Beantwoord

Klantenvoordeel activeren

  • 24 september 2019
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb nu een paar weken een compleet pakket van T-mobile thuis (TV +Internet-glasvezel+vaste telefoon, en sinds gisteren is mijn mobile nummer geactiveerd en werkend.
Ik heb vandaag op meerdere tijdstippen het klantenvoordeel aangevraagd, en het juiste (MIJN) telefoon nummer ingevoerd, en krijg dan steeds een bericht op mijn PC scherm dat er een SMS naar mijn telefoon is verstuurd.
In alle gevallen (denk 4 of 5 keer) heb ik zo'n SMS niet ontvangen.Wat gaat hier fout, en hoe kan het eventueel ook anders?
icon

Beste antwoord door Brian 9 oktober 2019, 11:58

Hi @naalroc, zo te zien is het inmiddels gelukt met het activeren, top! Ik heb je zojuist ook een privébericht gestuurd, we gaan daar verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi @naalroc, zo te zien is het inmiddels gelukt met het activeren, top! Ik heb je zojuist ook een privébericht gestuurd, we gaan daar verder!

Reageer