WAT IS DIT TOCH??
Wij hebben echt continu internet die compleet wegvalt zonder dat er een bekende storing is. Doe eens even normaal joh en dan hebben we alles al bekabeld. En 9 van de 10 keer geen fatsoenlijke TV.
Gaan jullie hier nog wat aan doen? Ik moet nog een heel jaar met dit gezeik
Zo zie je maar weer hé, goedkoop is duurkoop.…
wat een troep
Beste antwoord door Pieter_B
Vervelend dat je verbinding zoveel problemen heeft, maar heb je er al melding van gemaakt bij hun klantenservice. Dat is namelijk een eerste stap in het proces om eventueel iets opgelost te krijgen, of geeft je meer recht om op te zeggen.
- Je rechten en plichten bij providers
-
Ik kan geen gebruik maken van mijn internet, telefonie of televisie. Wat kan ik doen?
Tevens ben je als klant voordat je een aansluiting aanvraagt verplicht om onderzoek te doen, daar is deze community de uitverkoren plek voor. Als je dus voor je overstap hier wat had rondgekeken, had je ook kunnen beslissen om het niet te doen.
Dus eerst melden bij de klantenservice.
En
Grt Medeklant