Beantwoord

klantenservice niet te bereiken

• 3 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 377 Bekeken

• is een Top Poster
  • 9 reacties
Zojuist hebben wij geprobeerd om onze klacht over onze tv box telefonisch door te geven.
Na 16 minuten in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken.
Wat hebben wij spijt van onze overstap sinds vorige maand.
Oudbollige software vergeleken met KPN.
Opnemen werkt niet of slecht op de slaapkamer.
Je moet als je iets wilt opnemen op allebei de modems instellen en daar maar hopen dat het werkt.
Zodra wij weer kunnen overstappen gaan wij dit zeker doen.
Dan maar iets meer betalen bij KPN, hier nooit geen problemen gehad.
Waardeloos!!
icon

Beste antwoord door Brian 21 augustus 2019, 09:53

Hi @roak, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met het volledige adres waar het om gaat, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey @roak,

Dat hoor ik niet graag! Kun je mij precies beschrijven welke problemen je ervaart met je TV Box(en)? En heb je ook al geprobeerd om 'm heel even van het stopcontact af te halen? Ik kan op afstand een reset uitvoeren op je TV Box(en) waardoor ze weer als vanouds gaan werken. Het klopt inderdaad dat je nu afzonderlijk opnames moet inplannen. Daarvoor heb ik jammer genoeg geen oplossing. Laat je ons weten wat de problemen zijn die je ervaart?
Wij hebben toen alles gereset, daarna heeft de tweede box een week opgenomen, gisteren kwamen erachter, toen we in bed iets terug wilden kijken, dat de box vanaf 8 augustus weer niet opneemt.
Begint nu wel heel vervelend te worden!
Vandaag contact gehad inzake onze tweede TV Box. Na 5 opnames zit de schijf vol en worden er geen geplande opnames meer gedaan. Uw medewerker gaf aan dat er hard aan dit probleem gewerkt wordt en dat hij helaas niets kan doen.
Dit is natuurlijk onzin. Onze 1e TV Box werkt naar behoren ook een ander account wat we op de zaak hebben van T-Mobile werkt goed. Op; ons andere adres hebben we de nieuwe TV Box. Graag wil ik dan ook een nieuwe TV Box van u ontvangen.
Voor wat betreft TV aanbod van T-Mobile ben ik zeer ontevreden omdat bij overstap mij belooft is een gelijkwaardig product te leveren dan bij KPN. Ik kan u vertellen dat gebruikte apparatuur van T-Mobile erg verouderd is en zich niet kan meten met aanbieders als Ziggo en KPN.
Graag verneem ik van u hoe deze kwestie nu op te lossen.
Als oplossing wil ik graag de nieuwe TV Box ontvangen.

In afwachtign van uw reactie,
Met vriendelijke groeten
Ron Meurkens
Reputatie 6
Badge +7
Hi @roak, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met het volledige adres waar het om gaat, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Ik hoor graag van je!

Reageer