Beantwoord

Klacht over guidion installatie service

• 5 juni 2018
  • 5 reacties
  • 919 Bekeken

Vandaag 5 juni was er een afspraak tussen 10:00 en 12:00 om tmobile thuis te installeren door guidion. De monteur is geweest, heeft na eigen zeggen 3 keer aangebeld en is toen weer weg gegaan. Terwijl ik gewoon thuis op hem aan het wachten was.
Er kon een intercom storing zijn of misschien drukte hij op de verkeerde bel, maar hij heeft geen telefonisch contact gezocht. Wel heeft hij met zijn telefoon fotos gemaakt dat hij er was, maar met diezelfde telefoon niet even gebeld.

Ik hoop dat u snapt dat ik hier erg boos over ben want ik moest zelf contact opnemen om te horen dat hij is geweest en dat er niets aan gedaan kon worden.

Ik dien hierbij mijn klacht in.
Het is uitermate onprofessioneel dat de expert niet eens even belt, met als gevolg dat ik 3 uur kwijt ben hier aan.
Ik zou hier graag voor gecompenseerd willen worden. Want ik was gewoon thuis.

Ik belde meerdere malen met guidion, waar ze heel ongeïnteresseerd zeiden ‘de monteur is niet verplicht te bellen’
Ik vind het kwalijk dat ik nu 3 uur van Mn dag verloren heb. Van de kast naar de muur gestuurd wordt en eindstand voorlopig nog geen internet heb. Het ergste vind ik dat mijn klacht niet gehoord wordt.
Ik heb nu al spijt van Mn tmobile thuis.
Als er zo met klanten wordt omgegaan voordat ze nog maar 1 moment van de service gebruik hebben gemaakt gruwel ik voor wat er nog komen gaat.
icon

Beste antwoord door Brian 11 juni 2018, 14:56

Hi Max, ik zie het inmiddels helemaal gelukt is en dat de monteur een dag later meteen bij je langs is geweest, helemaal goed! Excuses voor de vertraging en welkom Thuis!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo max,

balen zeg dat je de monteur bent mis gelopen.

Het klopt dat monteurs niet hoeven te bellen, de afspraak is immers bij jou thuis. het enige wat je hoeft te doen is de deur open te doen als de bel gaat. doet je bel het niet dan is dat in principe wel je eigen verantwoording.

ik kan me best voorstellen dat je er van baalt, denk je je zaken op orde te hebben doet de bel het niet.
Ik ben blij dat je kan inleven, maar het is iets wat kort door de bocht te zeggen dat de bel mijn verantwoordelijkheid is wanneer ik in een 15 verdiepingen tellende flat woon.
Ik snap wat je bedoelt zou het zijn als ik zou liggen te slapen, in de tuin zou zitten of in een rijtjeshuis had gewoond waar de bel echt mijn verantwoordelijk zou zijn.
Ik weet pas dat er een storing is als iemand mij opbelt en dat Meldt Als de monteur wel de moeite neemt foto's te trekken, maar niet met die zelfde telefoon mij opbelt breekt mijn klomp.

Het is niet alsof er morgen weer eentje voor mn deur staat. Ik zal zeker wel weer een week moeten wachten.
Dit had makkelijk verkomen kunnen worden.
Ik overweeg mn abbo te annuleren.
Want zo ga je niet met klanten om
Reputatie 6
Badge +7
Hi Max, ik zie het inmiddels helemaal gelukt is en dat de monteur een dag later meteen bij je langs is geweest, helemaal goed! Excuses voor de vertraging en welkom Thuis!
Vandaag 9 juli zou er een monteur tussen 10.00 en 12.00u langskomen om na onze verhuizing Tmobile thuis te installeren.

De monteur is langsgeweest en heeft na eigen zeggen aangebeld. Hij heeft zelfs een foto gemaakt van de voordeur als ''bewijs'' dat er niemand thuis was.
Nou is het zo dat mijn partner hoogzwanger thuis zit en geen kant op kan. Er was dus iemand thuis. Er is NIET aangebeld. Er is NIET aangeklopt. Sterker nog; als je door het raampje kijk zie je gewoon activiteit.

Na het bellen met de T-mobile klantenservice (vriendelijke medewerker) ben ik niets opgeschoten. t-mobile wijst met de vinger na guidion. Na het bellen met Guidion (waar je eerst 20 min in de wacht staat, vervolgens een medewerker aan de lijn krijgt die geen enkele empathie toont) is de eerst volgende mogelijkheid voor de installatie pas over 10 dagen.

Na het lezen van letterlijk tientallen klachten betreft afspraken die Guidion niet nakomt snap ik niet dat jullie als T-Mobile met zo'n bedrijf in zee gaan.

Ik ben klant vanaf het eerste uur. Vanaf het moment dat jullie mijn Mobiele Ben abonnement hebben overgenomen een jaar of 17 geleden. Zo ga je toch niet met trouwe klanten om?

Ik ben woest! De monteur is een smerige leugenaar en wij zitten 10 dagen langer zonder internet/telefonie en televisie. Dit is onacceptabel. Tevens hebben wij diverse keren Data moeten bijkopen op onze mobieltjes. Ik verwacht een compensatie.
Reputatie 7
Badge +20
@Mijnals

Je hebt hier ook een eigen topic over aangemaakt. Ik begrijp dat je gefrustreerd bent, maar het is niet de bedoeling dat je meerdere keren hetzelfde bericht plaatst, aangezien dit als spammen wordt gezien.

Aangezien dit topic ruim een jaar oud is gaat dit topic op slot.