Beantwoord

Klachten over de klantenservice

Waarom word je zo slecht geholpen.
maar weer eens met de klantenservice gebeld met de vraag waar ik geen antwoord krijg op mijn vraag

wat denkt u bij het antwoord staat in de ticket (die ik niet kan zien omdat het een interne ticket is) dat de klant hierover niet gebeld hoeft te worden.

Als ik vandaag 12 dagen later niet had gebeld had ik nu nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad, overigens heb ik dat nu nog niet hoor.
Lang leve T-Mobile

icon

Beste antwoord door Sterre 4 april 2018, 11:09

Hi Johnbaba,

Allereerst wil ik duizendmaal excuses aanbieden voor het feit dat je geen reactie hebt gekregen op je e-mail. Het is inderdaad niet goed dat wij intern wel terugkoppeling hebben gekregen over de situatie, maar dat jouw e-mail meteen gesloten is zonder jou van informatie te voorzien. Bedankt dat je gebeld hebt en bedankt voor het geduld dat je getoond hebt! Onze technische dienst heeft jouw verbinding bekeken om te kijken of hier de oorzaak ligt waardoor jouw Flash Player crasht. De verbinding is echter helemaal in orde, jouw internetlijn is stabiel. Gebruik je de internetverbinding op je computer/laptop via wifi? Omdat dit signaal via de lucht gaat, is deze verbinding gevoelig voor instabiliteit. Probeer je internet via een bekabelde verbinding, dan weet je zeker dat je de mb's goed binnen krijgt op jouw apparaat. Laat je me weten of dit helpt? Zo niet, wil ik graag met je meekijken wat we samen verder kunnen doen aan het probleem dat jij ondervindt.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 2
Badge
Ja, da's niet zo netjes, maar hopelijk kunnen de mods hier je van meer info voorzien, hopelijk een oplossing. Maar het is geen garantie. Goed dat je het wel hier nog een keer aankaart.
Je drukt je nog netjes uit, dit is niet het enige hoor maar zal je de reeks van klachten die ik heb besparen,
En of het ook maar iets uit zal halen om het hier neer te zetten betwijfel ik T-Mobile heeft er geregeld een handje van om niet of erg laat te reageren waardoor klanten het vaak vergeten zijn en het zo voor T-Mobile is afgerond, althans dat word dan gedacht.
Wen er maar alvast aan. Dit is structureel en bepaald geen incident.
En als er al wordt gereageerd dan belooft men van alles maar laat men je alsnog in de kou zitten.
Helaas heb ik voor nu geen andere optie, zodra ik op kan zeggen ben ik weg wat een klerezooi
Reputatie 5
Badge +3
Hi Johnbaba,

Allereerst wil ik duizendmaal excuses aanbieden voor het feit dat je geen reactie hebt gekregen op je e-mail. Het is inderdaad niet goed dat wij intern wel terugkoppeling hebben gekregen over de situatie, maar dat jouw e-mail meteen gesloten is zonder jou van informatie te voorzien. Bedankt dat je gebeld hebt en bedankt voor het geduld dat je getoond hebt! Onze technische dienst heeft jouw verbinding bekeken om te kijken of hier de oorzaak ligt waardoor jouw Flash Player crasht. De verbinding is echter helemaal in orde, jouw internetlijn is stabiel. Gebruik je de internetverbinding op je computer/laptop via wifi? Omdat dit signaal via de lucht gaat, is deze verbinding gevoelig voor instabiliteit. Probeer je internet via een bekabelde verbinding, dan weet je zeker dat je de mb's goed binnen krijgt op jouw apparaat. Laat je me weten of dit helpt? Zo niet, wil ik graag met je meekijken wat we samen verder kunnen doen aan het probleem dat jij ondervindt.
ik gebruik alleen maar een bekabelde verbinding dus daar kan het niet aan liggen
en alles is nieuw modem utp bekabeling dus daar kan het bijna niet aan liggen
ik heb wat bijlages mee gestuurd van testen en meldingen die ik krijg.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Johnbaba,

Ik heb even gekeken naar de bijgevoegde trace. en zie dat de handover gebeurd op de AMSIX Equinix2 Luttenbergweg 4 1101 EC Amsterdam. hier begint networklayer (hop 5) maar hop 9 10 en 11 lijken onstabiel. Je game aanbieder maakt gebruik van Networklayer en die moeten dus het probleem oplossen.
Hallo hier de reactie die ik van hun heb gekregen na de trace

Brent Pearson
Greetings John,

Thanks for providing the latest result.

What we're looking at in a Traceroute is the speed in which your connection 'hops' between server hubs on its way to our servers where we host the game. Much like your general connection strength, under 100ms response time is ideal for each hop, hops over 150ms will very likely lead to packet loss, while hops that take too long to respond will time out (indicated with a *** icon).

If you take a look at your Traceroute, you can see there are some problematic server hops that put you over that ideal response time. Also, if all 3 entries in a hop timeout, the server hub is simply not responding to requests. This not indicative of a problem. If only 1 or 2 entries in a hop time out, but at least 1 entry does respond, that IS indicative of a potential problem. It means that the server hub for that hop does respond to ping requests, but took so long to respond that that particular entry timed out. That's bad. This could be the source of the issue you are experiencing. I recommend reaching out to your Internet Service Provider specifying the results of this Traceroute and seeing if there's anything they can do.

Thank you,
KIXEYE Customer Support
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Johnbaba,

Het T-Mobile netwerk reageert binnen 5ms wat gewoon heel snel is. daarna gaat het over in het netwerk van networklayer zoals is te zien in de trace. en dat is toch onderdeel van de Internet Service Provider van KIXEYE. ik stel dan ook voor dat ze vooral even bij hun eigen ISP gaan kijken.
Ik heb de bal weer bij hun neer gelegd, maar ik heb niet het gevoel dat ik hier mee verder kom
deze discussie geeft mij het bekende gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd
hier de reactie van Kixeye

Greetings Commander John,

Thank you for writing in. It looks like you're connecting to us from overseas. Unfortunately, we are not a company that is big enough to have the type of global server presence that Google or Facebook might have, so your connection has to travel a much longer distance to reach us. You can see that your Traceroute response times spike around the time you make this jump across the ocean. If your connection experiences any type of delay, then that jump in distance can result in exponential increases in connection response time, which in turn can result in lag or disconnections, exactly as you describe.

There's not much either of us will be able to do about this. The problem resides outside of your ISP's server trunk and we only control our servers here at KIXEYE. This is simply a matter of geography. So long as you are connecting to us from overseas it's very likely that you're going to run into these problems from time to time. As KIXEYE continues to grow, one of our focuses is to expand our international server presence to provide better experiences for our valued overseas players.
Maar nog maar weer eens terug te komen op mijn opmerking waar het hier begonnen is

Klachten over de klantenservice, er is nog steeds niets veranderd.

Reputatie 2
Wat dacht je hiervan:
"Bedankt voor je e-mail. We willen je graag zo goed mogelijk helpen en zeker weten dat we je vraag begrijpen. We gaan je daarom bellen, helaas kan dit door grote drukte langer dan 6 dagen duren.

Wil je sneller antwoord op je vraag?"

Lekker concreet 😉
Ja dikkedikkie

dat is de standaard reactie van T-Mobile en daar blijft het dan ook bij
nu 19 dagen verder moeten ze mij nog steeds bellen, wat ze niet doen
Hallo Johnbaba,

Het T-Mobile netwerk reageert binnen 5ms wat gewoon heel snel is. daarna gaat het over in het netwerk van networklayer zoals is te zien in de trace. en dat is toch onderdeel van de Internet Service Provider van KIXEYE. ik stel dan ook voor dat ze vooral even bij hun eigen ISP gaan kijken.

Greetings Commander John,

Thank you for writing in. It looks like you're connecting to us from overseas. Unfortunately, we are not a company that is big enough to have the type of global server presence that Google or Facebook might have, so your connection has to travel a much longer distance to reach us. You can see that your Traceroute response times spike around the time you make this jump across the ocean. If your connection experiences any type of delay, then that jump in distance can result in exponential increases in connection response time, which in turn can result in lag or disconnections, exactly as you describe.

There's not much either of us will be able to do about this. The problem resides outside of your ISP's server trunk and we only control our servers here at KIXEYE. This is simply a matter of geography. So long as you are connecting to us from overseas it's very likely that you're going to run into these problems from time to time. As KIXEYE continues to grow, one of our focuses is to expand our international server presence to provide better experiences for our valued overseas players.
Reputatie 6
Badge +7
Hey Johnbaba, dat is een eerlijk antwoord van KIXEYE, hopelijk breiden ze snel hun servers uit of vinden ze een oplossing om het wat stabieler te laten lopen!
ga daar maar niet van uit Brian ik vindt het een raar verhaal, een kennis van mij die hier vlakbij woont en het zelfde spel speelt er na genoeg geen last van heeft

Reageer