Graag wil ik melden dat ik wat problemen heb ondervonden met de klantenservice/internet van T-Mobile.
Ik heb sinds het begin van T-Mobile Thuis (10 mei 2017) al een niet stabiele internet, dat heb ik aan T-Mobile gemeld en die hebben uiteindelijke een monteur gestuurd voor een Wi-Fi analyse, wat ik keurig vind van T-Mobile.
Conclusie van monteur is dat ik in een grote flat woon en dus pech heb dat er veel mensen gebruik maken van hetzelfde internetinfrastructuur, advies was om gebruik te maken van 5-GHZ verbinding, maar niet al onze apparaten kunnen hiermee verbonden worden, zo wel dan is de verbinding naar mijn gevoel stabieler maar de Wi-Fi signaal is korter.
Ook kreeg de monteur een melding van (verrotte ISRA-kabels) en dat het aan KPN gecommuniceerd zal worden, tot op heden daar nog niks over gehoord.
Onlangs nog naar T-Mobile gebeld om de internetsnelheid te upgraden, na een dag getest te hebben is er naar mijn gevoel niks veranderd, weer gebeld en is mij verteld dat er al een week storing is met de upgrade/downgrade systeem, dus ik moet afwachten tot het snelheid daadwerkelijk is verwerkt.
Op My T-Mobile bij Abonnementen heb ik een ander beeld van de maandprijs na de upgrade, de kortingen zijn niet meer zichtbaar, wat natuurlijk recht gezet moet worden.
Hierover naar T-Mobile gebeld gisteren, de Backoffice was niet te bereiken volgens een medewerkster, en ik zou vandaag teruggebeld worden, maar helaas niet terug gebeld.
Vandaag eind middag weer gebeld naar T-Mobile over de abonnementsprijs, ik werd in de wacht gezet, maar helaas na paar minuten is er opgehangen, ik weet niet of dat bewust is gebeurd maar het is heel beledigend naar de klant toe.
Ik wil duidelijk maken dat ik heel blij ben dat ik alsnog internet heb, bedankt Beste,
Graag wil ik melden dat ik wat problemen heb ondervonden met de klantenservice/internet van T-Mobile.
Ik heb sinds het begin van T-Mobile Thuis (10 mei 2017) al een niet stabiele internet, dat heb ik aan T-Mobile gemeld en die hebben uiteindelijke een monteur gestuurd voor een Wi-Fi analyse, wat ik keurig vind van T-Mobile.
Conclusie van monteur is dat ik in een grote flat woon en dus pech heb dat er veel mensen gebruik maken van hetzelfde internetinfrastructuur, advies was om gebruik te maken van 5-GHZ verbinding, maar niet al onze apparaten kunnen hiermee verbonden worden, zo wel dan is de verbinding naar mijn gevoel stabieler maar de Wi-Fi signaal is korter.
Ook kreeg de monteur een melding van (verrotte ISRA-kabels) en dat het aan KPN gecommuniceerd zal worden, tot op heden daar nog niks over gehoord.
Onlangs nog naar T-Mobile gebeld om de internetsnelheid te upgraden, na een dag getest te hebben is er naar mijn gevoel niks veranderd, weer gebeld en is mij verteld dat er al een week storing is met de upgrade/downgrade systeem, dus ik moet afwachten tot het snelheid daadwerkelijk is verwerkt.
Op My T-Mobile bij Abonnementen heb ik een ander beeld van de maandprijs na de upgrade, de kortingen zijn niet meer zichtbaar, wat natuurlijk recht gezet moet worden.
Hierover naar T-Mobile gebeld gisteren, de Backoffice was niet te bereiken volgens een medewerkster, en ik zou vandaag teruggebeld worden, maar helaas niet terug gebeld.
Vandaag eind middag weer gebeld naar T-Mobile over de abonnementsprijs, ik werd in de wacht gezet, maar helaas na paar minuten is er opgehangen, ik weet niet of dat bewust is gebeurd maar het is heel beledigend naar de klant toe.
Ik wil duidelijk maken dat we heel blij zijn dat we internet hebben thuis, bedankt T-Mobile, maar we hebben toch recht op een stabiele internet en op klantvriendelijke service daar betaal ik ook netjes maandelijks voor.
Ook wil ik duidelijk maken dat ik daarnaast een mobiele abonnement heb van T-Mobile en daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Hiervoor hadden we een andere provider zonder de naam te noemen een aantal jaren, en zowel de ADSL-verbinding als de snelheid als de klantenservice was dik in orde.
Graag passende oplossing voor mijn klachten, misschien als het mogelijk is contract ontbinding met wederzijds tevredenheid.
Alvast bedankt.
Rajaa
Beste antwoord door Hidden.nld
Welkom op het forum.
Het zit allemaal niet mee begrijp ik.
De snelheid van je internet verbinding en je WiFi moet je los van elkaar gaan zien.
Je heb de snelheid die bij je binnen komt wat afhankelijk is van je abonnement en maximaal haalbare op je locatie. en de snelheid van je WiFi welke afhankelijk is van je omgeving.
Als je snelheid op de wifi niet snel genoeg is ten opzichte van je abonnement dan heeft upgraden ook niet veel zin. Kan je vertellen of je de snelheid wel haalt met een kabel aangesloten op het modem ?
Voor meer informatie over WiFi https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/info-help-mijn-wifi-valt-weg-276063
Voor meer info over de wifi service: https://www.t-mobile.nl/thuis/wifi-service