Beantwoord

Klacht T-mobile thuis

• 5 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

Op 30 juli 2019 is mijn contract bij T-Mobile thuis ingegaan. Op die dag zou ik internet en tv krijgen. Dit is niet gebeurd (zwart beeld en geen verbinding).

Na contact met de klantenservice bleek er een storing te zijn. De volgende dag moest alles werken. Dit was niet het geval. Weer 30 minuten in de wacht en vervolgens bleek een kabel buiten mijn huis door KPN niet te zijn omgezet (was dag daarvoor niet goed gecontroleerd vertelde medewerker).

T-mobile heeft een monteur gestuurd (afspraak eerst na 3 weken gepland en na contact en weer half uur in de wacht kon het op 2 augustus). Deze monteur kwam vervolgens op vrijdag 2 augustus langs. Hij constateerde dat een kabel buitenshuis niet was aangesloten en hij hiervan een opdracht moest geven aan kpn. Ik vertelde hem dat dit woensdag al bekend was en waarom die melding dan nog niet was gemaakt. Hij vertelde me dat volgens het contract met KPN altijd eerst een monteur moest langskomen. Op maandag 5 augustus zou ik internet en tv hebben en zou alles werken.

Vandaag (5 augustus) werkt het dus nog steeds niet. Weer een half uur in de wacht bij Tmobile met als antwoord: het verzoek is gisteren pas ingediend en de wachttijd bij backoffice om verzoeken in behandeling te nemen is 19(!) dagen. Ik heb aangegeven dat ik internet nodig heb voor mijn werk maar daar had t-mobile geen boodschap aan. Geen enkele oplossing wordt geboden.

Inmiddels al een week geen internet en tv en ik moet nog ruim 2 weken wachten. Ik heb daarom gevraagd de overeenkomst te ontbinden omdat zij het niet nakomen. Krijg ik als reactie: dan moet je wel een afkoopsom betalen. En verder geeft de medewerker aan dat de overeenkomst niet kan worden ontbonden omdat het buiten hun macht zou liggen (het omzetten van die kabel van kpn). Ik heb aangegeven dat ik een contract met t-mobile heb en niet met KPN. Het is de fout van t-mobile dat zij dergelijke afspraken hebben met KPN en daarbovenop niet juist en tijdig reageren en afspraken niet nakomen. Tmobile is het hier echter niet mee eens, vindt dat zij alles conform de regels doet en dat ik maar moet afwachten. Op de vraag wanneer ik internet en tv kon verwachten werd gereageerd dat ik maar moest afwachten en de datum niet bekend was.

Aangezien Tmobile haar verplichtingen niet nakomt en ook niet na lijkt te willen komen, wil ik haar in gebreke stellen voor het niet nakomen van de overeenkomst zoals opgenomen in de algemene voorwaarden. Naar welk emailadres kan ik de ingebrekestelling toesturen?
icon

Beste antwoord door Piotr 9 augustus 2019, 17:00

Hey @Liss6511,

Dat is geen fijn begin zo! Ik had je 't liefst een vlekkeloze start gegund. Inmiddels zie ik dat je contact hebt gehad met mijn collega en lees ik dat je internetverbinding het weer doet, helemaal top! Komende maandag staat er monteursafspraak gepland, de monteur gaat er vervolgens voor zorgen dat ook je TV weer zonder problemen gaat werken. Geef ons een seintje zodra alles 100% werkt, dan dienen we graag een vergoeding in voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je T-Mobile Thuis abonnement.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hey @Liss6511,

Dat is geen fijn begin zo! Ik had je 't liefst een vlekkeloze start gegund. Inmiddels zie ik dat je contact hebt gehad met mijn collega en lees ik dat je internetverbinding het weer doet, helemaal top! Komende maandag staat er monteursafspraak gepland, de monteur gaat er vervolgens voor zorgen dat ook je TV weer zonder problemen gaat werken. Geef ons een seintje zodra alles 100% werkt, dan dienen we graag een vergoeding in voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je T-Mobile Thuis abonnement.

Reageer