maar weer eens met de klantenservice gebeld met de vraag waar ik geen antwoord krijg op mijn vraag
wat denkt u bij het antwoord staat in de ticket (die ik niet kan zien omdat het een interne ticket is) dat de klant hierover niet gebeld hoeft te worden.
Als ik vandaag 12 dagen later niet had gebeld had ik nu nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad, overigens heb ik dat nu nog niet hoor.
Lang leve T-Mobile
Beste antwoord door Sterre
Allereerst wil ik duizendmaal excuses aanbieden voor het feit dat je geen reactie hebt gekregen op je e-mail. Het is inderdaad niet goed dat wij intern wel terugkoppeling hebben gekregen over de situatie, maar dat jouw e-mail meteen gesloten is zonder jou van informatie te voorzien. Bedankt dat je gebeld hebt en bedankt voor het geduld dat je getoond hebt! Onze technische dienst heeft jouw verbinding bekeken om te kijken of hier de oorzaak ligt waardoor jouw Flash Player crasht. De verbinding is echter helemaal in orde, jouw internetlijn is stabiel. Gebruik je de internetverbinding op je computer/laptop via wifi? Omdat dit signaal via de lucht gaat, is deze verbinding gevoelig voor instabiliteit. Probeer je internet via een bekabelde verbinding, dan weet je zeker dat je de mb's goed binnen krijgt op jouw apparaat. Laat je me weten of dit helpt? Zo niet, wil ik graag met je meekijken wat we samen verder kunnen doen aan het probleem dat jij ondervindt.