Geachte heer, mevrouw,
Op 11-10-2019 zegde ik mijn mobiele abonnement op bij T-Mobile per 15-11-2019. Aangezien Klantvoordeel i.c.m. dit abonnement is geactiveerd, en daardoor mijn bestelde Internet 50 abonnement (€ 28,-) is geüpgrade naar het Internet 100 pakket (van € 31,- voor € 28,-), belde ik de klantenservice om te melden dat ik per 15-11-2019 € 28,- (i.p.v. € 31) wil blijven betalen en daardoor naar het reguliere 50 abonnement zou gaan. Dit zou per 15-11-2019 gebeuren, echter heb ik daarvan tot op heden geen bevestiging ontvangen. Zelf kon ik via My T-Mobile de mutatie niet verrichten per 15-11-2019 (wijzigingen gaan direct in) waardoor ik contact opnam met de klantenservice om de juiste wijziging uit te voeren, dat is kennelijk niet goed uitgepakt. Hierbij alsnog het verzoek van mij om mij per 15-11-2019 terug te zetten naar het Internet 50-pakket á € 28,- per maand.
Met vriendelijke groet,
Windows
Beste antwoord door Brian
Hi