Beantwoord

Klacht opzegging

• 31 januari 2019
  • 1 reactie
  • 407 Bekeken

In augustus 2018 heb ik mijn thuis abonnement opgezegd. Netjes mij apparatuur terug gestuurd zoals aangegeven.

daarna kreeg ik een brief, daar stond in dat ik nog mijn spullen terug moest sturen, met als opmerking, als ik dit al gedaan had, dan kon ik de brief als onverzonden beschouwen. Dat laatste ook gedaan gezien ik t al had opgestuurd.

Daarna nog 2 van dezelfde brieven gekregen. na gebeld en gechat te hebben werd mij op 22 oktober belooft dat het in orde werd gemaakt.
Daarna toch nog een brief gekregen met een rekening van 90,- voor niet ontvangen apparatuur, weer gebeld en er werd aangegeven dat ze deze gecrediteerd wordt. helaas daarna opnieuw aanmaning, opnieuw bellen, opnieuw aanmaningen en weer opnieuw bellen. vorige week voor de laatste keer gebeld en ik kon de mail met de laatste herinnering +administratie kosten als on verzonden beschouwen.
nu een week later krijg ik een brief van certin met 90,- + 40 incasso kosten.

Ik wordt op dit moment echt ontzettend pissig van jullie afhandeling. beste moderator los dit op. De volgende reactie gaat via de geschillencommissie en niet meer via jullie.
icon

Beste antwoord door Cheyenne 14 februari 2019, 13:15

Hoi Frank15, sorry voor mijn late reactie. Jouw topic is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. De situatie die je hier beschrijft is natuurlijk niet fijn. Sorry voor het gevoel wat we je hebben gegeven! Gelukkig zie ik dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice. Mij rest dan niets anders dan jou een fijne dag te wensen! 😄
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hoi Frank15, sorry voor mijn late reactie. Jouw topic is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. De situatie die je hier beschrijft is natuurlijk niet fijn. Sorry voor het gevoel wat we je hebben gegeven! Gelukkig zie ik dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice. Mij rest dan niets anders dan jou een fijne dag te wensen! 😄

Reageer