Beantwoord

klacht T-mobile thuis

• 25 januari 2018
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Goede dag,

Ik ben sinds kort klant geworden van T-mobile thuis. Alleen heeft het bij mij amper gewerkt. Er zijn sindsdien 2 storingen gemeld bij T-mobile. De laatste is nog niet opgelost. De storing is nu 10 dagen gaande. Ik bel elke dag met jullie klantenservice en krijg elke dag iemand anders aan de telefoon die mij hetzelfde zegt: het probleem is bekend en KPN moet contact opnemen met mij. In het begin moest ik 5 werkdagen wachten op KPN want dat is de limiet waar ze mee werken. Nadat deze deadline is verstreken met een paar dagen, is deze smoes niet meer te gebruiken. Ik hoor nu dat de backoffice weer een dringend verzoek geeft gedaan bij KPN. En het gaat zo maar door. Ik word van de kast naar de muur gestuurd. In de tussen tijd ben ik geen enkele keer opgebeld door t-mobile om eens na te vragen of KPN mij heeft gebeld bijvoorbeeld. Nee! Dat doet T-mobile niet zei een van jullie medewerkers. Ik vraag me af alleen voor hoelang dit doorgaat? Wanneer zeggen jullie sorry maar we kunnen jou geen internet aanbieden, ga beter naar een concurrent?!

Met vriendelijke groeten

Zelsahli
icon

Beste antwoord door Brian 30 januari 2018, 12:31

Hi zelsahi, excuses voor de valse start! Ik zie dat de storing inmiddels is verholpen en je verbinding ziet er goed uit! Als je toch nog problemen ervaart laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi zelsahi, excuses voor de valse start! Ik zie dat de storing inmiddels is verholpen en je verbinding ziet er goed uit! Als je toch nog problemen ervaart laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!

Reageer