Vraag

Klacht indienen

• 5 juni 2017
  • 1 reactie
  • 732 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden viel plots het interent bij ons uit. Dit duurde uiteindelijk 7 dagen voordat het was opgelost. Ondanks dat je dan pas merkt hoe afhankelijk je bent van internet, kan zoiets altijd gebeuren. Uiteraard gebeld met tmobile thuis en werd er op hun eigen initiatief gesproken over compensatie. Zoals gezegd werd de storing na 7 dagen opgelost. Daarna 2 weken gewacht op de klantenservice van tmobile, zij zouden immers contact met mij zoeken en spreken over de compensatie.

Echter, na veelvuldig te hebben gebeld en nadat er meerdere keren is beloofd om terug te bellen (binnen 2 werkdagen en inmiddels zijn we 2 weken verder), heb ik verder niets vernomen van t mobile thuis.

Telkens wanneer ik belde en over de compensatie begon, wist men van niets. Terwijl dit toch echt zelf geïnitieerd is vanuit tmobile thuis. Wanneer ik een medewerker spreek, hebben zij telkens verschillende informatie of zijn de afspraken niet genoteerd. Zeer frustrerend (ook voor de betreffende persoon die mij op dat moment te woord stond).

Tuurtlijk, waar gewerkt wordt vallen spaanders maar dit begint mij toch langzaamaan zeer te irriteren. Zelfs een klacht indienen gaat op een omslachtige manier. Waarom kan er voor tmobile thuis geen mail worden verstuurd?

Al met al begin mijn geduld op te raken en ben ik toch zeer geneigd om mijn abonnement op te zeggen.
Hoewel ik zeer sceptisch ben geworden omtrent de dienstverlening van tmobile thuis, heb ik toch nog ergens een sprankje hoop dat mijn klacht wordt opgepakt en op een fatsoenlijke manier wordt afgehandeld.

Met vriendelijke groet,
Kasper Ponte

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Kasper, wat een verhaal! :S Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Zoals je zegt een storing kan voorkomen en een tegemoetkoming is niet meer dan terecht. Ik schrik dan ook van de lastige afhandeling hiervan. Frustratie kan ik mij goed voorstellen. Ik wil er dan ook meteen mee aan de slag gaan. Kun je mij jouw postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht sturen? Dan kan ik de historie er bij pakken je snel verder helpen!

Reageer