Beantwoord

Klacht indienen

• 10 december 2018
  • 5 reacties
  • 5919 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Wat een bijzonder teleurstellend feit dat je bij TMobile geen klacht kunt indienen. Hoewel ik net een zeer vriendelijke dame aan de lijn heb gehad om mij te helpen met mijn probleem, heb ik niet het idee dat hierdoor klachten als zodanig duidelijk worden bij degenen die de koers van TMobile bepalen. Daarnaast zijn de kanalen om jullie wél te bereiken bijzonder onhandig. Even een mailtje sturen of een klantcontactformulier is er blijkbaar niet bij (het eerste geeft een responstijd van 6(!) dagen en het tweede kan niet bij TMobile thuis) terwijl schriftelijke afspraken juist zo belangrijk zijn. Zo'n forum is leuk maar wie wil nu dat iedereen mee kan lezen? Het risico op delen van gevoelige informatie wordt daardoor juist groter. En het probleem wordt niet sneller opgelost. Oh en de chat? Die is altijd te druk, probeer het op een later moment nog eens.

Ik kom er net achter dat ik stelselmatig teveel betaal voor mij TMobile Thuis abonnement wat niet met terugwerkende kracht kan worden opgelost. Daarnaast kan ik blijkbaar niet van mijn internet af terwijl bij afsluiten van het abonnement was toegezegd dat ik ten allen tijde alle onderdelen van het abonnement flexibel kon af- en bijschalen en verwijderen. Wat mij betreft geldklopperij. En als de internetverbinding nu nog ongelooflijk goed was, maar zelfs dat is niet het geval. Ik zou graag verder ingaan op mijn klacht, maar zoals ik eerder al aangaf, dat kan niet wegens privacy overwegingen op een forum.

Over het algemeen een zeer teleurstellende ervaring, dat TMobile.
icon

Beste antwoord door Sterre 12 december 2018, 15:53

H El Es,

Wij zijn er om jouw klachten te behandelen! Je kunt jouw mening, situaties, en vragen bij de klantenservice via telefoon, social media of deze community neerleggen. Wij helpen je met uitleg en indien nodig, om de klacht op te lossen. Deze meldingen worden door ons genoteerd en naar deze notulen wordt gekeken door de mensen die de koers bepalen. Jouw situatie komt dus bij de juiste personen terecht!

Excuus dat jij verkeerd geïnformeerd bent. Je kunt inderdaad te allen tijde je abonnement aanpassen, je kunt TV en vast Bellen wijzigen, toevoegen of verwijderen. Omdat alle diensten van T-Mobile Thuis gaan via internet, is het niet mogelijk om bijvoorbeeld internet te verwijderen en TV te behouden. Want jouw TV werkt dus via internet. Je geeft aan dat je niet tevreden bent met je internet. Ook daar helpen we je graag mee. Wat zou je graag beter zien? Om bijvoorbeeld het maximale uit jouw Wifi-verbinding te halen, raad ik je deze tips aan.

Ook heb ik meteen gekeken wat je bedoelt met de betalingen. Ik heb je facturen bekeken en ik kan zelf geen gekke kosten in terugvinden. Kun je mij uitleggen wat er mis is gegaan, waardoor je te veel hebt betaald?

Laat het mij zeker weten, samen met jou los ik jouw probleem op zodat we samen een leuke tijd hebben!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
H El Es,

Wij zijn er om jouw klachten te behandelen! Je kunt jouw mening, situaties, en vragen bij de klantenservice via telefoon, social media of deze community neerleggen. Wij helpen je met uitleg en indien nodig, om de klacht op te lossen. Deze meldingen worden door ons genoteerd en naar deze notulen wordt gekeken door de mensen die de koers bepalen. Jouw situatie komt dus bij de juiste personen terecht!

Excuus dat jij verkeerd geïnformeerd bent. Je kunt inderdaad te allen tijde je abonnement aanpassen, je kunt TV en vast Bellen wijzigen, toevoegen of verwijderen. Omdat alle diensten van T-Mobile Thuis gaan via internet, is het niet mogelijk om bijvoorbeeld internet te verwijderen en TV te behouden. Want jouw TV werkt dus via internet. Je geeft aan dat je niet tevreden bent met je internet. Ook daar helpen we je graag mee. Wat zou je graag beter zien? Om bijvoorbeeld het maximale uit jouw Wifi-verbinding te halen, raad ik je deze tips aan.

Ook heb ik meteen gekeken wat je bedoelt met de betalingen. Ik heb je facturen bekeken en ik kan zelf geen gekke kosten in terugvinden. Kun je mij uitleggen wat er mis is gegaan, waardoor je te veel hebt betaald?

Laat het mij zeker weten, samen met jou los ik jouw probleem op zodat we samen een leuke tijd hebben!
Graag wil ik een klacht in dienen omterend dat ik graag tv wil kijken via de t mobile app van tv kijken everywere maar helaas lukt het mij nog steeds niet ik heb thuis met 4g en hij doet het nog steeds niet wat een klote app is dit
Je kan gewoon geen tv kijken ook al woordt er mee geadverteert overal
Wat een klote onderdeel van t mobile is dat
Ik wil gewoon tv kunnen kijken via die app van t mobile
Reputatie 7
Badge +10
@Werner Patrick,

heb je T Mobile thuis (DSL of glasvezel) en een settobox om tv te kijken?
Reputatie 6
Badge +11
Graag wil ik een klacht in dienen omterend dat ik graag tv wil kijken via de t mobile app van tv kijken everywere maar helaas lukt het mij nog steeds niet ik heb thuis met 4g en hij doet het nog steeds niet wat een klote app is dit
Je kan gewoon geen tv kijken ook al woordt er mee geadverteert overal
Wat een klote onderdeel van t mobile is dat
Ik wil gewoon tv kunnen kijken via die app van t mobile

Dat kan niet; "4G voor Thuis" is geen "T-Mobile Thuis". De TV-app werkt alleen als je T-Mobile Thuis hebt, dus glasvezel of DSL.
4G voor Thuis is alleen internet. Je kan prima TV kijken via internet, maar dan met een andere app b.v. NLziet of gewoon NPO123.
Hallo wij hebben laatst t mobile thuis aangevraagd via overstap vanaf ziggo komen erachter dat het hier niet werkt.
maar tot dat het werkt zou ziggo het blijven doen nu komt er vandaag een monteur langs en die constateert dat kpn moet komen oke prima.
maar dan uiteindelijk krijg ik half uur later u diensten zijn geactiveerd dus wij bellen want op dat moment word ziggo ook afgesloten en zitten wij zonder internet en tv.
maar dan krijgen wij te horen dat we pech hebben en maar moeten wachten tot kpn langs komt en er verder niets gedaan word dus we het maar moeten uitzoeken terwijl mijn vriendin internet nodig heeft voor werk etc.
Vind dit ronduit belachelijk op deze manier was ik nooit overgestapt naar t mobile vind dat hier wen oplossing voor moet worden gevonden maar via de tellefoon en de dame ashley die wij spraken kwamen we niet veel verder dan dat het ons probleem was en dit terwijl jullie ons afsluiten.

Reageer