Beantwoord

Klantvoordeel

  • 23 mei 2019
  • 1 reactie
  • 344 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Sinds afgelopen maandag zowel met tv, internet, bellen als 2x mobiel over naar t-mobile. Nu blijft het klantvoordeel voor thuis hangen bij stap 3... Hoe lang zou dit ongeveer moeten duren?
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 mei 2019, 13:09

Hoi Kitvw,



Wat tof dat je met alles bent overgestapt! Welkom bij team Magenta. 😍



Op het moment hebben we een storing met het doorvoeren van Klantvoordeel, wat waarschijnlijk ook de oorzaak is van het blijven hangen bij stap 3. Geen zorgen, we gaan er sowieso voor zorgen dat dit helemaal in orde komt! We zijn er hard mee bezig, dus dit moet in een aantal dagen zijn opgelost.



Voor nu wens ik je een heel fijn weekend. ☺️
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kitvw,

Wat tof dat je met alles bent overgestapt! Welkom bij team Magenta. 😍

Op het moment hebben we een storing met het doorvoeren van Klantvoordeel, wat waarschijnlijk ook de oorzaak is van het blijven hangen bij stap 3. Geen zorgen, we gaan er sowieso voor zorgen dat dit helemaal in orde komt! We zijn er hard mee bezig, dus dit moet in een aantal dagen zijn opgelost.

Voor nu wens ik je een heel fijn weekend. ☺️

Reageer