Beantwoord

Klachten die ik had en helaas nog heb

• 5 november 2017
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Heb veel problemen gehad met t-mobile thuis voordat je uiteindelijk echt wordt geholpen ben je weken onderweg , veel geld kwijt door het dagelijks moeten bellen 3 kwartier voordat je geholpen wordt heb je eindelijk iemand aan de lijn wordt de verbinding verbroken. het ene probleem opgelost weer een ander probleem. het liefst wil ik van mijn contract af ben het echt zo zat allemaal.
als compensatie voor al mijn klachten kreeg ik een maand gratis en telefoonkosten helaas is dit nog steeds niet gebeurd.
daarnaast heb ik al weken een nieuwe klacht ik neem veel op maar bij het afspelen heb ik zeker 10 keer een stilstaand beeld wat een minuut aanhoud.
Kan er over bellen wordt alles weer gereset wat betekent weer mijn opnames kwijt wat al te vaak is gebeurd maar betaal wel voor opnamedienst.
Vragen over waarom ik geen meerdere dingen tegelijk op kan nemen (dit kon altijd bij mijn andere providers) krijg ik geen antwoord op.
Dan kan ik nergens vinden hoe je bv dolby surround aan kan sluiten op het kastje.
Ja ik weet dit is veel maar het bellen ben ik beu omdat ik niet goed geholpen wordt .
dus nu maar hier eens proberen . hopelijk nu eens wel antwoorden waar ik wat mee kan.
icon

Beste antwoord door Sterre 29 december 2017, 11:01

Hi danjo!

Nogmaals excuses dat we dit bericht over het hoofd hebben gezien. Ik heb gereageerd in jouw andere bericht. Praten we daar verder? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi danjo!

Nogmaals excuses dat we dit bericht over het hoofd hebben gezien. Ik heb gereageerd in jouw andere bericht. Praten we daar verder? 🙂

Reageer