Beste TMobile,
bij deze wil ik een klacht indienen. Ik weet niet meer precies wanneer ik de eerste keer heb gebeld TMobile. Maar dat kunnen jullie vast nakijken. Vanaf dat moment konden we op tv niet van zender veranderen, en alleen npo 1 kunnen kijken met de tvbox. In eerste instantie dacht de medewerker van tmobile dat het ligt aan de afstandsbediening, nadat de nieuwe afstandsbediening het ook niet deed, is na aandringen van mij een monteur gestuurd. Op 20 aug 2020 kon de monteur pas komen, helaas het probleem niet kunnen verhelpen. Zelfs npo 1 kon niet meer gekeken worden. Er zou een nieuwe modem verzonden worden. Na diverse keren bellen is de nieuwe modem eindelijk op 26 sept 2020 ontvangen. Na ruim een maand. Het probleem is nu verholpen. Ik heb denk ik ruim 2 maanden geen tv kunnen kijken. Ik ontvang graag een schadevergoeding van min 2 maanden tv abonnement. Afgelopen jaar hebben we meerdere problemen gehad met tv kijken, ik zou graag een extra tegemoetkoming ontvangen van TMobile. Dit lijkt mij niet meer dan logisch. Mijn geduld is meermaals getest door jullie!!! Alvast bedankt.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel