Beantwoord

Klantvoordeel aanvraag wordt maar niet verwerkt.. Bug??

  • 8 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 265 Bekeken

Wij zijn 2 weken geleden verhuisd en kregen vorige week eindelijk een mail waarin stond dat we de thuis klantvoordeel extra's kunnen activeren. Dit is echter niet zo. Uiteraard willen we graag de internetsnelheid verdubbelen maar hij blijft hangen op 'Je aanvraag wordt verwerkt'.
De dame die ik rond de verhuizing aan de telefoon had zei dat ik het klantvoordeel direct na de verhuizing weer kon activeren. Zo vreemd dat het klantvoordeel voor mobiel inmiddels wel weer werkt maar voor thuis nog steeds niet? Mijn man en ik checken dagelijks de status maar die blijft onveranderd, super frustrerend.. Kan iemand dit alstublieft aanpassen?
icon

Beste antwoord door Brian 8 oktober 2019, 16:06

Dubbel topic, deze gesloten
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Dubbel topic, deze gesloten