Beantwoord

Klacht oplevering nieuw abonnement

• 11 september 2019
  • 1 reactie
  • 238 Bekeken

Aangezien ik nergens met mijn klacht terecht kan, doe ik het via hier.

T-mobile

Betreft: overschrijding levertermijn

Zoetermeer 11/09/2019

Geachte heer of mevrouw,

Op 16-06-2019, kocht ik bij u T-mobile thuis (inclusief installatiegarantie).

Het pakket heb ik netjes binnen de gestelde termijn mogen ontvangen. Echter is de komst van de monteur uitgebleven en dit meerdere malen. Dit tot grote ergernis en financiële schade. Ik zal dit hieronder in detail uitleggen.

Ongeveer vier maanden geleden heb ik gekozen voor T-mobile thuis. Eén van de hoofdredenen was omdat T-mobile garandeert dat het pakket zal werken (dit heb ik telefonisch bevestigd gekregen). Omdat ik nu bij Ziggo zit en internet via de COAX wordt geleverd voorzag ik al problemen bij het overstappen naar T-mobile. Ik heb namelijk geen internet kabels in mijn woonkamer. Wel heb ik loze leidingen waarin deze kabels door de monteur kunnen worden getrokken. T-mobile heeft dit telefonisch bevestigd.

Echter anno 3 maanden later, lag het pakket nog steeds ongeopend in huis. Ik heb al 2 afspraken gemaakt met T-mobile (Gideon) maar beide keren zijn deze niet komen opdagen. Daarnaast bleef T-mobile incasseren en dreigbrieven sturen over kosten. U zult begrijpen dat ik deze incasso’s heb geweigerd. Om dit zeker te weten heb ik iemand via de chat van Tmobile benaderd die dit ook heeft bevestigd.

Ik vind dit een rot situatie en had mij dit heel anders voorgesteld. Ik ben al jaren klant van T-mobile en heb nooit vervelende ervaringen gehad. Maar om iemand 4 maanden lang zonder internet te laten zitten (afhankelijk) vind ik belachelijk en ongepast. Ik heb hierdoor veel leed gehad.

Wat ik ook graag kwijt wil is dat bij de 2e afspraak die ik had gemaakt pas werd medegedeeld dat er waarschijnlijk kosten aan verbonden zullen zitten als de monteur kabels moet gaan trekken. Als ik dit eerder had geweten en de medewerker mij de juiste info had gegeven had ik dus nooit de overstap naar T-mobile gemaakt.

Ondanks dit alles heb ik T-mobile nogmaals de kans gegevens een monteurs afspraak in te plannen en wederom is deze op het laatste moment afgezegd door Gidion omdat de ticket niet goed was aangemaakt door T-mobile. Wederom een klap in mijn gezicht.

Inmiddels was ik er behoorlijk klaar mee en heb ik van alles geprobeerd om in ieder geval alle bedragen die door T-mobile geprobeerd werd om af te schrijven te laten crediteren. Dit vanwege de vele dreigbrieven. Dit lukt niet omdat dit constant werd afgewezen. Daarnaast wilde ik het pakket per direct opzeggen wat ook niet lukte. Pas na 10 x bellen is dit eindelijk gelukt. Het pakket wordt nu opgezegd en de bedragen worden gecrediteerd (modem is nooit aangesloten geweest en pakket is ongeopend)

Ik stel u aansprakelijk voor de hieruit voortvloeiende kosten en schade.

Ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken na dagtekening van deze brief schriftelijk te reageren.

Met vriendelijke groet,

Milad Sarvari
icon

Beste antwoord door Brian 17 september 2019, 13:11

Hi @Milados, wat jammer om te horen dat het niet gelukt is met de installatie! Wat maakte dat het niet gelukt is met de monteursafspraken? Zo te lezen is de opzegging inmiddels in gang gezet, als ik nog iets voor je kan betekenen stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hi @Milados, wat jammer om te horen dat het niet gelukt is met de installatie! Wat maakte dat het niet gelukt is met de monteursafspraken? Zo te lezen is de opzegging inmiddels in gang gezet, als ik nog iets voor je kan betekenen stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan ga ik meteen voor je aan de slag!

Reageer