Beantwoord

Klacht indienen per mail

• 19 september 2019
  • 1 reactie
  • 330 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik ben erg ontstemd over het feit dat ik als nieuwe klant van T-Mobile thuis zo slecht geholpen wordt. Onderstaand verhaal zou ik graag per mail stellen, maar hier geven jullie niet thuis.

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen maand hebben we de overstap gemaakt naar T-Mobile, en vandaag (18 september 2019) was de dag dat we T-Mobile thuis zouden moeten kunnen installeren.
Terwijl het internet er van de vorige provider al 's ochtends om 8 uur afgehaald was, heb ik alles volgens de installatievideo aangesloten. Dit ging allemaal naar verwachting, maar helaas was er geen internet (het wereldbolletje op de modem ging niet aan).
Na met uw klantenservice gebeld te hebben, kreeg ik te horen dat de installatie pas vanaf 18:00 mogelijk was. Niet ideaal, want anno 2019 wil je gewoon direct internet hebben, maar we hebben gewacht tot 18:00 uur en toen alles opnieuw aangesloten. Helaas was er toen nog steeds geen internet.
Direct daarna heb ik opnieuw met de klantenservice gebeld, en nadat er op afstand een check gedaan werd bleef de lijn "nog steeds op rood staan". Vervolgens werd ik doorverbonden met een monteur van Guidion om een afspraak maken.

Maar tot mijn verbazing kan deze monteur niet direct langskomen; op z'n vroegst volgende week donderdag! Toen ik aangaf dat dit niet acceptabel is, ben ik op een spoedlijst geplaatst en krijg ik (hopelijk) een deze dagen een mailtje dat een monteur direct langs kan komen. Wederom niet ideaal, want mijn partner en ik werken gewoon fulltime.

Als nieuwe klanten, net overgestapt van een andere provider, zijn we dan ook erg teleurgesteld in de gang van zaken bij T-Mobile. Is dit wat jullie bedoelen met "installatie garantie"? Jullie maken hierdoor absoluut geen goede eerste indruk en dit geeft weinig vertrouwen voor de toekomst.

Verder ga ik ervan uit dat wij voor de dagen vanaf 18 september dat de aansluiting niet gereed is geen abonnementskosten hoeven te betalen. Jullie bevestiging daarvan zie ik graag per omgaande tegemoet.

Groet,
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 27 september 2019, 15:26

Hi @KAgroeneveld, bedankt voor je bericht! Je geeft zelf ook aan dat je ons eerst een e-mail hebt gestuurd. Deze heb ik zojuist gelosten, omdat ik je via deze weg van een antwoord voorzie. Het opleveren van de lijn kan inderdaad tot 18:00 duren. Jammer om te lezen dat het zo verlopen is! Ik heb het er zojuist allemaal bij gepakt, en zo te zien hebben wij KPN aangestuurd. Zij wachten nu tot er door jou een afspraak met hen gemaakt wordt. Als het goed is heb je een kaartje in de brievenbus van hen gekregen, toen zij de eerste keer bij jou langs zijn gekomen. Hierop staat een telefoonnummer. Dit telefoonnummer kun je bellen voor het maken van een afspraak. KPN zal dan opnieuw zo snel mogelijk bij je langskomen.

Uiteraard hoef je niet te betalen voor diensten die je niet ontvangt! Als je ons opnieuw een bericht stuurt wanneer alles werkt, dan regelen wij voor je dat dit vergoed wordt. ☺
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hi @KAgroeneveld, bedankt voor je bericht! Je geeft zelf ook aan dat je ons eerst een e-mail hebt gestuurd. Deze heb ik zojuist gelosten, omdat ik je via deze weg van een antwoord voorzie. Het opleveren van de lijn kan inderdaad tot 18:00 duren. Jammer om te lezen dat het zo verlopen is! Ik heb het er zojuist allemaal bij gepakt, en zo te zien hebben wij KPN aangestuurd. Zij wachten nu tot er door jou een afspraak met hen gemaakt wordt. Als het goed is heb je een kaartje in de brievenbus van hen gekregen, toen zij de eerste keer bij jou langs zijn gekomen. Hierop staat een telefoonnummer. Dit telefoonnummer kun je bellen voor het maken van een afspraak. KPN zal dan opnieuw zo snel mogelijk bij je langskomen.

Uiteraard hoef je niet te betalen voor diensten die je niet ontvangt! Als je ons opnieuw een bericht stuurt wanneer alles werkt, dan regelen wij voor je dat dit vergoed wordt. ☺

Reageer