Beantwoord

Klantenvoordeel werkt na 4 maanden nog steeds niet

  • 25 september 2019
  • 7 reacties
  • 378 Bekeken

Vanaf Juni lid geworden van T-mobile thuis. Ook eerder overgegaan van mobiele profider om gebruik te maken van het klantenvoordeel.
Vanaf het begin heeft dit niet gewerkt. Verscheidene malen contact gehad, maar "ik moest geduld" hebben. Na een paar maanden begon mijn geduld op te raken. Wederom gebeld en er werd beloofd dat het zsm behandeld zou worden.
Wederom een maand verder weer eens gebeld en toen werd mij verteld dat ik om één of andere reden niet aangemeld was voor tv en internet???
Had al 3 maanden tv en internet, dus... ???
Zelf kon de medewerker niet verder komen en mijn case zou doorgezet worden naar een specialistische afdeling. Binnen 5 dagen zou er contact opgenomen worden..
Na weer eens twee weken krijg ik een simpel mailtje dat het door de drukte langer zou duren voor het behandeld word....
Nu, weer een paar weken verder weer contact opgenomen.
Nu snapte de medewerker ook niet wat er aan de hand was. Nog nooit eerder meegemaakt, zei hij.
Ook hij zei dat ie een case aan ging maken en door zou zetten naar de specialisten...
Ik krijg hierop een bevestiging dat het langer dan 10 dagen kan duren, "vanwege de drukte"..

Ben het nu onderhand kotsbeu om aan het lijntje gehouden te worden....

Als zo een groot bedrijf als T-mobile, die vooruitstrevend is in internet en mobiele telefonie, niet eens een team kan groeperen om dit snel op te lossen, dan is mijn vertrouwen in dit bedrijf toch ver te zoeken..
Wat als er een echt probleem voordoet? Dan zal het helemaal een puinhoop worden...

Graag hoop ik dat mijn probleem eens daadwerkelijk word bekeken én verholpen...
En dat binnen 1 week.
Ik heb al véél te lang gewacht en mijn geduld is opgeraakt.
En anders maar mijn contract ontbinden omdat ze hun afspraken niet nakomen en overstappen naar een andere provider.

Graag hoor ik wat jullie gaan ondernemen.
M. Vr. Gr..
icon

Beste antwoord door Sander 7 oktober 2019, 13:02

Hoi @peerke23672,

Dat ging sneller dan gedacht: het is in orde gemaakt! Je Klantvoordeel is vanaf vandaag geactiveerd.

In My T-Mobile Thuis kun je nu jouw klantvoordelen inzetten!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @peerke23672

Super vervelend dat het nog steeds niet is gelukt.
heb je ook al eens in dit topic gekeken ?
Hallo @peerke23672

Super vervelend dat het nog steeds niet is gelukt.
heb je ook al eens in dit topic gekeken ?


Dank je voor je reactie, maar zie niet zo gauw waar je op doelt in dat Topic, buiten dat er een hoop meer mensen zijn met problemen.

Ze zeggen tegen mij dat ik door T-mobile niet was aangemeld voor tv en internet. Hun fout dus, maar oplossen kunnen ze blijkbaar niet.
"probeer het in de loop van de week nog eens" zeggen ze dan....
4 maanden....... En nog niet gelukt...
Triest....
Reputatie 5
Badge +4

Hallo @peerke23672


Super vervelend dat het nog steeds niet is gelukt.
heb je ook al eens in dit topic gekeken ?
Dank je voor je reactie, maar zie niet zo gauw waar je op doelt in dat Topic, buiten dat er een hoop meer mensen zijn met problemen.

Ze zeggen tegen mij dat ik door T-mobile niet was aangemeld voor tv en internet. Hun fout dus, maar oplossen kunnen ze blijkbaar niet.
"probeer het in de loop van de week nog eens" zeggen ze dan....
4 maanden....... En nog niet gelukt...
Triest....

@peerke23672 het activeren regel je zelf via T-mobile, heb je dat gecontroleerd of dat wel goed is gedaan?
Dank voor je reactie Waqqas,

Het aanmelden bij "my T-mobile" is gewoon gelukt en sta dan ook als "aangemeld" geregistreerd op mijn adres. Als ik dan mijn klantvoordeel ga activeren bij "T-mobile thuis" (zoals beschreven), dan blijft ie hangen en gebeurt er niets meer.
Al tig keer geprobeerd, maar...... Niets.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @peerke23672,

Ik ga op onderzoek voor je! Ik zie dat je hier ook over gebeld hebt. Ik zal je op de hoogte houden van de situatie. Weet één ding zeker: we gaan dit in orde maken!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @peerke23672,

Dat ging sneller dan gedacht: het is in orde gemaakt! Je Klantvoordeel is vanaf vandaag geactiveerd.

In My T-Mobile Thuis kun je nu jouw klantvoordelen inzetten!
Dag Sander,

Dankjewel dat jij het zo snel voor elkaar hebt gekregen.
Jammer dat ze dat 3 maanden eerder niet gelijk doorgezet hebben zoals ze beloofd hadden om te doen.
Maar goed, ik ga er direct mee aan de gang.
M. Vr. Gr.

Reageer