV, telefoon, WIFI.
Gelukkig kan er de eerst volgende monteur dinsdag komen. Bijna een week uit de lucht en ik werk grotendeels thuis.
Daarom is mn mobiele abonnement omgezet naar unlimited. Leuk zou je denken. Maar wij wonen met zn vieren en iedereen moet nu via mijn mobiel internetten en TV kijken... mij telefoon is dus constant leeg internet langzaam en werken ho maar. Mijn telefoon mee de deur uit nemen kan niet want dan heeft er niemand meer internet.
Oh ja en tv kijken kan maar met 3 accounts niet met 4.
Ik ben zooooooo niet blij!!!!!! Wat slecht. Nooit meer alles in 1!!! En geen klachten formulier te vinden.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Hey @wendyjo,

Tegenwoordig is een leven zonder internet geen pretje. Ik begrijp je frustratie maar al te goed! Nu zie ik dat er gisteren een monteur bij je langs is geweest om het modem te vervangen. Zo te lezen is hiermee het probleem gelukkig opgelost! 😄 Voor de periode dat je zonder een werkend abonnement hebt gezeten, heb ik een vergoeding ingediend. Dit bedrag wordt komende maand (april) in mindering gebracht op je factuur. Weet dat je voor hulp altijd bij ons terecht kunt!

Reageer