Beantwoord

Klacht indienen

• 2 juli 2017
  • 2 reacties
  • 515 Bekeken

Ik wil graag een klacht indienen over t-mobile thuis en zie dat het email formulier niet kan worden gebruikt, echter aan de telefoon word ik meermaals hiernaar verwezen. Mijn klacht heeft haast en duurt nu lang genoeg hoe ik kan ik zo snel mogelijk worden geholpen?:@

*Moderator edit: Mocht je contact willen opnemen met de klantenservice van T-Mobile Thuis of een klacht indienen, dan vind je in dit topic alle mogelijkheden: Contact met T-Mobile Thuis. ^Sander
icon

Beste antwoord door Sander 5 juli 2017, 10:58

Hoi Ijhols, op het forum kijken wij zeker! Ik wil dan ook graag je klacht behandelen. Kun je mij uitleggen wat je bedoelt met het e-mailformulier?

De snelste manier om een klacht in te dienen is via de telefoon, maar je schrijft dat je dat al hebt gedaan. Wat is daar uitgekomen? Misschien is het het beste als je mij een privébericht stuurt, inclusief je postcode, huisnummer en geboortedatum. Dan kan ik alles meteen inzien!
Bekijk origineel

2 reacties

Zelfs hier kan niet op geregaaerd worden? Lekker zo'n forum als daar niet naar gekeken word
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Ijhols, op het forum kijken wij zeker! Ik wil dan ook graag je klacht behandelen. Kun je mij uitleggen wat je bedoelt met het e-mailformulier?

De snelste manier om een klacht in te dienen is via de telefoon, maar je schrijft dat je dat al hebt gedaan. Wat is daar uitgekomen? Misschien is het het beste als je mij een privébericht stuurt, inclusief je postcode, huisnummer en geboortedatum. Dan kan ik alles meteen inzien!

Reageer