Beantwoord

Klacht indienen T-Mobile Thuis

  • 10 december 2018
  • 19 reacties
  • 11033 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Wat een bijzonder teleurstellend feit dat je bij TMobile geen klacht kunt indienen. Hoewel ik net een zeer vriendelijke dame aan de lijn heb gehad om mij te helpen met mijn probleem, heb ik niet het idee dat hierdoor klachten als zodanig duidelijk worden bij degenen die de koers van TMobile bepalen. Daarnaast zijn de kanalen om jullie wél te bereiken bijzonder onhandig. Even een mailtje sturen of een klantcontactformulier is er blijkbaar niet bij (het eerste geeft een responstijd van 6(!) dagen en het tweede kan niet bij TMobile thuis) terwijl schriftelijke afspraken juist zo belangrijk zijn. Zo'n forum is leuk maar wie wil nu dat iedereen mee kan lezen? Het risico op delen van gevoelige informatie wordt daardoor juist groter. En het probleem wordt niet sneller opgelost. Oh en de chat? Die is altijd te druk, probeer het op een later moment nog eens.

Ik kom er net achter dat ik stelselmatig teveel betaal voor mij TMobile Thuis abonnement wat niet met terugwerkende kracht kan worden opgelost. Daarnaast kan ik blijkbaar niet van mijn internet af terwijl bij afsluiten van het abonnement was toegezegd dat ik ten allen tijde alle onderdelen van het abonnement flexibel kon af- en bijschalen en verwijderen. Wat mij betreft geldklopperij. En als de internetverbinding nu nog ongelooflijk goed was, maar zelfs dat is niet het geval. Ik zou graag verder ingaan op mijn klacht, maar zoals ik eerder al aangaf, dat kan niet wegens privacy overwegingen op een forum.

Over het algemeen een zeer teleurstellende ervaring, dat TMobile.
icon

Beste antwoord door Sterre 12 december 2018, 15:53

H El Es,

Wij zijn er om jouw klachten te behandelen! Je kunt jouw mening, situaties, en vragen bij de klantenservice via telefoon, social media of deze community neerleggen. Wij helpen je met uitleg en indien nodig, om de klacht op te lossen. Deze meldingen worden door ons genoteerd en naar deze notulen wordt gekeken door de mensen die de koers bepalen. Jouw situatie komt dus bij de juiste personen terecht!

Excuus dat jij verkeerd geïnformeerd bent. Je kunt inderdaad te allen tijde je abonnement aanpassen, je kunt TV en vast Bellen wijzigen, toevoegen of verwijderen. Omdat alle diensten van T-Mobile Thuis gaan via internet, is het niet mogelijk om bijvoorbeeld internet te verwijderen en TV te behouden. Want jouw TV werkt dus via internet. Je geeft aan dat je niet tevreden bent met je internet. Ook daar helpen we je graag mee. Wat zou je graag beter zien? Om bijvoorbeeld het maximale uit jouw Wifi-verbinding te halen, raad ik je deze tips aan.

Ook heb ik meteen gekeken wat je bedoelt met de betalingen. Ik heb je facturen bekeken en ik kan zelf geen gekke kosten in terugvinden. Kun je mij uitleggen wat er mis is gegaan, waardoor je te veel hebt betaald?

Laat het mij zeker weten, samen met jou los ik jouw probleem op zodat we samen een leuke tijd hebben!
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 5
Badge +3
H El Es,

Wij zijn er om jouw klachten te behandelen! Je kunt jouw mening, situaties, en vragen bij de klantenservice via telefoon, social media of deze community neerleggen. Wij helpen je met uitleg en indien nodig, om de klacht op te lossen. Deze meldingen worden door ons genoteerd en naar deze notulen wordt gekeken door de mensen die de koers bepalen. Jouw situatie komt dus bij de juiste personen terecht!

Excuus dat jij verkeerd geïnformeerd bent. Je kunt inderdaad te allen tijde je abonnement aanpassen, je kunt TV en vast Bellen wijzigen, toevoegen of verwijderen. Omdat alle diensten van T-Mobile Thuis gaan via internet, is het niet mogelijk om bijvoorbeeld internet te verwijderen en TV te behouden. Want jouw TV werkt dus via internet. Je geeft aan dat je niet tevreden bent met je internet. Ook daar helpen we je graag mee. Wat zou je graag beter zien? Om bijvoorbeeld het maximale uit jouw Wifi-verbinding te halen, raad ik je deze tips aan.

Ook heb ik meteen gekeken wat je bedoelt met de betalingen. Ik heb je facturen bekeken en ik kan zelf geen gekke kosten in terugvinden. Kun je mij uitleggen wat er mis is gegaan, waardoor je te veel hebt betaald?

Laat het mij zeker weten, samen met jou los ik jouw probleem op zodat we samen een leuke tijd hebben!
Graag wil ik een klacht in dienen omterend dat ik graag tv wil kijken via de t mobile app van tv kijken everywere maar helaas lukt het mij nog steeds niet ik heb thuis met 4g en hij doet het nog steeds niet wat een klote app is dit
Je kan gewoon geen tv kijken ook al woordt er mee geadverteert overal
Wat een klote onderdeel van t mobile is dat
Ik wil gewoon tv kunnen kijken via die app van t mobile
Reputatie 7
Badge +10
@Werner Patrick,

heb je T Mobile thuis (DSL of glasvezel) en een settobox om tv te kijken?
Reputatie 6
Badge +11
Graag wil ik een klacht in dienen omterend dat ik graag tv wil kijken via de t mobile app van tv kijken everywere maar helaas lukt het mij nog steeds niet ik heb thuis met 4g en hij doet het nog steeds niet wat een klote app is dit
Je kan gewoon geen tv kijken ook al woordt er mee geadverteert overal
Wat een klote onderdeel van t mobile is dat
Ik wil gewoon tv kunnen kijken via die app van t mobile

Dat kan niet; "4G voor Thuis" is geen "T-Mobile Thuis". De TV-app werkt alleen als je T-Mobile Thuis hebt, dus glasvezel of DSL.
4G voor Thuis is alleen internet. Je kan prima TV kijken via internet, maar dan met een andere app b.v. NLziet of gewoon NPO123.
Hallo wij hebben laatst t mobile thuis aangevraagd via overstap vanaf ziggo komen erachter dat het hier niet werkt.
maar tot dat het werkt zou ziggo het blijven doen nu komt er vandaag een monteur langs en die constateert dat kpn moet komen oke prima.
maar dan uiteindelijk krijg ik half uur later u diensten zijn geactiveerd dus wij bellen want op dat moment word ziggo ook afgesloten en zitten wij zonder internet en tv.
maar dan krijgen wij te horen dat we pech hebben en maar moeten wachten tot kpn langs komt en er verder niets gedaan word dus we het maar moeten uitzoeken terwijl mijn vriendin internet nodig heeft voor werk etc.
Vind dit ronduit belachelijk op deze manier was ik nooit overgestapt naar t mobile vind dat hier wen oplossing voor moet worden gevonden maar via de tellefoon en de dame ashley die wij spraken kwamen we niet veel verder dan dat het ons probleem was en dit terwijl jullie ons afsluiten.

+/- 4 maanden geleden benaderd door T Mobile omdat mijn mobiel abonnement was verlopen met het verhaal of ik wou verlengen, mijn duidelijke antwoord hierop was: alleen als ik op elk moment mijn abonnement zonder extra kosten stop kan zetten, antwoord hierop van de t mobile medewerkster was: ja dit kan wanneer u maar wilt en kostenloos.


Zojuist zelf gebeld naar T Mobile omdat ik dus mijn abonnement op wil zeggen waarop de medewerkster antwoord dat ik 117 euro moet betalen om dus mijn abonnement stop te zetten.

ik voel me dus aardig genaaid juist omdat ik nog zo specifiek heb gevraagd of stopzetten zonder kosten ten alle tijden kon.

hoe nu verder ??

En je hebt geen bevestiging gehad waarin stond dat je een nieuw 1 of 2 jarig contract aangaat?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Dimitri1996, dat is natuurlijk ontzettend frustrerend en ik begrijp dat je hiermee zit! Wij hebben geen mobiele abonnementen die je maandelijks kunt opzeggen, tenzij je buiten je 1 of 2-jarige contractperiode valt, dan is je abonnement maandelijks opzegbaar. Bovendien stel je jouw vraag in het Thuis-deel van de Community. Je kunt in dit geval het beste zelf een topic aanmaken in het Community gedeelte dat over Mobiel gaat. Sorry dat ik je niet verder kan helpen. Ik wens je veel succes en hoop dat je ondanks de huidige crisis een prachtig weekend hebt. Stay safe and strong! :muscle_tone2:

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Klantisontevreden, graag zoek ik tot op de bodem voor je uit wat ik voor je kan betekenen! Ik kan jouw klantprofiel echter niet vinden met de opgegeven informatie in jouw Community profiel. Gaat het om een mobiel contract of toch om een Thuis aansluiting? Indien het om een mobiel contract gaat, zet ik jouw vraag door bij de specialisten van die afdeling. Geen zorgen, we komen tot een oplossing samen! 😄

Goedemiddag @Klantisontevreden, graag zoek ik tot op de bodem voor je uit wat ik voor je kan betekenen! Ik kan jouw klantprofiel echter niet vinden met de opgegeven informatie in jouw Community profiel. Gaat het om een mobiel contract of toch om een Thuis aansluiting? Indien het om een mobiel contract gaat, zet ik jouw vraag door bij de specialisten van die afdeling. Geen zorgen, we komen tot een oplossing samen! 😄

Goedemiddag,

 

gaat om een mobiel contract. 

Reputatie 7
Badge +7

@Klantisontevreden Aah top, dankjewel voor de opheldering! Ik ga jouw vraag nu verplaatsen naar de mobiele kant van de Community. Dan pakken de factuurspecialisten het op voor je! 😉

Al meer dan een half jaar bezig met tmobile om mijn kortingen zoals deze op het contract staan goed te krijgen. Elke maand minimaal 2x bellen en dan krijg je vervolgens nog niet de juiste korting. 2 weken geleden een mail gestuurd dat dit nu eens opgelost moet worden. Maar tot op heden nog geen bericht. Zelf toch maar weer gebeld en nu zou ik gebeld worden door de juiste afdeling en natuurlijk na 1,5 week nog steeds niet gebeld. Deze factuur betaal ik natuurlijk niet omdat na een half jaar mijn kortingen nog altijd niet geregeld zijn. Hiervoor ook al een officiële brief gestuurd, want tmobile houdt zich niet aan hun eigen gemaakte afspraken en ik hiermee het contract per direct kan opzeggen. Maar ook daar word geen gehoor aan gegeven. Wel kan ik berichten ontvangen dat ik mijn factuur moet betalen en zelfs nu ben ik afgesloten! Wat een waardeloos bedrijf!!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Van Sprew, goed dat je het aangeeft in dit topic en om hulp vraagt op de Community, daar zijn we voor! Ik kan op jouw naam geen actief T-Mobile Thuis contract vinden. Gaat het om een mobiel abonnement? In het laatste geval, plaats ik jouw vraag namelijk graag in hun deel van de Community. We komen eruit samen! 😎

Hoi Jason,


Bedankt voor je reactie.

Dit heeft inderdaad betrekking op mijn mobiele aansluiting. 

Hoop wel dat er nu eindelijk eens echt actie wordt ondernomen. Je moet t me niet kwalijk nemen als ik daar weinig vertrouwen in heb. Dit wordt mij namelijk al beloofd vanaf december 2019!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Van Sprew 

Ik zie dat onze specialisten nog bezig zijn met het onderzoek en het oplossen van je case. Excuses dat het wat langer duurt, maar weet dat ze er echt mee bezig zijn! Mocht ik in de tussentijd een update hebben, dan zal ik dat uiteraard delen!

Hoi,

Toch vervelend dit te lezen terwijl mij onlangs is verteld dat ik binnen een week zou worden gebeld. Nu lees ik dat ze er nog mee bezig zijn 1,5 week verder. Inmiddels ben ik afgesloten omdat ik mijn rekening niet heb betaald, wat ik bewust heb gedaan. Elke keer moet ik er zelf achteraan en het wordt niet geregeld, dan ga ik ook niet betalen. Maar zoals eerder aangegeven heb ik al een brief gestuurd en wordt t niet binnen de gestelde termijn opgelost, kan ik mijn contract per direct opzeggen zonder extra kosten. Heel jammer dit want was altijd zeer tevreden over t-mobile. Ik wilde ook verlegen, maar ik denk dat ik een overstap ga maken. 

Een groot zooitje.

 

ik heb vandaag totaal ruim 4,5 uur met de klantenservice zitten bellen. Einde van de ochtend werd duidelijk wat er moest gebeuren en waarom ik afgesloten was. Excuus excuus. Kreeg ik te horen. Maar de fout word gewoon opnieuw gemaakt. Dat terwijl mij vanmorgen nog met zekerheid werd vast gesteld dat ik nog €13,95 moest overmaken en dat verder alles gewoon netjes betaald was. Ik zou daarna weer worden aangesloten om volgende maand gecompenseerd te worden voor het feit dat ik 2 maanden geen diensten heb gehad. Maar nee. Of ik nu nog eens €69,17 over wil maken. Dat geld steek ik in een tatoeage op mijn voorhoofd waar in koeienletters DEBIEL komt te staan. Ook is mij toegezegd dat de medewerker die vanochtend nog garandeerde dat het kleine bedrag echt heen enige was, mij  zou terug bellen voor opheldering. Mooi niet dus. En de rest van mijn geld... daar mag ik naar fluiten en dat zonder levering van diensten. Ik trek alles weg wat ik bij de t-mobile heb lopen. 

Reputatie 4
Badge +2

Beste @Rene1992,

Allereerst excuses voor het ongemak, dit had niet mogen gebeuren. Mijn collega's hebben er al voor gezorgd dat wij € 35,- zullen crediteren op de factuur van augustus. Daarnaast ben ik blij om te zien dat je inmiddels weer gebruik kan maken van onze diensten. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, hoor ik dat heel graag. Voor nu nog een hele fijne week gewenst.

Opgelost.

 

Het heeft onnodig veel geduld en energie gekost, maar na voor de zoveelste keer te hebben gebeld, ben ik dan eindelijk geholpen. De laatste collega in kwestie is er ook wel eentje waar heel veel klantenservice medewerkers een voorbeeld aan mogen nemen. Eerst de klant en dan het bedrijf. Oftewel ze koos ervoor eerst duidelijkheid te scheppen over het probleem en met mij mee te denken. Pas daarna heeft ze gekeken naar hoe dit plaatje in de bedrijfspolicy valt. En zo hoort het. Heb hiervoor enorm het gevoel gehad dat men gewoon niet wilde begrijpen wat er nou precies mis ging en waar mijn frustratie in lag. Deze medewerkster heeft echt de tijd genomen en initiatief getoond. Top.

Reageer