Beantwoord

Klacht T-Mobile Thuis

• 19 mei 2020
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Op 10 april heb ik na overleg besloten om een contract bij jullie af te nemen. Hierover heb ik een aantal keer contact gehad omdat ik er zeker van moest zijn dat het oversluiten van mijn contract juist en vlekkeloos zou verlopen. Vanwege de huidige situatie ben ik genoodzaakt vanuit huis te werken en zonder internetverbinding is dit niet mogelijk. 

Bij het aangaan van het contract heb ik aangegeven dat de gewenste overstapdatum 10 mei was, helaas was dit niet mogelijk en kon er pas op 14 mei een monteur bij mij thuis komen. Afgelopen week bleek echter dat het niet mogelijk was om de internetverbinding tot stand te brengen gezien het installatiepakket nog niet geleverd was. Tot op heden heb ik dit ook nog niet mogen ontvangen. 

Als oplossing heb ik een simkaart gekregen voor het maken van internetverbinding en het kijken van tv, echter is dit absoluut geen gewenste oplossing gezien de kwaliteit van deze verbinding. 

Gezien ik vanuit huis werk maar  geen internetverbinding heb, ben ik genoodzaakt mijn contract te annuleren en voor een andere oplossing te zorgen. ik heb het verzoek neergelegd om mijn abonnement bij jullie kosteloos te beeindigen, dit verzoek is afgewezen. Echter ben ik het hier absoluut niet mee eens, doordat ik via t-mobile geen aansluiting heb, heb ik kosten moeten maken om gebruik te kunnen maken van een internetverbinding. Daarnaast heb ik ook kosten moeten maken om dingen te regelen, ik ben telefonisch meerdere malen met jullie in contact geweest, heb een simkaart op moeten halen in de winkel etc. Ook is het zo dat ik zelf overal achteraan heb moeten bellen, vanuit t-mobile heeft niemand contact met mij opgenomen over de status van het installatiepakket. 

Tevens wil ik een klacht indienen over de wijze waarop het personeel van de klantenservice mij aanspreekt. Tijdens het telefonisch contact ben ik door twee verschillende collega's aangesproken met 'broer'. Hier ben ik absoluut niet van gediend maar tijdens het gesprek lag mijn focus meer op het regelen van mijn aansluiting en niet een discussie over respect naar klanten toe. 

Zoals u kunt begrijpen ben ik op dit moment over het algeheel zeer ontevreden over jullie service. Dit heeft mij doen besluiten om zowel mijn mobiele als vaste aansluiting bij jullie te annuleren. Graag wil ik via deze weg alsnog mijn contracht kostenloos opzeggen.

P.S. Ook staat dit op jullie site.

Wil je je T-Mobile Thuis bestelling annuleren? Tot het moment dat je diensten actief zijn, kan jij je bestelling annuleren. Dit doe je door te bellen met de Klantenservice. Dan helpen we je meteen met de annulering.

icon

Beste antwoord door Jason 20 mei 2020, 12:07

Hoi @MustafaE, wow wat een verhaal, ik schrik hier oprecht van! Laat ik beginnen met een formeel excuus namens het hele team. Het is absoluut niet de bedoeling dat je op deze manier aangesproken wordt. Ik zie dat jouw klacht al in behandeling genomen is en dat jouw aanvraag geannuleerd is conform de wens en regelgeving. 

Overigens sluit ik me volledig aan bij jouw bevindingen aangaande het communicatieproces: het mag niet gebeuren dat je niet op de hoogte wordt gehouden van de status van jouw bestelling. Ik hoop oprecht dat we je nog eens mogen verwelkomen zodra we de service kunnen bieden die jij van T-Mobile verwacht. Als er iets anders is wat ik voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community staat altijd klaar om je zo goed mogelijk te helpen. 

Voor nu: stay safe and strong in goede gezondheid! 💪

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MustafaE, wow wat een verhaal, ik schrik hier oprecht van! Laat ik beginnen met een formeel excuus namens het hele team. Het is absoluut niet de bedoeling dat je op deze manier aangesproken wordt. Ik zie dat jouw klacht al in behandeling genomen is en dat jouw aanvraag geannuleerd is conform de wens en regelgeving. 

Overigens sluit ik me volledig aan bij jouw bevindingen aangaande het communicatieproces: het mag niet gebeuren dat je niet op de hoogte wordt gehouden van de status van jouw bestelling. Ik hoop oprecht dat we je nog eens mogen verwelkomen zodra we de service kunnen bieden die jij van T-Mobile verwacht. Als er iets anders is wat ik voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community staat altijd klaar om je zo goed mogelijk te helpen. 

Voor nu: stay safe and strong in goede gezondheid! 💪

Reageer