Vraag

Klacht Klantenservice T-Mobile Thuis

• 23 februari 2021
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 6
Badge +6

Omschrijving van de klacht:

Ik ben al een aantal maanden bezig met een probleem wat door T-Mobile zelf is veroorzaakt. Het gaat om een onterechte boete t.w.v. € 165,00. Deze boete is meerdere malen in rekening gebracht en er zijn meerdere aanmaningen gestuurd. Na herhaaldelijk contact met de klantenservice via verschillende kanalen (telefoon, chat en Facebook Messenger) mocht ik de boetes en aanmaningen als niet verzonden beschouwen (dit heb ik zwart op wit). Ik ben er daarom van uit gegaan dat het probleem was opgelost. Echter, werden wij een week geleden zonder enige waarschuwing geblokkeerd en hebben wij 4,5 uur geen gebruik kunnen maken van internet. Dit terwijl mijn vader en ik beide thuiswerken vanwege Corona. uiteindelijk hebben wij de boete van €165,00 betaald om de blokkade op te heffen. Ons is beloofd dat deze zou worden gecrediteerd, echter lijkt dat ook niet goed te gaan want de betaling van E 165.00 is niet bekent.

Waar zit het probleem:

Het probleem lijkt in eerste instantie bij het retourproces te zitten (zie mijn eerdere topic). Na de overstap naar een andere logistieke dienstverlener op Schiphol gaat dit niet vlekkeloos. Daarnaast lijkt de klantenservice niet goed op elkaar te zijn afgestemd. Ik moet het probleem telkens opnieuw uitleggen en de bewijzen elke keer opnieuw aanleveren. Medewerkers lijken niet alles te archiveren. 

Gewenste oplossing:

T-Mobile Thuis dient z.s.m. de €165.00 terug te storten. Daarnaast verwacht ik excuses en een compensatie voor de onaangekondigde en onterechte blokkade van ruim 4,5 uur.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hi @stefan.1997 ,

Goed dat je dit bij ons aankaart! Ik ga graag met je opzoek naar een oplossing. Ik ben mij meteen gaan verdiepen in de situatie en zie dat er al best wat contact is geweest met de collega’s van de klantenservice. Toch denk ik dat we nog wat stappen kunnen zetten! 

Ik begrijp dat op dit moment Certin al de zaak op zich heeft genomen en dat kan ook verklaren waarom wij de boete niet terugvinden in ons systeem. Om dit toch goed in kaart te brengen en ervoor te zorgen dat we de vergoeding kunnen verwerken, wil ik je vragen om een afschrift te tonen waarop de boete zichtbaar is. Je kan deze sturen naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Vergeet daarbij niet je klantennummer in te begrijpen, zodat we deze direct kunnen terugvinden. Wil je me het laten weten wanneer je de e-mail hebt gestuurd? Dan kunnen we kijken naar de volgende stappen. Ik hoor graag van je!

Reputatie 6
Badge +6

Die informatie heb ik per mail en per brief al toegestuurd!

Reputatie 6
Badge +6

Net weer een uur aan de telefoon gehangen met zowel de klantenservice als de financiële afdeling. 

Niemand kan of wil mij helpen. Het lijkt er op dat T-Mobile de klantenservice expres vleugellam maakt. Medewerkers kunnen buiten een TV-box of modem herstarten eigenlijk niks. Als er iets groters aan de hand is ben je overgeleverd aan afdelingen die onbereikbaar zijn voor klanten, die wachttijden van meer dan twee weken hanteren. 

Als alles goed gaat heb ik over maar liefst 35 dagen MIJN €165,00 terug. Dan heb ik bijna 2 maanden op mijn eigen geld moeten wachten. De transactie is eigenlijk nog steeds zoek. Dus misschien kan ik nog langer wachten. 

Kortom, de klantenservice van T-Mobile is weer terug op het niveau van het Youp van ‘t Hek tijdperk. Als je echt een probleem hebt wordt je gewoon niet geholpen. Ik heb gewoon medelijden met de klantenservice medewerker die klanten keer op keer aan het lijntje moeten houden en moeten vertellen dat zij niks voor hen kunnen doen!

Kom op T-Mobile, heb ballen neem jullie verlies, geef volledige openheid van zaken, geef de fouten toe, geef mij mijn €165,00 zsm terug en compenseer ruimhartig!

Reputatie 3

@stefan.1997 

Niet om te stoken maar vaak is een klacht indienen voor alle partijen beter. Helaas is (1e lijn) support vaak onredelijk onderschoven en uitgeperst

@Boris escaleren die hap (en documenteren ;) )

Reputatie 7
Badge +8

Hi @agentx, er valt wat dat betreft niet zoveel te escaleren, wij zijn het eindstation. :wink: Dat gezegd hebbende kan ik al wel vast wat meer duidelijkheid bieden. Ik heb alle credits en facturen naast elkaar gelegd en kom op een ander bedrag uit dan onze partner Certin. Ik heb het hele verhaal voorgelegd aan de collega die verantwoordelijk is voor facturatie om de onderste steen boven water te krijgen en ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug @stefan.1997

Reputatie 6
Badge +6

@Brian, fijn dat je het op pakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niks meer van begrijp. Wel begrijp ik dat er heel wat is mis gegaan. 

Reageer