Beantwoord

Klacht: Telefonische wijziging Internet-pakket niet verwerkt

  • 29 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Op 11-10-2019 zegde ik mijn mobiele abonnement op bij T-Mobile per 15-11-2019. Aangezien Klantvoordeel i.c.m. dit abonnement is geactiveerd, en daardoor mijn bestelde Internet 50 abonnement (€ 28,-) is geüpgrade naar het Internet 100 pakket (van € 31,- voor € 28,-), belde ik de klantenservice om te melden dat ik per 15-11-2019 € 28,- (i.p.v. € 31) wil blijven betalen en daardoor naar het reguliere 50 abonnement zou gaan. Dit zou per 15-11-2019 gebeuren, echter heb ik daarvan tot op heden geen bevestiging ontvangen. Zelf kon ik via My T-Mobile de mutatie niet verrichten per 15-11-2019 (wijzigingen gaan direct in) waardoor ik contact opnam met de klantenservice om de juiste wijziging uit te voeren, dat is kennelijk niet goed uitgepakt. Hierbij alsnog het verzoek van mij om mij per 15-11-2019 terug te zetten naar het Internet 50-pakket á € 28,- per maand. 

 

Met vriendelijke groet,

Windows 

icon

Beste antwoord door Brian 5 november 2019, 08:51

Hi @Windows, geen zorgen, als mijn collega’s de wijziging voor je door hebben gevoerd dan krijg je hier inderdaad geen bevestiging van. Je kan je snelheid aanpassen wanneer je wil! Het zou op 15-11 dus ook direct kunnen. Ik kijk het graag nog even voor je na zodat je zeker weet dat het goed gaat! Stuur mij hiervoor even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan ga ik voor je aan de slag.

Bekijk origineel

4 reacties

Waarom reageert de klantenservice hier niet op? 

Reputatie 4

Hoi Windows, De klanten service heeft op dit moment een enorme achterstand merk ik. ik heb ze zelf via twitter proberen aan te spreken maar na 4 dagen geen antwoord mogen ontvangen. Gelukkig heb ik mijn abbo issue nog zelf goed kunnen krijgen via de t-mobile portal. 

Ik ben bang dat het even wachten is. 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Windows, geen zorgen, als mijn collega’s de wijziging voor je door hebben gevoerd dan krijg je hier inderdaad geen bevestiging van. Je kan je snelheid aanpassen wanneer je wil! Het zou op 15-11 dus ook direct kunnen. Ik kijk het graag nog even voor je na zodat je zeker weet dat het goed gaat! Stuur mij hiervoor even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan ga ik voor je aan de slag.

Hi@Windows, geen zorgen, als mijn collega’s de wijziging voor je door hebben gevoerd dan krijg je hier inderdaad geen bevestiging van. Je kan je snelheid aanpassen wanneer je wil! Het zou op 15-11 dus ook direct kunnen. Ik kijk het graag nog even voor je na zodat je zeker weet dat het goed gaat! Stuur mij hiervoor even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan ga ik voor je aan de slag.

Hoi Brain, ik heb je een prive bericht verstuurd. ;)

Reageer