Beantwoord

Klachten over internet die uitvalt

• 3 januari 2021
  • 8 reacties
  • 240 Bekeken

WAT IS DIT TOCH??

Wij hebben echt continu internet die compleet wegvalt zonder dat er een bekende storing is. Doe eens even normaal joh en dan hebben we alles al bekabeld. En 9 van de 10 keer geen fatsoenlijke TV. 

Gaan jullie hier nog wat aan doen? Ik moet nog een heel jaar met dit gezeik

Zo zie je maar weer hé, goedkoop is duurkoop.…

wat een troep

icon

Beste antwoord door Pieter_B 3 januari 2021, 23:58

@nijlc1991

Vervelend dat je verbinding zoveel problemen heeft, maar heb je er al melding van gemaakt bij hun klantenservice. Dat is namelijk een eerste stap in het proces om eventueel iets opgelost te krijgen, of geeft je meer recht om op te zeggen.

Tevens ben je als klant voordat je een aansluiting aanvraagt verplicht om onderzoek te doen, daar is deze community de uitverkoren plek voor. Als je dus voor je overstap hier wat had rondgekeken, had je ook kunnen beslissen om het niet te doen.

Dus eerst melden bij de klantenservice.

En @Leszek73 , de geschillencommissie komt pas in beeld, als de provider tegen beter weten en doen in, het probleem niet wil oplossen. TMT is naar m.b.m. altijd wel willend om problemen op te lossen, maar vaak zijn hun ook afhankelijk van derden zoals de KPN.

Grt Medeklant

Bekijk origineel

8 reacties

Je zou gebruik.kunnen maken van consumentenrecht dmv geschillencommissie. Als ze niet aan de levervoorwaarden houden kan je kostenloos opzeggen. Vaak proberen ze eerst met een boete clausule.  Maar kan ook via de rechtsbijstand. Google eventueel geschillencommissie.

Reputatie 7
Badge +2

@nijlc1991

Vervelend dat je verbinding zoveel problemen heeft, maar heb je er al melding van gemaakt bij hun klantenservice. Dat is namelijk een eerste stap in het proces om eventueel iets opgelost te krijgen, of geeft je meer recht om op te zeggen.

Tevens ben je als klant voordat je een aansluiting aanvraagt verplicht om onderzoek te doen, daar is deze community de uitverkoren plek voor. Als je dus voor je overstap hier wat had rondgekeken, had je ook kunnen beslissen om het niet te doen.

Dus eerst melden bij de klantenservice.

En @Leszek73 , de geschillencommissie komt pas in beeld, als de provider tegen beter weten en doen in, het probleem niet wil oplossen. TMT is naar m.b.m. altijd wel willend om problemen op te lossen, maar vaak zijn hun ook afhankelijk van derden zoals de KPN.

Grt Medeklant

Hoi @Pieter_B 

Ik heb zeker melding gemaakt bij hun klantenservice. Ook het klachtenformulier ingevuld maar ik krijg geen reactie. Sinds ik aangesloten ben nog geen dag fatsoenlijk tv of internet gehad. Kunnen jullie mij helpen hoe ik onder het contract uit kom?

Reputatie 7
Badge +2

@nijlc1991 

Denk dat dan een moderator als @Jason of @Sander of @Brian even in dit topic mee moet kijken, want ik als medeklant probeer je alleen maar op weg te helpen in wat de weg is om eventueel bij aanhoudende problemen het contract te kunnen opzeggen.

Dus even wachten of er een moderator dit topic op kan pikken.

@Pieter_B 

bedankt! Jason heeft al eens gereageerd in mijn andere topic over tv storing. Zojuist ook weer geprobeerd te bellen, na een hele tijd in de wacht staan wordt de verbinding gewoon verbroken. Kan die mensen niet eens bereiken. Ik wil de boel opzeggen, ben er echt zat van

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag @nijlc1991,

Dat snap ik en daar zijn zeker stappen voor. Je kunt een formele in gebrekestelling starten waarin je het probleem beschrijft, wat er al aan stappen gezet is en op welke REDELIJKE termijn je een oplossing verlangt. Dit stuur je per aangetekende brief naar T-Mobile. Voor dit topic is het goed om te beschrijven welke stappen je zelf al doorlopen hebt om tot een betere verbinding te komen. Daarmee kunnen al wat mogelijke oorzaken uitgesloten worden en helpt jou om tot een snellere oplossing te komen. 

Kun je aangeven wat je zelf al aan checks gedaan hebt? Er zijn verschillende topics op deze community die je op weg helpen, zoals het wifi topic.

Reputatie 6
Badge +2

Goedkoop is inderdaad in veel gevallen duurkoop hoewel dat niet altijd hoeft zo ben ik al sinds 2013 klant van Vodafone thuis en later na de overname klant bij T-mobile thuis, en het werkt tot nu toe zonder enige mankementen (afkloppen).

Neemt niet weg dat ik op dit moment mocht ik voor de keuze staan om een glasvezel provider te moeten kiezen ik absoluut niet voor T-Mobile zou kiezen, zeker gezien de vele negatieve meldingen op de diverse forums en sites.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @nijlc1991, goed dat je aan de bel trekt! Je geeft aan dat je bekabeld een wegvallende verbinding ervaart. Ik heb direct jouw verbinding erbij gepakt en zie dat het modem reeds tien dagen stabiel online is. Zou het kunnen dat de kabel die jij gebruikt verouderd is? De verbinding ziet er goed uit! Ook heb ik jouw TV stream bekeken, daarbij haal je een kwaliteit van 99,8%, niets wat alarmbellen doet rinkelen.

Kun je mij aangeven wat jij precies ervaart? Uit jouw verbinding zijn namelijk geen problemen af te lezen. Ik hoor het graag van je!

Reageer