Klantenservice respectloos

• 6 januari 2021
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties

Belabberde klantenservice T-Mobile

Ongelooflijk hoe slecht een “klantenservice” kan zijn. Na ruim 12 jaar klant te zijn bij T-mobile, eindigt een aanvraag voor het omzetten naar glasvezel uit op een zware teleurstelling. Na meerdere avonden dit via de site te proberen (wat uiteindelijk alleen maar frustratie opleverde) een medewerker gebeld. Hier werd ik dusdanig schofterig behandeld dat ik me af begin te vragen waarom ik nog klant ben bij dit bedrijf. 

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Dat is voor mij dan ook een reden om NOOIT met een klantenservice te bellen omdat je van te voren al bijna voor 100% weet dat men schofterig of zonder enige interesse aangaande de vraag behandeld word, de zeer zeldzame momenten dat het wel zo is moet men koesteren.

Uiteraard zijn klantenservice wel heel correct en behulpzaam als je belt om klant te worden, om b.v. energie of tijdschrift enz. af te nemen

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Adaap ,

Dank je wel voor het delen van je ervaring. Dat deze situatie zich heeft voortgedaan is zeer spijtig en totaal niet de ervaring die wij voor ogen hebben. Ik wil dan ook graag mijn excuses aanbieden, dit heeft niet zo mogen gebeuren.

Ik begrijp dat je nog wel zit met je vraag, iets waar wij je op de Community ook graag bij helpen. Weet dat we hier ook voor je klaar zitten!

Reageer