Beantwoord

Klacht over T-Mobile Thuis

• 26 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 1975 Bekeken

Beste,

Graag wil ik melden dat ik wat problemen heb ondervonden met de klantenservice/internet van T-Mobile.

Ik heb sinds het begin van T-Mobile Thuis (10 mei 2017) al een niet stabiele internet, dat heb ik aan T-Mobile gemeld en die hebben uiteindelijke een monteur gestuurd voor een Wi-Fi analyse, wat ik keurig vind van T-Mobile.

Conclusie van monteur is dat ik in een grote flat woon en dus pech heb dat er veel mensen gebruik maken van hetzelfde internetinfrastructuur, advies was om gebruik te maken van 5-GHZ verbinding, maar niet al onze apparaten kunnen hiermee verbonden worden, zo wel dan is de verbinding naar mijn gevoel stabieler maar de Wi-Fi signaal is korter.
Ook kreeg de monteur een melding van (verrotte ISRA-kabels) en dat het aan KPN gecommuniceerd zal worden, tot op heden daar nog niks over gehoord.

Onlangs nog naar T-Mobile gebeld om de internetsnelheid te upgraden, na een dag getest te hebben is er naar mijn gevoel niks veranderd, weer gebeld en is mij verteld dat er al een week storing is met de upgrade/downgrade systeem, dus ik moet afwachten tot het snelheid daadwerkelijk is verwerkt.

Op My T-Mobile bij Abonnementen heb ik een ander beeld van de maandprijs na de upgrade, de kortingen zijn niet meer zichtbaar, wat natuurlijk recht gezet moet worden.
Hierover naar T-Mobile gebeld gisteren, de Backoffice was niet te bereiken volgens een medewerkster, en ik zou vandaag teruggebeld worden, maar helaas niet terug gebeld.

Vandaag eind middag weer gebeld naar T-Mobile over de abonnementsprijs, ik werd in de wacht gezet, maar helaas na paar minuten is er opgehangen, ik weet niet of dat bewust is gebeurd maar het is heel beledigend naar de klant toe.

Ik wil duidelijk maken dat ik heel blij ben dat ik alsnog internet heb, bedankt Beste,

Graag wil ik melden dat ik wat problemen heb ondervonden met de klantenservice/internet van T-Mobile.

Ik heb sinds het begin van T-Mobile Thuis (10 mei 2017) al een niet stabiele internet, dat heb ik aan T-Mobile gemeld en die hebben uiteindelijke een monteur gestuurd voor een Wi-Fi analyse, wat ik keurig vind van T-Mobile.

Conclusie van monteur is dat ik in een grote flat woon en dus pech heb dat er veel mensen gebruik maken van hetzelfde internetinfrastructuur, advies was om gebruik te maken van 5-GHZ verbinding, maar niet al onze apparaten kunnen hiermee verbonden worden, zo wel dan is de verbinding naar mijn gevoel stabieler maar de Wi-Fi signaal is korter.
Ook kreeg de monteur een melding van (verrotte ISRA-kabels) en dat het aan KPN gecommuniceerd zal worden, tot op heden daar nog niks over gehoord.

Onlangs nog naar T-Mobile gebeld om de internetsnelheid te upgraden, na een dag getest te hebben is er naar mijn gevoel niks veranderd, weer gebeld en is mij verteld dat er al een week storing is met de upgrade/downgrade systeem, dus ik moet afwachten tot het snelheid daadwerkelijk is verwerkt.

Op My T-Mobile bij Abonnementen heb ik een ander beeld van de maandprijs na de upgrade, de kortingen zijn niet meer zichtbaar, wat natuurlijk recht gezet moet worden.
Hierover naar T-Mobile gebeld gisteren, de Backoffice was niet te bereiken volgens een medewerkster, en ik zou vandaag teruggebeld worden, maar helaas niet terug gebeld.

Vandaag eind middag weer gebeld naar T-Mobile over de abonnementsprijs, ik werd in de wacht gezet, maar helaas na paar minuten is er opgehangen, ik weet niet of dat bewust is gebeurd maar het is heel beledigend naar de klant toe.

Ik wil duidelijk maken dat we heel blij zijn dat we internet hebben thuis, bedankt T-Mobile, maar we hebben toch recht op een stabiele internet en op klantvriendelijke service daar betaal ik ook netjes maandelijks voor.
Ook wil ik duidelijk maken dat ik daarnaast een mobiele abonnement heb van T-Mobile en daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Hiervoor hadden we een andere provider zonder de naam te noemen een aantal jaren, en zowel de ADSL-verbinding als de snelheid als de klantenservice was dik in orde.

Graag passende oplossing voor mijn klachten, misschien als het mogelijk is contract ontbinding met wederzijds tevredenheid.

Alvast bedankt.

Rajaa
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 26 oktober 2017, 22:50

Hallo Rajaa,

Welkom op het forum.
Het zit allemaal niet mee begrijp ik.
De snelheid van je internet verbinding en je WiFi moet je los van elkaar gaan zien.
Je heb de snelheid die bij je binnen komt wat afhankelijk is van je abonnement en maximaal haalbare op je locatie. en de snelheid van je WiFi welke afhankelijk is van je omgeving.
Als je snelheid op de wifi niet snel genoeg is ten opzichte van je abonnement dan heeft upgraden ook niet veel zin. Kan je vertellen of je de snelheid wel haalt met een kabel aangesloten op het modem ?
Voor meer informatie over WiFi https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/info-help-mijn-wifi-valt-weg-276063
Voor meer info over de wifi service: https://www.t-mobile.nl/thuis/wifi-service
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Staat er nu twee keer hetzelfde verhaal?
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Rajaa,

Welkom op het forum.
Het zit allemaal niet mee begrijp ik.
De snelheid van je internet verbinding en je WiFi moet je los van elkaar gaan zien.
Je heb de snelheid die bij je binnen komt wat afhankelijk is van je abonnement en maximaal haalbare op je locatie. en de snelheid van je WiFi welke afhankelijk is van je omgeving.
Als je snelheid op de wifi niet snel genoeg is ten opzichte van je abonnement dan heeft upgraden ook niet veel zin. Kan je vertellen of je de snelheid wel haalt met een kabel aangesloten op het modem ?
Voor meer informatie over WiFi https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/info-help-mijn-wifi-valt-weg-276063
Voor meer info over de wifi service: https://www.t-mobile.nl/thuis/wifi-service
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Rajaa,

Je ervaring heeft pluspunten, maar ook wat minpunten. Ik denk graag mee. Hidden.nld heeft al wifi tips gedeeld. Om te checken of het goed gaat met je vaste verbinding kun je een snelheidstests doen. Haal je jouw abonnementssnelheid? Wil je alsnog je snelheid verhogen dan is dat zeker waard om na te vragen bij ons. Maar eerst kijken of je huidige snelheid wel gehaald wordt. 😉
Ik heb T mobile thuis aangevraagd denk alles bij een provider dat is makelijk. Komen ze vandaag glasvezel naar binnen brengen. Krijg ik uurtje later mailtje om een afspraak te maken voor de vervolg monteur echter nu wordt pas duidelijk wat het inhoud !!!! Moeten er naar elke tv een utp kabel gelegd worden 😔 en mijn dochter der oude tv kan je niks meer mee alleen de smart tv”s kunnen aangesloten worden. Waardeloos ik zeg geen t mobile thuis ga morgen ochtend bellen willen ze abonenent niet ontbinden maak ik er werk van, tros radar zal er van smullen
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Paulo5000,

Welkom op het forum!
Wat vervelend dat het allemaal als een verrassing komt. Heb je de keuze goed onderzocht voor dat je de stap maakte ? Alleen de kabelaars zoals ziggo maken gebruik van coax kabels. echter heb je geen keuze. alle andere glasvezel en dsl providers maken gebruik van utp bekabeling voor de tv settopbox. deze kan je aansluiten aan elke tv met hdmi. (of klassieke tv met scart) je kan wel gebruik maken van bikvoorbeeld een chromecast voor de andere tv’s
gezien de aansluiting al ver gevorderd is netekend dat ook dat de 14dagen bedenktijd al voor bij is. ben dus bang dat ze bij radar niet zoveel voor je kunnen betekenen.
Je zou tv-anywhere kunnen gebruiken. Dat kan op je gsm en tablet. Met chromecast kan je het streamen naar je tv. Je hebt dan 3 aansluitingen. Wel moet je dan 3 chromecasten kopen, maar je heb dan geen kabels nodig. Die kan je niet op een scartkabel aansluiten alleen op hdmi.
https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/tv-anywhere#anywhereapp
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/vernieuwde-app-tv-anywhere-nu-met-meer-mogelijkheden-een-nieuwe-look-en-extra-zenders-302685
En dreigen met trosrad enz zal weinig zin hebben. Je hebt ook zelf een onderzoeksplicht. Uitzondering is dat je tmobile het expliciet heeft aangegeven dat het wel kan.
Als je een magnetron koopt en je kan er geen appeltaarten in bakken kan je dat de winkel niet verwijten, behalve als ze in de winkel hebben verteld dat je in de magnetron appeltaarten kunt bakken.

Reageer