Beantwoord

Probleem met veranderen van kanaal

  • 6 October 2020
  • 6 reacties
  • 550 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste TMobile,

 

bij deze wil ik een klacht indienen. Ik weet niet meer precies wanneer ik de eerste keer heb gebeld TMobile. Maar dat kunnen jullie vast nakijken. Vanaf dat moment konden we op tv niet van zender veranderen, en alleen npo 1 kunnen kijken met de tvbox. In eerste instantie dacht de medewerker van tmobile dat het ligt aan de afstandsbediening, nadat de nieuwe afstandsbediening het ook niet deed, is na aandringen van mij een monteur gestuurd. Op 20 aug 2020 kon de monteur pas komen, helaas het probleem niet kunnen verhelpen. Zelfs npo 1 kon niet meer gekeken worden. Er zou een nieuwe modem verzonden worden. Na diverse keren bellen is de nieuwe modem eindelijk op 26 sept 2020 ontvangen. Na ruim een maand. Het probleem is nu verholpen. Ik heb denk ik ruim 2 maanden geen tv kunnen kijken. Ik ontvang graag een schadevergoeding van min 2 maanden tv abonnement. Afgelopen jaar hebben we meerdere problemen gehad met tv kijken, ik zou graag een extra tegemoetkoming ontvangen van TMobile. Dit lijkt mij niet meer dan logisch. Mijn geduld is meermaals getest door jullie!!! Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 October 2020, 11:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JoannC, fijn dat je het aangeeft en welkom op de Community!

Ik heb het meteen uitgezocht en kom tot de volgende conclusie:

-Op 20 augustus heb jij onze Klantenservice gebeld met de melding dat de “meeste zenders niet meer bekeken kunnen worden”

-Op 28 augustus is de monteur langsgekomen om het euvel te verhelpen; dit lukte niet → monteur heeft via de technische dienst een vervangendeTV Box laten opsturen

-De vervangende TV Box kwam uiteindelijk pas op 24 september binnen

De data zijn net iets anders dan je hierboven stelt, maar dat maakt voor jouw verhaal natuurlijk niet uit. 

Wat betreft de compensatie: op 5 juni is een vergoeding aangemaakt ter waarde van € 77,51. Dit was ten aanzien van de verloren TV diensten tussen januari en juli. Dit bedrag is op 26 juni verrekend met jouw maanbedrag. Omdat dit op het eerste gedeelte van het jaar betrekking heeft, zal ik een nieuwe vergoeding aanmaken voor de periode van 20 augustus tot 24 september. De exacte verrekening ontvang je per e-mail van me.

Sorry voor het ongemak en uitvoerig dank voor jouw geduld! Indien ik nog iets anders voor je kan doen, houd ik me aanbevolen. Stay safe! 

Bedankt voor je snelle reactie. Fijn dat jullie tv abonnementsgeld willen compenseren. 
 

zoals je zelf aangaf, heb ik in 2020 maar van tv kijken kunnen genieten van grofweg 1 juli tot 20 aug. Hoeveel telefoonkosten, moeite en energie het me heeft gekost om tv kijken werkend te krijgen, kun je zelf teruglezen in jullie systeem. Ik heb in totaal wel min 6 uren aan de telefoon gezeten met jullie. Ik verwacht daar toch nog een extra compensatie voor. Of een ander voordeel. 
 

Ik wil jullie wel laten weten dat als ik de volgende keer weer geen tv kan kijken, dat ik dit abonnement direct ga stopzetten. Ik heb echt geen zin meer om uren met jullie te bellen om het werkend te krijgen. Excuses voor de toon. Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik er helemaal klaar mee ben. Ik heb tv kijken gekozen voor het gemak, maar dat gemak ondervind ik momenteel helemaal niet. 
 

met vriendelijke groet, 

 

Joann Cheung

Oh ja, wat ik nog vergeten ben te zeggen is dat ik iedere keer zelf moest bellen wanneer de nieuwe tv box mag ontvangen. Tot 2x toe werd door jou collega gezegd dat de box besteld is en ik binnen  5 werkdagen kon ontvangen. Pas na De 3e keer bellen is het pas echt verstuurd. Iederen keer moet ik zelf actie ondernemen. En geeft degene die aan de telefoon zit mij niet de juiste informatie. Hoe kan ik als klant jullie nog vertrouwen?

Reputatie 7
Badge +16

@JoannC Top dat je het uitlegt, daar heb ik wat aan, dankjewel! Ik kan echter geen compensatie in de vorm van een financiële vergoeding aanbieden voor “geleden schade” - vergeef me voor deze woordkeuze, ik kan niets treffenders bedenken. Wat ik wel wil doen, is je een ander soort compensatie aanbieden. Heb je een bepaald TV-pakket dat je graag kijkt of een specifieke zender of iets anders waar je oog op valt? Graag bied ik je dan een vergoeding aan en kunnen we samen kijken wat voor jou het meest wenselijk is.

Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan beloof ik dat ik het stante pede in orde maak!

Bedankt voor je reactie. 
 

We hebben wel interesse in thema pakket Kids en Music. Zou je dat kunnen regelen? 
 

Heel erg bedankt

 

met vriendelijke groet, Joann

Reputatie 7

Hi @JoannC,

 

Ik heb het akket voro je aangezet. Vanaf vandaag (zaterdag 24-10) kun je deze zenders op je TV Box terugvinden (zie zenderlijst). 

 

De zenders blijven twee maanden actief en gaan na 23-12 weer vanzelf uit. Je zal het pakket wel op je factuur terugzien. Ik zorg ervoor dat op de komende factuur (die van november) een correctie staat voor die twee maanden. 

Reageer