Beantwoord

Klacht over verhuizing abonnement

• 2 juni 2018
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Mijn schoonvader ging verhuizen en zijn t-mobilethuis abonnement verhuisde mee. Zijn nieuwe abonnement zou worden aangesloten op 1 juni door een monteur. Tot mijn verbazing krijgt hij een brief waarin de diensten op zijn oude abonnement worden beeindigd op 25 mei. Hij zou dus een week zonder telefoon etc zitten. Na bellen blijkt dat dit niet 25 mei is, maar 30 mei en wordt ook medegedeeld, dat per 30 mei het signaal op het nieuwe adres beschikbaar zou zijn, dus ruim voordat de monteur komt. Toch belt mijn schoonvader op op 28 mei, dat zijn telefoon, tv en internet uit de lucht zijn. Toch vervelend als er een medisch hulplijn op dat telefoonnummer meeloopt...
Een aantal keren gebeld, maar de klantenservice kon niets doen. Daarop via digitenne de TV weer aangesloten, en de telefoon doorgeschakeld naar een mobiel, zodat er wat bereikbaarheid was.
Op 1 juni staat de monteur op de stoep die het modem installeert, maar er blijkt helemaal geen signaal beschikbaar. De monteur weet te vertellen dat kpn binnen 3 werkdagen contact opneemt om een afspraak te maken. Dus dit kan nog wel even gaan duren. Vervolgens kreeg ik van T-Mobile wel een mail, dat de diensten vanaf nu beschikbaar zijn op het nieuwe adres. Ik heb een poging gedaan om de storingsdienst te bereiken, maar toen deze na 43 minuten de telefoon opnamen, werd mij doodleuk medegedeeld dat er geen info werd verstrekt over anderen en werd de verbinding verbroken. Bedankt T-Mobile, voor deze fijne gang van zaken.
icon

Beste antwoord door Brian 6 juni 2018, 15:36

Hi Mannie, dat verdient zeker niet de schoonheidsprijs als ik dit zo lees! Ik wil het graag goedmaken met je schoonvader! Het klopt dat wij alleen informatie mogen verstrekken aan de persoon die het abonnement af heeft gesloten. Nu de nieuwe privacyregels in zijn gegaan vorige maand geldt dit nog eens dubbel. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met meer informatie, ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi Mannie, dat verdient zeker niet de schoonheidsprijs als ik dit zo lees! Ik wil het graag goedmaken met je schoonvader! Het klopt dat wij alleen informatie mogen verstrekken aan de persoon die het abonnement af heeft gesloten. Nu de nieuwe privacyregels in zijn gegaan vorige maand geldt dit nog eens dubbel. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met meer informatie, ik hoor graag van je!

Reageer